مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

اخذ مدرک زبان همواره یکی از موانع جدی مهاجرت محسوب می شود، افراد مخصوصاً کسانی که مشغول به کار هستند، عمدتاً فرصت مناسبی جهت آموزش و گرفتن مدرک زبان مثل آیلس و غیره را ندارند، از همین رو تمایل به مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان زیاد است. لزوماً شخص برای کار و زندگی در کانادا نیاز به زبان دارد اما اخذ مدرک شرایط خاصی دارد که نیاز به گذاشتن وقت و البته هزینه می باشد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی راه هایی را برای مهاجرت به کانادا بدون آیلس ارائه می دهد که در ادامه به بررسی این راه ها می پردازیم؛

بررسی راه های مهاجرتی کانادا از جهت نیاز به مدرک زبان

همانطور که می دانید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و روش های خاصی مثل پناهندگی و ازدواج وجود دارد. در صورتی که قصد بررسی این روش ها با توجه به نیاز به مدرک زبان داشته باشیم، در روش مهاجرت کاری به کانادا که به عناوینی مثل اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری یاد می شود، داشتن مدرک زبان از الزامات مهم است و راهی برای مهاجرت کاری به کانادا بدون مدرک زبان نیست، روش هایی مثل ازدواج (غیر واقعی) و پناهندگی هم روش هایی اشتباه و غیر قانونی برای مهاجرت به کانادا محسوب می شوند.

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

پس بنابراین دو روش قانونی برای مهاجرت به کانادا باقی می ماند، روش تحصیلی و سرمایه گذاری؛ در روش سرمایه گذاری شخص باید طرح و برنامه تجاری خود را به همراه حداقل سرمایه تعریف شده از نظر کانادا مهیا کند و در صورتی که مدرک زبان نداشته باشد، چندان مشکلی برای شخص ایجاد نمی شود، اما معمولاً اکثریت افراد به جهات مختلف مالی و غیر مالی دنبال روش هایی هستند که نیازی به سرمایه گذاری نداشته باشد، البته این روش برای افرادی که واقعاً قصد شروع فعالیت تجاری در کانادا را دارند، یکی از بهترین روش ها می باشد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا بدون مدرک زبان

عمدتاً برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا، مثل UBC، کلگری و غیره داشتن مدرک زبان از الزامات اخذ پذیرش است، یعنی حتی اگر شخص مدرک زبان را هنگام پذیرش نداشته باشد، موفق به حتی پذیرش هم نخواهد شد، ولی موسسه توسعه گران مهر با توجه به استقبال متقاضیان، اخذ پذیرش از برخی کالج ها را بدون مدرک زبان وصرفا با مصاحبه اسکایپ فراهم نموده است. از مزایای این کالج ها این است که شرایط آکادمیک دانشگاه ها را ندارند و عمدتاً دوره هایی جهت آمادگی به بازار کار هستند همچنین اینکه این دوره ها در مدت کوتاهی مثلاً یکساله برگزار می شوند.

مهاجرت به کانادا بدون آیلس از طریق PEQ

در این روش شخص در واقع پس از گذراندن یک دوره تحصیلی در استان کبک و داشتن مدرک زبان پس از اتمام دوره می تواند اقامت کانادا را اخذ کند، تاکید می کنم که پس از اتمام دوره شخص باید مدرک زبان را اخذ کند، یعنی لزومی برای متقاضی از جهت داشتن مدرک زبان برای ورود به کانادا نیست.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای مالتیپل 5 ساله

از دیگر روش های مهاجرت به این کشور بدون مدرک آیلس، اقدام برای اخذ ویزای مالتیپل کانادا می باشد، این ویزا نیز در شرایط خاصی می تواند به اقامت کانادا ختم شود. برای افرادی که از لحاظ مالی و همچنین زمانی وقت گذراندن دوره آموزشی ندارند این روش نیز گزینه مناسبی برای مهاجرت به کانادا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های مهاجرت و اخذ اقامت کانادا می توانید با مشاورین موسسه توسعه گران مهر در دفاتر تهران، اصفهان و شیراز تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

28 پاسخ

  1. سلام من کارشناسی مهندسی عمران دارم و خواهرم سال دوم کارشناسی مدیریت هست مادر و پدرم دیپلم هستن و پدرم شغل ازاد ساختمان سازی دارن ولی زبان انگلیسی بلد نیستن. بهترین راه مهاجرت به کانادا با توجه به بلد نبودن زبان مادر و پدر چی هست؟

    1. با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط ذکر شده روش سرمایه گذاری برای شما مناسب است.

  2. سلام
    اگر از استان کبک جاب آفر داشته باشیم و اون شرکت نیازی به مدرک زبان نداشته باشه، آیا سفارت کانادا هنوز ازمون مدرک زبان میخواد؟

    1. با سلام و احترام
      بهتر است برای افزایش شانس ویزای خود مدرک زبان ارائه دهید.

  3. با سلام اینجانب ارشد روانشناسی بالینی هستم و۲۶سال سابقه کاری در آموزس و پرورش را دارم وساکن شهرتبریز هستم.چطور می تونم برای دکترا در کشور ترکیه و دانشگاه انگلیسی زبان اقدام کنم ؟؟آیابا تحصیل فرزندم در مدارس ترکیه خودم هم می تونم سریع تر پذیرش بگیرم یانه؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله، تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی نیز انجام میپذیرد.

  4. سلام.آرزو هستم ۲۹ ساله لیسانس حسابداری و فوق لیسانس مدیریت مالی با ۶ سال سابقه کار به همراه همسرم که ایشون لیسانس حسابداری و ۵ سال سابقه کار دارن،قصد مهاجرت به یکی از کشورهای نروژ،بلژیک،کانادا را داریم.خواهش میکنم مارو راهنمایی بفرمائید.
    ممنون

    1. با سلام و عرض ادب
      با داشتن مدرک زبان رزومه علمی قوی برای هر سه کشور می توانید اقدام نمایید.

  5. سلام عباس هستم و ۳۴ سن دارم و دارای مدرک مهندسی تاسیسات و ۱۳ سال سابقه کار و دارای پروانه کسب تاسیسات، اما مدرک زبان ندارم ، آیا به کانادا و یا چه کشوری میتونم مهاجرت کاری داشته باشم بدون مدرک زبان؟

    1. سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت کاری به اکثر کشور ها مانند کانادا و یا آلمان می بایست مدرک زبان ارائه دهید. شانس شما برای اخذ ویزای کاری کشوری مانند مجارستان بسیار بالاست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای کاری مجارستان با ما در ارتباط باشید.

  6. سلام
    خواستم بدونم با داشتن ویزای مولتی کانادا وتولد بچه در کانادا، نوزاد تابعیت کانادا را دارا میشود یا حتما باید والدین شهروند یا دارای اقامت دائم باشند؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله، بدون داشتن تابعیت و یا اقامت نوزاد شما تابعیت را دارا می شود.

  7. باسلام
    بنده 40 سالم هست ليسانس مكانيك و فوق ليسانس مديريت بازرگاني 20سال سابقه خودروسازي همچنين همسرم ليسانس حسابداري و كارمند بانك داراي دو دختر 10 و 3 ساله هستيم
    سابقه سفر به اروپا رو داريم 2 بار و براي مولتيپل كانادا هم اقدام كرديم من و همسرم كه ريفيوز شديم – متاسفانه مدرك زبان نداريم
    ميخواستم بدونم آيا راهي براي ما وجود دارد براي مهاجرت به هر طريق ممكن به كانادا يا اروپا ؟
    ممنون

    1. سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه شرایط سنی همسر شما مناسب باشد، می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  8. سلام من ۳۵ سال دارم .دندانسازم با ۱۰ سال سابقه بیمه و دیپلم علوم انسانی ممنون میشم منو در خصوص اخذ ویزای کانادا راهنمایی کنید

    1. سلام وقتتون بخیر
      برای کار و یا تحصیل رشته های پزشکی در کانادا باید در آزمون تایید مدارک خود شرکت کرده و نمره قبولی را دریافت نمایید.

  9. سلام خسته نباشید ببخشید حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در ‌کانادا برای اخذ اقامت چقدره؟

    1. سلام روزتون بخیر
      بسته به نوع سرمایه گذاری مقدار سرمایه نیز متفاوت است. لطفا با ما در ارتباط باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نماییم.

  10. سلام من ۳۳ سالم هست فوق دیپلم ماشین افزار و مدرک ۱۸ ماهه ماشین کاری و ۹ ماهه مکانیک و ۶ ماهه برق خودرو و ۳ ماهه cnc دارم بدون مدرک زبان
    ایا شانسی برای کانادا دارم ؟

      1. سلام،من ۲۸ ساله هستم،میخواستم‌ بدونم میتونم ویزای کار کانادا رو بگیرم بدون مدرک زبان.الانم در حال حاضر کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی دارم.

        1. سلام روزتون بخیر
          برای دریافت ویزای کاری کانادا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید که نیاز به ارائه مدرک زبان دارید.

  11. سلام، وقت خوش
    ۳۰ ساله هستم، با کارشناسی عمران- عمران دانشگاه آزاد با ۴ سال سابقه کار بیمه ای بدون مدرک زبان. بهترین گزینه برای مهاجرت به کانادا یا استرالیا چی هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام، وقت بخیر
      ویزای تحصیلی راحت تر و سریعتر به نتیجه می رسد، پیشنهاد می کنم اگر شرایط ادامه تحصیل را دارید، برای این ویزا اقدام کنید.

  12. سلام وقت بخیر، بنده کارشناسی مهندسی نقشه برداری از دانشگاه ازاد هستم و حدود ۷ سال سابقه کار بیمه ای در این رشته و نیز دارای پایان خدمت .مجرد-۲۹ساله و بدون مدرک زبان .متقاضی مهاجرت کاری به کانادا ، المان و استرالیا
    با داشتن این شرایط بنده چطور میتوانم اقدام به مهاجرت کنم .
    ممنون میشم راهنمایی کامل بکنید .سپاسگذارم

    1. سلام
      برای کشورهای آلمان از طریق ویزای کار و کانادا از طریق تحصیل میتونید اقدام کنید.

  13. سلام
    وحید هستم 37 ساله فوق دیپلم کامپیوتر دارای 12 سال سابقه کار و متاهل هستم . دارای دو فرزند 6و10 ساله . همسرم لیسانس حسابداری و دیپلم بهیاری ( کمک پرستاری) دارن . ولی سابقه کار ندارم . می خواستم مهاجرت کنم کانادا ، استرالیا ، نیوزلند و یا آلمان

    1. با سلام
      می توانید با اقدام به ادامه ی تحصیل همسرتان در صورتی که شرایط گرفتن پذیرش در دانشگاه های کشور مقصد را داشته باشند, طبق قانون همراه در بحث تحصیل به کشور های مقصد مهاجرت نمایید.
      برای اطلاع از شرایط تحصیل در کشور های مد نظرتان مقالات مرتبط را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری