شهریه دانشگاه کوچ ترکیه

شهریه دانشگاه کوچ ترکیه

هزینه های و شهریه دانشگاه کوچ ترکیه با سایر دانشگاه متفاوت است. با توجه به اینکه آیا دانشگاه خصوصی است یا عمومی و با توجه به بودجه دانشگاه، محل و دوره انتخاب شده شهریه متغییر است. در دانشگاه های دولتی، هزینه های ترم ممکن است تا حدود 300 دلار باشد، در حالی که هزینه های تحصیل در دانشگاه های خصوصی می تواند هزاران دلار باشد.

شرایط و شهریه دانشگاه کوچ ترکیه

هزینه های دانشگاه های خصوصی جهت تحصیل در ترکیه گران تر از موسسات دولتی است و تحصیلات تکمیلی گران تر از تحصیلات کارشناسی می باشد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در ابتدای هر سال تحصیلی توسط دولت تعیین می شود. هزینه تحصیل دانشجویان خارجی بستگی به ماهیت برنامه دارد. هزینه های تحصیلی سالانه تقریبی به شرح زیر است. دانشگاه هایی که آموزش متوسطه دارند TURKISH:

  • اتباع ترک: 80 تا 250 دلار
  • اتباع خارجی: 240 تا 750 دلار

دانشگاه هایی که آموزش متوسطه دارند ENGLISH:

  • اتباع ترک: USD 150 – 500 USD
  • اتباع خارجی: 450 تا 1500 دلاری USD
  • دانشگاه های پایه: 5.000 – 20.000 دلار

فارغ التحصیلان دانشگاه کوچ ترکیه

به عنوان مرکز عالی برای ارائه آموزش عالی، دانشگاه کوچ استانبول افتخار دارد که رهبران قوی را برای قرن بیست و یکم بسازد. فارغ التحصیلان دانشگاه Koç آموزش دیده اند که رهبران جهانی هستند که می توانند مردم را با مأموریت سازمان ها و ارزش های مشترک به هم مرتبط سازند، تا نتایج عالی برای مدت زمان طولانی حفظ شود. این دانشگاه با داشتن مجموعه ای از برنامه های مختلف مبتنی بر تجربه کاری و نیاز دانش آموزان متعهد به پرورش صالح ترین دانش آموزان ترکیه است.فارغ التحصیلان دانشگاه کوچ ترکیه

دانشگاه کوچ برنامه های خود را برای ترکیب دانشگاه ها با برنامه های کاربردی بنیادین برای آماده سازی افراد برای شرایط واقعی زندگی می کنیم، که آنها باید با مشکالت شدید و محیط پویا با آگاهی از نیازهای سهامداران، مشتریان و جامعه مواجه شوند. دانشگاه کوچ یک دانشگاه خصوصی غیر انتفاعی در شهر استانبول است، این دانشگاه بالاترین رتبه در سال 2017 را در کشور ترکیه بدست آورده است. دانشگاه کوچ رتبه 251 در جهان را دارد.

دوره های تحصیل در دانشگاه کوچ ترکیه

با توجه به ساختار قوی دانشگاهی تحصیل در ترکیه 2018، فرصت های تحقیق، دستاوردهای بین المللی، محیط اجتماعی واضح و طیف گسترده ای از فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی، دانشگاه کوچ برجسته ترین دانشجویان در ترکیه و خارج از کشور را جذب می کند. تعهد دانشگاه Koç به برتری و برنامه های دارای منابع رضایت بخش آن، باعث می شود با دانشگاه های معتبر بین المللی ایالات متحده، انگلستان و اتحادیه اروپا تبادل دانشجو داشته باشند. در سال 2017، دانشگاه Koç رتبه اول را در ترکیه به دست آورده است.

قبل از هر اقدامی شما عزیزان باید از هزینه های تحصیل و زندگی درترکیه اطلاعات کافی را داشته باشید، که با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شما می توانید با مشاورین ما گفت و گو کرده و اطلاعات خود را به روز کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری