برنامه مهاجرتي PEQ كانادا

برنامه مهاجرتی PEQ کانادا

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

دولت کبک برنامه مهاجرتی PEQ كانادا را برای تشویق نیروی کار خارجی و دانشجویان بین المللی بعد از تکمیل برنامه تحصیلات خود راه اندازی کرده است که طبق این برنامه افراد می توانند به طور دائم در کبک بمانند.

شرایط برنامه مهاجرتی PEQ كانادا

برنامه تجربه کاری کبک

برنامه تجربه کاری کبک (PEQ) یک فرایند ساده جدید است که منجر به تابعیت و اقامت کانادا بطور دائم برای دو دسته از متقاضیان است. این برنامه به نیروهای کار خارجی موقت و دانشجویان بین المللی برای اقامت دائم اجازه می دهد  تا درخواست خود را برای اقامت در کبک پس از اتمام تحصیل یا کار قبلی خود در صورت دارا بودن شرایط شرایط و یا تحصیلات مرتبط ارسال کنند.

برنامه تجربه کاری کبک کانادا برای دانش آموزان

برای دانش آموزان در صورتی می توانند واجد شرایط باشند، که در کبک تحصیل کرده باشند و مراحل پیشرفته تحصیلی زیر و یکی از انواع این مدارک را به دست آورند:

  • Diplôme D مطالعات تخصصی (دیپلم مطالعات حرفه ای DEP  ) شامل 1800 ساعت مطالعه؛
  • گواهی spécialisation PROFESSIONNELLE ) AVS گواهی فنی و حرفه ای تخصصی) جمعا 1800 ساعت؛
  • Diplôme D مطالعات Collégiales، که در دسامبر هر سال برگزار میگردد (دیپلم کالج ، آموزش های فنی و حرفه ای)؛
  • مدرک کارشناسی؛
  • مدرک کارشناسی ارشد؛
  • دکترا.

در شرایط مهاجرت به کانادا می خوانیم که دیپلم یا مدرک باید توسط یک دانشگاه و یا توسط یک موسسه آموزش عمومی واقع در کبک که توسط دولت به رسمیت شناخته شده است اخذ شده باشد. علاوه بر این، دانشجویان بین المللی باید به طور متوسط زبان فرانسه را حداقل به صورت فرانسه شفاهی بلد باشند.

برنامه مهاجرتي PEQ كانادا

لزوم دانستن زبان فرانسوی برای تحصیل در کانادا

دانش آموز می تواند دانش زبان فرانسه خود را توسط یکی از موارد زیر را اثبات کنند:

  • دوران تحصیل خود را به زبان فرانسه گذارنده باشند و مدارک خود را به زبان فرانسه گرفته باشند؛
  • در فرانسه به طور تمام وقت برای حداقل دو سال در یک موسسه آموزشی متوسطه و یا بعد از دبیرستان تحصیل کرده باشند؛
  • دوره سطح متوسط ​​فرانسه را در کبک گذرانده باشند
  • تست فرانسوی استاندارد شناخته شده ای چون (تست D’ارزیابی (TEF) را بگذرانند.
  • الزامات حرفه ای زبان در کبک را داشته باشند.

دانش آموزان بایستی برای اقامت دائم درون کبک شش ماه قبل از اتمام برنامه تحصیلی خود درخواست اقامت در کبک را ارسال کند. انتخاب کبک (CSQ) برای دانش آموز مبنی بر تایید اتمام موفقیت آمیز یک برنامه تحصیلی در کبک است.

برنامه تجربه کاری کبک نیروهای کار موقت در کانادا

برای نیروهای واجد شرایط  PEQ، در ال حاضر متقاضی باید ساکن موقت کبک تحت عنوان یک کارگر موقت خارجی و یا به عنوان یکی از شرکت کنندگان در برنامه تعطیلات کاری . یا بعنوان سرمایه گذاری در کبک کانادا مورد تایید باشد.

متقاضی باید به صورت تمام وقت در کبک در سطح فنی، حرفه ای و یا مدیریتی برای یک دوره 12 ماهه در 24 ماه قبل از ارسال درخواست در کبک مشغول به کار بوده باشد. دوره 12 ماهه لازم نیست به صورت پیوسته باشد و می تواند با بیش از یک کارفرما انجام شده باشد. متقاضی باید در یک سطح حرفه با سطح مهارت بالاتر از “C” تحت سیستم ملی طبقه بندی شغلی (NOC) مشغول به کار بوده باشد.

در کبک، اشتغال تمام وقت به منزله حداقل 30 ساعت کار در هفته می باشد. زمان صرف شده به عنوان یک کار خود اشتغالی نیز می تواند در شرایطی مورد قبول باشد و بایستی 12 ماهه باشد. با این حال، کارهای پاره وقت تحت PEQ واجد شرایط نیستند.

روند درخواست پذیرش تحصیل در کبک کانادا

روند درخواست پذیرش تحصیل در کبک کانادا

در زمان ارائه درخواست، نیروی کار موقت خارجی باید به صورت تمام وقت مشغول به کار باشد و باید در تطابق کامل با شرایط ویزای نیروی کار موقت خارجی باشد.

نیروی کار موقت خارجی نیز باید یک دانش متوسط ​​از زبان فرانسوی به صورت شفاهی داشته باشد. برای اثبات توانایی زبان فرانسه، متقاضی می تواند از میان یکی از گزینه های بالا روش تسلط خود به زبان فرانسوی را انتخاب کند.

تحت برنامه PEQ، هیچ انتخاب برای زمان مصاحبه وجود ندارد. تصمیم گیری تنها بر اساس اطلاعات مستند و شواهد ارائه شده در فایل هنگام ارسال درخواست صورت می گیرد. انتظار می رود که تاخیر پردازش صدور CSQ و نتیجه آن در حدود 1-2 ماه به طول انجامد. هنگامی که گواهی صادر شده، متقاضی می تواند برای اقامت دائم از طریق اداره مهاجرت فدرال مناسب برای اخذ مدارک بهداشتی، امنیتی و امور مربوطه اقدام کند.

وکلای کارشناس موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) اطلاعات کاملی را در این زمینه دارند که شما متقاضی محترم می توانید با مراجعه و یا تماس تلفنی به آنها در مرکز شیراز و تهران آگاهی های مورد نیاز خود را کسب کنید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری