مهاجرت به نیوزلند 2020

مهاجرت به نیوزلند 2020

کشور نیوزلند با داشتن طبیعتی بکر و زیبا، سطح رفاه بالا، اقتصاد قوی و سیستم آموزشی استاندارد، در کنار داشتن مزیت های بی شمار دیگر، به یکی از مقاصد پر طرفدار جهت مهاجرت تبدیل شده است. جهت آگاهی از شرایط مهاجرت به نیوزلند 2020، مقاله پیش رو تنظیم شده در موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی را به دقت مطالعه فرمایید.

مهاجرت به نیوزلند 2020

ویزای کارگر ماهر (Skilled Migrant Category Resident Visa):

از افراد ماهری که قصد کمک به رشد اقتصادی نیوزلند دارند، برای درخواست این ویزا دعوت می شود. اما پیش از دعوت و تقاضای اقامت نیوزلند، باید Expression of Interest یا EOI خود را ارسال و درباره شغل خود در نیوزلند، سابقه کار و تحصیلات بنویسید. اگر EOI موفقیت آمیز بود، فرصت زندگی و کار در نیوزلند به صورت نامحدود برای شما فراهم می شود.

همسر شهروند نیوزلندی / ویزای اقامت:

اگر همسر شهروند یا ساکن دائم نیوزیلند باشید، می توانید برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید. در صورت اخذ اقامت می توانید به صورت مادام العمر در نیوزلند زندگی، کار و تحصیل کنید.

ویزای بلند مدت لیست کمبود نیروی ماهر / ویزای کار:

با این ویزا می توان اقامت نیوزلند را دریافت کرد. برای درخواست باید سابقه کار مشخص و تحصیلات مرتبط را داشته باشید و همچنین ثبت نام در لیست مشاغل کمبود نیرو در دراز مدت انجام دهید. اگر در شغل خود به مدت 2 سال کار کنید، می توانید برای اقامت درخواست دهید.

ویزای بلند مدت لیست کمبود نیروی ماهر / ویزای اقامت:

این ویزا برای دارندگان ویزای بلند مدت لیست کمبود نیروی ماهر که بیش از دو سال در نیوزلند مشغول به کار بوده اند، صادر می شود. اگر به کار خود ادامه دهید و حداقل حقوق شما 45000 دلار باشد، می توانید برای این ویزا درخواست دهید.

ویزای اقامت بازنشستگی والدین:

اگر فرزند بزرگسال شما شهروند و یا ساکن دائم نیوزیلند باشد، می توانید برای اقامت دائم در این کشور درخواست دهید. بدین جهت باید درآمد سالیانه شما 60000 دلار به علاوه یک میلیون دلار سرمایه برای مدت 4 سال و همچنین 500000 دلار دیگر برای زندگی داشته باشید. پس از تکمیل دوره 4 ساله سرمایه گذاری، واجد شرایط دریافت اقامت دائم خواهید بود.

ویزای کاری افراد با استعداد (کارفرمای معتبر):

این ویزا برای افرادی مناسب است که قصد زندگی در نیوزلند و مهارت مورد نیاز کارفرمای معتبر نیوزلندی را دارند. اگر کارفرما شغل تمام وقتی را به شما پیشنهاد دهد، می توانید برای اخذ این ویزا درخواست دهید. اگر به مدت 2 سال برای آن کارفرما کار کنید، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

ویزای اقامت سرمایه گذاری 2:

بازرگانان باتجربه که حداقل 3 میلیون دلار دارایی دارند، می توانند برای مجوز اقامت نیوزلند درخواست دهند. پیش از درخواست باید Expression of Interest ارسال کنید و در آن درباره سابقه بیزینسی و سرمایه خود صحبت کنید. اگر EOI موفقیت آمیز بود، دعوت نامه برای شما، همسر و فرزندان وابسته برای اقامت در این کشور ارسال می گردد.

مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند 2020 
مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند 2020

مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند 2020 

آیا قصد تحصیل در نیوزیلند را دارید؟ در  این کشور دانشگاههای مشهو، کیفیت زندگی بالا، اجتماعات متنوع، شهرهای پر جنب و جوش، مناظر طبیعی خیره کننده و طیف بی نظیری از فضاهای باز همه در منطقه ای نسبتا جمع و جور وجود دارد. شهرهایی مانند اوکلند و ولینگتون کمبود فعالیت فرهنگی ندارند، در حالی که کسانی که اشتیاق زیادی به فعالیت های خارج از منزل دارند با طیف وسیعی از زمین ها از جمله یخچالهای طبیعی، کوهها، مناطق جنگلی و البته ساحلی فراوان روبرو می شوند. سیستم آموزش عالی چشمگیری دارد. این کشور در کل دارای هشت دانشگاه است. علاوه بر این دانشگاه ها، 18 موسسه فن آوری و پلی تکنیک نیز در آنجا وجود دارد. این موسسات به دانشجویان کمک می کنند تا مهارت های شغلیشان را از طریق تجربیات عملی تر و کاربردی تر توسعه دهند.

چرا تحصیل در نیوزیلند

نیوزیلند تجربه ای با کیفیت بالا را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. نیوزیلند با برخورداری مناظر زیبا،ماجراجویی های نامحدود، افراد محلی خون گرم و مؤسسات آموزشی معتبر، گزینه ای عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. بسته به محلی که برای سکونت انتخاب می کنید، شهرهای پر جنب و جوش، گشت و گذارهای فرهنگی و فعالیت های خارج از منزل، تضمین می کند که زندگی شما در خارج از دانشگاه به اندازه زمان تحصیلتان فعال و متنوع باشد!

فرهنگ و سبک زندگی نیوزلند

نیوزیلندی ها به دلیل نحوه برخوردشان با زندگی بسیار شناخته شده می باشند و در سطح جهانی به عنوان ملتی پذیرا و خونگرم قلمداد می شوند. راگبی بخش بسیار مهمی از فرهنگ نیوزلند است. این ورزش در جامعه و فرهنگ نیوزلند نهادینه شده است و این کشور میزبان بسیاری از تیمهای معتبر راگبی جهان است. فرهنگ مائوری نیز بخش بزرگی از زندگی در نیوزلند به حساب می آید. مائوری بومی نیوزلند است و فرهنگشان بر زندگی روزمره این کشور تاثیر می گذارد در نیوزلند.زبان مائوری نیز وجود دارد و ممکن است همزمان دو نام مختلف نام مائوری و انگلیسی از یک مکان بشنوید.

بر خلاف سایر کشورها، نیوزیلند به دو بخش جزیره شمالی و جزیره جنوبی از هم جدا می شود. تردد بین دو جزیره به طور عادی با یک مسافرت 3 ساعته با کشتی امکان پذیر است.بزرگترین شهرهای این کشور اوکلند و ولینگتون در جزیره شمالی و کریسچرچ در جنوب هستند. 

مهاجرت کاری به نیوزیلند 2020

اگر مهارت های تخصصی داشته باشید و یا در حوزه کمبود مهارت ها کار کنید و گواهی نامه داشته باشید که قبل مقایسه با گواهی هایی باشد که کارفرمایان نیوزلند به دنبال آن هستند، متوجه خواهید شد که فرصت های شغلی خوبی برای شما در این جا وجود دارد.

 ویزا های موقت:

ویزای موقت به شما این امکان را می دهد که برای یک دوره زمانی در نیوزلند زندگی و کار کنید. به طور موقت کار کردن را می توان به عنوان یک گام برای رسیدن به اقامت دائم در این جا به کار برد. دامنه ویزای کاری برای افرادی که در مشاغلی که کمبود های مهارت را تجربه می کنند و یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای جدید در نیوزیلند دارند، وجود دارد. اکثر ویزا های کاری محدودیت سنی ندارند.

ویزای کاری تعطیلات برای جوانان بین 18 تا 35 سال بسته به شهروندی طراحی شده است. این گزینه به شما این امکان را می دهد که به مدت 12 ماه، یا 23 ماه اگر از انگلستان یا کانادا هستید، سفر کنید و در نیوزیلند کار کنید.

کار به منظور اقامت:

اگر شما یک پیشنهاد کار دائم یا بلند مدت در یک شغل در دوره طولانی مدت کمبود مهارت ها و تجربه و تجربه دارید، می توانید درخواست ویزای اقامت کنید. شما باید با نیاز های سنی، سلامتی و شخصیت آشنا شوید. اگر شما یک پیشنهاد شغل طولانی مدت یا ثابت از یک کارفرمای معتبر در نیوزیلند دارید، می توانید درخواست ویزای اقامت داشته باشید. شما باید با نیازهای سنی، سلامتی و شخصیت آشنا شوید و پیشنهاد کار شما باید الزامات خاصی را برآورده کند.

مهاجرت کاری به نیوزیلند 2020
مهاجرت کاری به نیوزیلند 2020

مهاجرت از راه سرمایه گذاری به نیوزیلند 2020

ویزاهای مهاجرت کاری سرمایه گذار برای سرمایه گذارانی است که می خواهند اقامت نیوزیلند را بگیرند.  ویزا سرمایه گذاری (سرمایه گذار دسته 2) گزینه ای است که اگر قصد دارید حداقل به مدت 4 سال حداقل 3 میلیون دلار نیوزلندی سرمایه گذاری کنید، می توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری 10 میلیون دلار نیوزلند یا بیشتر هستید، می توانید از گزینه ویزای سرمایه گذاری مضاعف ( Investor Plus Visa) (سرمایه گذار دسته 1) استفاده کنید. در ادامه تفاوت های اصلی بین این دو گزینه توضیح داده شده است.

اخیرا تغییراتی در سیاست های ویزای سرمایه گذاری صورت گرفته است تا بیشتر سطح تجربیات تجاری، مهارت های زبان انگلیسی و سرمایه گذاری های قابل رشد به رسمیت شناخته شوند و مورد استقبال قرار گیرند.

سرمایه گذاری قابل قبول:

اگر علاقمند به استفاده از یکی از این سیاستهای سرمایه گذاری هستید، فرصت هایی که در نظر گرفته اید باید معیارهای سرمایه گذاری قابل قبول مطابقت داشته باشد. در حقیقت سرمایه گذاری قابل قبول عبارت است از:

  1. خرید سهام شرکت های نیوزلندی، دولتی یا خصوصی. یک سرمایه گذاری سهامدار می تواند فعال یا غیرفعال باشد و مستقیم یا از طریق اموال مدیریت شده انجام شود (فقط سهمی از صندوق که در نیوزلند سرمایه گذاری شده است قابل قبول شمرده می شود).
  2.  اوراق قرضه ای که توسط دولت نیوزلند، مقامات محلی نیوزلند، یا بانکهای تایید شده، دفاتر یا شرکت های مالی نیوزلند صادر شده اند.
  3.  توسعه املاک مسکونی جدید که برای استفاده شخصی سرمایه گذار نیست و برای ایجاد کسب سود در بازار آزاد طراحی شده است.
  4. تا 15٪ از مجموع سرمایه گذاری می تواند سرمایه گذاری بشردوستانه باشد.

عموماً برای آنکه یک سرمایه گذاری قابل قبول تلقی شود باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • در شرایط عادی قادر به بازپرداخت تجاری باشید.
  • در نیوزلند به ارز جدید نیوزلند سرمایه گذاری کنید. 
  • این پتانسیل را داشته باشید که در اقتصاد نیوزلند مشارکت کنید.
تغییرات قوانین مهاجرت به نیوزیلند 2020
تغییرات قوانین مهاجرت به نیوزیلند 2020

تغییرات قوانین مهاجرت به نیوزیلند 2020

این دسته از فوریه 2020 بازگشایی می شود. ابراز علاقه (EOIs) را می توان از آن زمان انجام داد، با انتخاب اولین EOI ها در ماه مه 2020. انتخاب ها بر اساس روزی صورت می گیرد که EOI ها توسط مهاجرت نیوزیلند دریافت شده اند. سیستم دو لایه به یک سیستم واحد تغییر می یابد و نیاز های مالی جدیدی وجود دارد که متقاضیان و حامیان مالی باید برآورده کنند. الزامات مالی اسپانسر ها مطابق با درآمد متوسط نیوزلند سالانه به روز می شود. تعداد افرادی که می توانند ویزا دریافت کنند نیز سالانه به 1000 نفر محدود می شود.

شرایط / تغییرات مالی جدید:

  • هیچ گزینه ای برای متقاضیان بر اساس بودجه تسویه حساب یا درآمد تضمین شده در طول عمر ندارد.
  •  آستانه درآمد یک اسپانسر برای حمایت از یک والدین 106.080 دلار نیوزیلند ( 706.917 دلار امریکا ) می باشد.
  • آستانه درآمد یک اسپانسر برای حمایت از دو والدین 159,120 دلار نیوزیلند ( 106.037 دلار امریکا ) می باشد.
  •  آستانه درآمد اسپانسر و شریک مالی برای حمایت از یک والدین 159،120 دلار نیوزیلند ( 106.037 دلار امریکا ) می باشد.
  • آستانه درآمد اسپانسر و شریک مالی برای حمایت از دو والدین 212.160 دلار نیوزیلند ( 141.383 دلار امریکا ) می باشد.

همان طور که ذکر شد مهاجرت به نیوزلند 2020، از طریق راه های مختلف، با توجه به شرایط شخصی هر فرد امکان پذیر است. جهت انتخاب بهترین و مطمئن ترین راه ممکن با توجه به شرایط خود با مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری