مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا

مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا

مهاجرت به هر کشوری دارای شرایط و ویژگی های منحصر به خود است. در واقع برای زندگی در هر کشور جدیدی لازم است تا شرایط آن کشور با تمام جزئیات مورد بررسی قرار گیرد. به طور مثال شما می بایست در ارتباط با شرایط تجصیلی، هزینه های تجصیلی، هزینه های زندگی و … اطلاعات دقیق کسب نمایید. کسب اطلاعات در ارتباط با این مدل جزئیات باعث می شود تا بتوانید به دقت در این زمینه مشغول به انجام امور مهاجرتی شوید. پس برای این که بتوانید اقدامات مهاجرتی را به دقت پیش ببرید لازم است تا اطلاعات دقیق داشته باشید. در این مقاله نیز هدف ما بررسی روند و شرایط مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا می باشد.

مهاجرت به هر کشوری قوانین خاص خود را دارد. با توجه به موضوع این مقاله در ارتباط با مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا، باید به باین نکته اشاره داشت که مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا هر کدام شرایط خاص خود را دارند. برای مهاجرت به کانادا می توان از روش هایی مانند مهاجرت تحصیلی به کانادا یا مهاجرت کاری به کانادا اقدام نمود. البته روش های دیگری هم برای مهاجرت وجود دارد. برای مهاجرت به استرالیا هم می توان از روش هایی مانند مهاجرت سرمایه گذاری به استرالیا یا ازدواج در استرالیا اقدام نمود. برای کسب اطلاعات در ارتباط با این روش های مهاجرتی می توانید به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا

مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا هر کدام دارای روش ها و راه هایی هستند که می تواند مزایای خاصی داشته باشد. هر کشوری نیز در زمینه های مهاجرتی قوانین و مقررات خاص خود را اعمال می کند. در این مقاله نیز ما در ارتباط با مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا صحبت می کنیم. برای مهاجرت به کانادا می توانید از روش های مختلفی مانند تحصیل در کانادا مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا یا خرید ملک در کانادا به عنوان سرمایه گذاری در کانادا اقدام نمود.

برای مهاجرت به استرالیا هم می توان از روش هایی مانند سرمایه گذاری در استرالیا مثلا خرید ملک در استرالیا یا تحصیل در اسنرالیا مثلا تحصیل روانشناسی در استرالیا اقدام نمود. مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا به ما کمک می کند تا بتوانیم برای مهاجرت به هر کدام از این کشور ها با شرایط بهتری اقدام نماییم. در سال های اخیر کانادا و استرالیا به یکی از بزرگترین نقاط داغ و مقصدکار و سفر مهاجران تبدیل شده است.

کانادا و استرالیا دو کشور بزرگ در جهان هستند. از این رو مقایسه این دو کشور زمان بر و سخت است. ما در این مقاله خلاصه ای از روند مقایسه کانادا و استرالیا را ارائه می دهیم. شهرت هر دو کشور به عنوان مکان هایی که مردم از کیفیت بالای زندگی و سطح بالایی از زندگی برخوردار می شوند ، شهرت زیادی است. هر دو این کشور ها در برابر آشفتگی مالی چند سال گذشته مقاومت کردند. با افزایش تقاضا در جهان برای کالا ها ، چشم انداز اقتصادی استرالیا و کانادا نیز افزایش یافته است. این کشور ها هر کدام دارای ذخایر زیادی از مواد معدنی هستند. 

داده های مقایسه ای اولیه بین کانادا و استرالیا

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با داده های خاصی برای مقایسه بین کانادا و استرالیا صبحت کنبم. در واقع ما خلاصه داده های مربوط به مقایسه بین این دو کشور را در ابتدا بررسی می کنیم و در بخش های بعدی مقاله نکات را به صورت تکمیلی مورد بررسی قرار خواهیم داد. دقت کنید که این داده ها به صورت میانگین بیان شده اند. قیمت اجاره در کانادا پانزده و چهل و سه صدم درصد کمتر از استرالیا است. قیمت رستوران در کانادا شانزده و بیست و هفت صدم درصد کمتر از استرالیا است. قیمت مواد غذایی در کانادا دوازده و بیست و هشت صدم درصد کمتر از استرالیا است.

داده های مقایسه ای اولیه بین کانادا و استرالیا
داده های مقایسه ای اولیه بین کانادا و استرالیا

قدرت خرید محلی در کانادا هجده و سی و یک صدم درصد کمتر از استرالیا می باشد. قیمت های مصرف کننده در کانادا چهارده و چهل و هفت صدم درصد کمتر از استرالیا می باشد و قیمت های مصرف کننده با احتساب اجاره در کانادا 14.76 درصد کمتر از استرالیا است. پس به طور خلاصه می توان گفت که هزینه های زندگی در کانادا نسبت به استرالیا کم تر می باشد. دقت داشته باشید که نرخ بیکاری در ایتالیا پنج و چهار دهم درصد و نرخ بیکاری در کانادا پنج و هشت دهم درصد می باشد. 

مقایسه شرایط عمومی و جغرافیایی کانادا و استرالیا

کشور کانادا کشوری است با مساحت نه میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار کیلومتر مربع و دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود. این در حالی است که مساحت استرالیا هفت میلیون و ششصد و نود و دو هزار کیلومتر مربع می باشد و ششمین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود. جمعیت کشور کانادا سی و هفت میلیون نفر است و این در حالی است که جمعیت کشور استرالیا بیست و شش میلیون نفر می باشد. پایخت کشور کانادا شهر اوتاوا می باشد و پایتخت کشور استرالیا شهر کانبرا است.

شهر های مهم کشور کانادا شهر های تورنتو و ونکوور است و شهر های مهم استرالیا شهر های سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت و آدلاید است. مهم ترین کشوری که با کانادا مرز مشترک دارد کشور آمریکا می باشد و استرالیا نیز با کشور های اندونزی، کینه نو و … مرز مشترک دارد. واحد پولی در کشور کانادا دلار کانادا و واحد پولی کشور استرالیا دلار استرالیا می باشد. زبان رسمی در هر دو کشور انگلیسی است که البته گویش ها و لهجه های متفاوتی دارند. کانادا زبان فرانسوی را هم به عنوان زبان رسمی دوم خود ارائه داده است.

مقایسه هزینه های زندگی در کانادا و استرالیا

یکی از مهم ترین مسائلی که برای زندگی در کانادا و زندگی در استرالیا یا هر کشور دیگری حائز اهمیت است هزینه های زندگی می باشد. از این رو در این بخش ما به بررسی هزینه های زندگی در کانادا و هزینه های زندگی در استرالیا می پردازیم و این دو را با هم مقایسه می کنیم. در این راستا لازم است تا هزینه هایی مانند هزینه هزینه های رستوران، هزینه های حمل و نقل، هزینه های پوشاک، هزینه های خورد و خوراک و … را مورد بررسی قرار داد.

مقایسه هزینه های خورد و خوراک در کانادا و استرالیا

هزینه یک وعده غذایی در رستورانی ارزان قیمت در استرالیا بیست دلار استرالیا می باشد و هزینه یک وعده غذایی در همین مدل رستوران در کانادا شانزده دلار کانادا می باشد. هزینه سه وعده غذایی برای دو نفر در استرالیا در رستورانی با کیفیت مناسب نود دلار استرالیا و در کانادا هفتاد دلار کانادا می باشد. هزینه خرید مواد اولیه ای مانند یک بطری شیر در استرالیا یک و شصت و پنج دلار استرالیا می باشد و این هزینه در کانادا دو و یم دلار کانادا می باشد.

هزینه خرید یک تکه نان تازه پانصد گرمی در استرالیا دو و هشاد و یک صدم دلار استالیا و در کانادا دو و نود و یک دلار کانادا می باشد. برای خرید یک کیلوگرم برنج سفید در کانادا باید دو و هفتاد و شش دلار هزینه کرد و این هزینه در استرالیا برابر با سه و هشتاد و سه دلار دلار استرالیا می باشد. هزینه خرید دوازده عدد تخم مرغ در استرالیا سه و چهل و دو دلار کانادا و در استرالیا چهار و شصت و شش دلار استرالیا می باشد.

هزینه خرید یک کیلوگرم پنیر محلی در استرالیا ده و نیم دلار استرالیا می باشد و هزینه خرید برای همین محصول در کانادا دوازده و هفتاد و دو دلار کانادا می باشد. هزینه خرید برخی اقلام مانند یک کیلوگرم سیب، موز، پرتقال، سیب زمینی، گوجه فرنگی و پیاز در کانادا به ترتیب چهار و چهارده،‌یک و چهل و هفت، چهار، چهار و یازده، دو و نود و دو و دو و شصت دلار کانادا و در استرالیا به ترتیب چهار و چهل و پنج، سه و چهل و هفت، سه و هشتاد و دو، پنج و هجده، سه و سی و سه و دو و هفتاد دلار استرالیا می باشد.

مقایسه هزینه حمل و نقل در کانادا و استرالیا

در این بخش از مقاله نیز قصد داریم به مقایسه هزینه های حمل و نقل در کانادا و استرالیا بپردازیم. هزینه بلیت یک طرفه در استرالیا چهار و چهل دلار استرالیا می باشد. هزینه شروع تاکسی در این کشور چهار و بیست دلار استرالیا می باشد . برای هر کیلومتر حرکت در این کشور در ترافیک نرمال هزینه دو و شش دهم دلار می باشد. به ازای هر یک ساعت انتظار نیز هزینه ها چهل و نه و بیست صدم دلار استرالیا است.

هزینه یک لیتر بنزین در این کشور نیز یک و چهل و هشت دلار می باشد. اما ببینیم این هزینه ها در کانادا به چه صورت است. هزینه بلیت یک طرفه در کانادا سه و بیست و پنج دلار کانادا می باشد. هزینه شروع تاکسی در این کشور چهار دلار کانادا می باشد و به ازای هر کیلومتر در ترافیک نرمال باید دو دلار پرداخت نمود. هزینه یک ساعت انتظار در ترافیک نرمال در کانادا سی و چهار دلار کانادا می باشد. برای یک لیتر بنزین نیز در کانادا باید یک و چهارده صدم دلار کانادا پرداخت نمود.

مقایسه هزینه املاک و مستغلات در کانادا و استرالیا

یکی از مهم ترین بخش هایی که لازم است تا در ارتباط با نکات مهمی بررسی شود، هزینه املاک و مستغلات می باشد. در این بخش از مقاله نیز قصد داریم در ارتباط با مقایسه هزینه املاک و مستغلات در کانادا و استرالیا صحبت کنیم. در ابتدا از هزینه اجاره شروع می کنیم. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر های کانادا حدودا هزار و سیصد و چهل دلار کانادا و در خارج از مرکز شهر های این کشور خدودا هزار و صد و دو دلار کانادا می باشد.

مقایسه هزینه املاک و مستغلات در کانادا و استرالیا
مقایسه هزینه املاک و مستغلات در کانادا و استرالیا

برای واحد های مسکونی سه خوابه و احاره آپارتمان در مرکز شهر های کانادا باید دو هزار و صد و چهل و پنج دلار پرداخت نمود. برای آپارتمان سه خوابه خارج از مرکز شهر های کانادا باید هزار و هفتصد و هشتاد دلار کانادا را پرداخت نمود. برای خرید ملک در این کشور نیز هزینه برای هر متر مربع در مرکز شهر ها شش هزار و بیست دلار کانادا و خارج از مرکز شهر های این کشور چهار هزار و دویست و شش دلار کانادا می باشد.

اما هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر های استرالیا هزار و هفتصد و بیست دلار استرالیا می باشد و برای خارج از مرکز شهر های این کشور باید هزار و دویست و نود و پنج دلار استرالیا پرداخت نمود. هزینه اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر های استرالیا دو هزار و هشتصد و شصت دلار استرالیا و در خارج از شهر های این کشور حدود دو هزار دلار استرالیا می باشد.

برای خرید ملک در استرالیا و یک آپارتمان مسکونی در مرکز شهر های این کشور باید برای هر متر مربع هشت هزار و دویست و شصت و یک دلار استرالیا می باشد. برای خارج مرکز شهر های این کشور نیز هر متر مربع واحد مسکونی باید پنج هزار و هفتصد و شصت و پنج دلار استرالیا صحبت نمود.

سوالات متداول در ارتباط با مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا

  1. مهاجرت به کانادا با چه روش هایی امکان پذیر است؟

    مهاجرت به کانادا از روش هایی مانند کار، تحصیل، سرمایه گذاری و … امکان پذیر است.

  2. مهاجرت به استرالیا از جه روش هایی امکان دارد؟

    مهاجرت به استرالیا از روش هایی مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری،‌ازدواح و … امکان پذیر است.

  3. مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا چه کمکی به ما می کند؟

    مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا برای روند مهاجرتی و تصمیم گیری کمک بسیاری می کند.

  4. شرایط مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا برای اجاره های واحد های مسکونی چگونه است؟

    اجاره واحد های مسکونی به طور میانگین در کانادا ارزان تر از استرالیا است.

  5. مقایسه قیمت رستوران در کانادا و استرالیا چه نتیجه ای به همراه دارد؟

    این هزینه ها در کانادا نسبت به استرالیا کم تر است.

  6. نتیجه مقایسه قیمت مواد غذایی در استرالیا و کانادا چیست؟

    به طور میانگین این هزینه ها در کانادا کم تر از استرالیا می باشد.

  7. هزینه خرید ملک در کانادا و استرالیا چگونه است؟

    هزینه خرید در برخی موارد در کانادا کم تر و در برخی موارد در استرالیا کم تر می باشد.

  8. مقایسه نرخ بیکاری استرالیا و کانادا چه نتیجه ای در بر دارد؟

    نرخ بیکاری هر دو کشور بیش از پنج درصد می باشد.

  9. هزینه تاکسی در استرالیا و کانادا چه نتیجه ای دارد؟

    هزینه تاکسی در کاناد ارزان تر از اسنرالیا می باشد.

  10. زبان رسمی کشور های کانادا و استرالیا چیست؟

    زبان رسمی هر دو کشور انگلیسی است اما در کانادا زبان فرانسوی هم زبان رسمی دوم می باشد.

  11. مقایسه زندگی در کانادا و استرالیا چه نتیجه ای در نهایت دارد؟

    این مقایسه به طور کلی نشان دهنده هزینه های زندگی کم تر در کانادا می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده