ویزای مالتیپل کانادا تضمینی

ویزای مالتیپل کانادا

با توجه به سیاست ها و برنامه های دولت کانادا، شرایط اخذ ویزای مالتیپل کانادا تضمینی فراهم شده است. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی این ویزا را برای متقاضیان با حداقل مدارک به صورت تضمینی اخذ می کند. از طریق ویزای توریستی و یا با داشتن دعوت نامه تجاری و سمیناری می توان این نوع ویزا را دریافت کرد. از مزایای این موسسه اقدام برای اخذ این ویزا از طریق وکیل مهاجرتی کانادا می باشد.

اخذ تضمینی ویزای 5 ساله مالتپیل کانادا

نمونه هایی از ویزاهای اخذ شده توسط این موسسه برای کشورهای مختلف را می توانید در آلبوم موسسه ملاحظه فرمایید، دقت کنید فقط از طریق موسسات معتبر اقدام برای اخذ این ویزا نمایید، ریجکت شدن که به هر دلیلی ممکن است صورت بگیرید، کار مهاجرت و یا رفتن شما را به حوزه شنگن یا کانادا سخت کند.

نکته مهم درباره ویزای مالتیپل کانادا، این است که تقریباً در همه موارد، این ویزا بدون مصاحبه انجام می شود و متقاضیان فقط لازم است جهت انجام امورا بیومتریک یا انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنند. اخذ ویزای مولتیپل کانادا راه حل بسیار مناسب و راحتی برای جایگزینی نسبت به روش هایی مثل اسکیل ورکر، سرمایه گذاری و غیره در کانادا می باشد، چرا که مستلزم زمانی زیادی در اخذ این ویزا و همچنین نیازی به گرفتن مدرک زبان مثل آیلس نیست.

ویزای مالتیپل کانادا تضمینی

مدارک مورد نیاز برای ویزای 5 ساله کانادا

معمولاً برای اقدام به مدارک مالی، مثل تمکن مالی، گردش  حساب مدارک شغلی، بیمه نامه مسافرتی، عکس و سند ملکی و غیره لازم است، نکته مهم اینجاست که در صورتی که هر کدام از مدارک فوق را نداشته، باشید نگران نباشید، این موسسه ویزای مولتی را برای شما به صورت تضمینی با حداقل مدارک اخذ می نماید.

هزینه اخذ ویزای مولتی پل کانادا

جهت اخذ این ویزا به هزینه های سفارت، ترجمه مدارک و هزینه مراجعه به سفارت نیاز دارید، هزینه های دقیق اینها را می توانید به تفکیک از مشاورین موسسه در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان سوال فرمایید.

زمانی دقیقی برای اینکه تا چه زمانی دولت کانادا تصمیم دارد این نوع ویزا را صادر کند، مشخص نشده و طبعاً بهتر است افرادی که منتظر راهی سریع و مناسب برای مهاجرت به کانادا بودند از این فرصت استفاده نمایند. این موسسه با همکاری وکلای مجرب در کانادا، می تواند متقاضیان را در زمینه تغییر این ویزا به اقامت کانادا کمک کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری