شرایط مهاجرت به استرالیا 2018

شرایط مهاجرت به استرالیا 2018

اگر شما در خارج از کشور زندگی می کنید و می خواهید شرایط مهاجرت به استرالیا 2018 را برای زندگی و کار در این کشور داشته باشید، اولین گام این است که اطلاعات بیشتری در مورد گزینه های ویزا که برای شما در دسترس است، بیابید. افرادی که تجارت موفقی در خارج از کشور دارند می توانند توسط یک دولت ایالتی برای مدیریت تجارت یا سرمایه گذاری در استرالیا نامزد شوند.

مزایا و شرایط مهاجرت به کشور استرالیا 2018

سال 2018 شاهد تعدادی از تغییرات، معرفی شده به ویزاهای نیروی کار ماهر استرالیا (GSM)، حمایت کننده کارفرما (ENS) و برنامه ویزای خانوادگی است. همانطور که DIBP استرالیا (وزارت مهاجرت و گشت مرزی)، ویزای 457 را در مارس 2018 حذف می کند تا آن را با TSS جدید (کمبود مهارت های موقت) جایگزین کند، ENS (برنامه انتصاب کارفرمایان) و RSMS (طرح مهاجرت حمایت منطقه ای) اصلاح خواهند شد، معیارهای واجد شرایط برای متقاضیان ویزای آینده را محدود می کنند. مطابق با اعلامیه جدید DIBP در مورد این تغییرات در تاریخ 8 تا 10 نوامبر در کنفرانس مهاجرت ملی، ویزا TSS در دو هفته اول ماه مارس 2018 اعمال خواهد شد.

ویزای TSS استرالیا

ویزای TSS از دو نوع خواهد بود،  STSO (لیست مشاغل حرفه ای کوتاه مدت) و MLTSSL (لیست مشاغل استراتژیک متوسط و بلند مدت). حرفه های که در STSOL گنجانده می شوند، عبارتند از: متخصص تبلیغات، مدیر تبلیغات، مدیر مالی، مدیر منابع انسانی، مدیر تحقیق و توسعه مشاور مدیریت، مدیر فروش و بازاریابی و دیگر مشاغل. وزارت استخدام لیست های مشاغل را هر شش ماه به روز رسانی خواهد کرد، که بررسی بعدی قرار است در ژانویه 2018 انجام می شود. از طرف دیگر پیشنهاد می شود که پنج شغل را به STSOL اضافه کنند و چهار شغل را از آن حذف کنند. مشاغل حذف شده شامل مدیران محل سکونت و مهمانداری، دستیار ساخت و ساز، مشاور استخدام و مدیر سالن زیبایی خواهد بود.

ویزای TSS استرالیا

 

اقامت در استرالیا

ویزای TSS، به متقاضیان اجازه می دهد که برای تغییر کارفرمایان در زمان تصویب ویزا، انعطاف پذیر باشند. در عین حال، مشاغل متعلق به STSOL واجد شرایط برای یک ویزای دو ساله هستند. مشاغل تحت دسته بندی MLTSSL، واجد شرایط ویزای چهار ساله هستند. تنها افرادی که در MLTSSL کار می کنند، پس از گذشت سه سال، واجد شرایط برای اقامت استرالیا خواهند بود. در ماه مارس 2018، کارفرمایان باید شرایط مهاجرت به استرالیا را بپذیرند و سالانه مبلغ مالیاتی 5000 دلار استرالیا را به صندوق مهاجرت حرفه ای این کشور پرداخت کنند، اگر گردش مالی سالانه بیش از 10 میلیون دلار باشد.

IELTS برای مهاجرت به استرالیا

IELTS، محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی برای تحصیلات عالی و مهاجرت جهانی است و توسط سازمان های حرفه ای و موسسات آموزشی سراسر جهان پذیرفته شده است که مهارت زبان انگلیسی را به عنوان پارامتر انتخاب کلیدی حفظ می کنند. در استرالیا، آیلتس به عنوان مدرک مهارت زبان انگلیسی برای بسیاری از دسته های ویزای استرالیا پذیرفته می شود. این مهارت، نیاز اساسی چندین سازمان حرفه ای و موسسات اعتبار دهنده در استرالیا است. همه 475 دارندگان ویزا نیاز به حداقل امتیاز 6 در آزمون آیلتس دارند علاوه بر این، متقاضیان باید از مارس سال 2018 سه سال تجربه کاری مناسب برای اشغال خاص داشته باشند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از تمام شرایط زندگی در استرالیا و همچنین سرمایه گذاری در استرالیا اطلاع دارند با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری