دفتر بین المللی در دانشگاه اوتاگو نیوزلند به طور تضمینی خدمات اقامتی برای تمامی دانشجویان بین المللی را ارائه می دهد که جزء پیشنهاد تحصیل پزشکی در نیوزیلند می باشد. دانشجو می تواند در خوابگاه دانشگاه یا در یک آپارتمان مدیریتی دانشگاه اقامت گزیند.

شرایط تحصیل پزشکی در نیوزیلند

پزشکی یکی از محبوب ترین موضوعات برای دانشجویان بین المللی است و بسیاری از کسانی که چنین آرزویی را در سر می پرورانند، پزشکی در نیوزیلند را انتخاب می کنند، زیرا نیوزیلند دارای دو دانشکده پزشکی بسیار متخصص اوکلند نیوزلند و اوتاگو می باشد. دانشگاه های علوم پزشکی جهت تحصیل در نیوزیلند دارای مراکز ذیل می باشند:

  • دانشکده علوم پزشکی
  • مدرسه پزشکی
  • دانشکده دندانپزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده جهت تحصیل داروسازی در نیوزلند
  • دانشکده بهداشت جمعیت
  • مدرسه فیزیوتراپی
  • دانشکده علوم آزمایشگاهی پزشکی

دوره پزشکی در نیوزلند

دوره پزشکی اصلی موجود در هر دو دانشگاه اوتاگو و اوکلند لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی می باشد. متقاضیان بین المللی باید برای بدست آوردن این مدارک دوره های مربوط به علوم بهداشتی، علوم زیست پزشکی و یا مشابه را بگذرانند.

دوره پزشکی در نیوزلند

دانش آموزانی که تصمیم می گیرند در نیوزیلند به تحصیل بپردازند، باید برای آزمون تست پذیرش پزشکی و آزمایش علوم بهداشتی قبل از ماه ژوئن در سال برنامه های خود را تنظیم کنند، باتوجه به اینکه آزمون واقعی در ماه جولای برگزار می شود، دانش آموزان باید برای شرکت در این آزمون از قبل ثبت نام کرده باشند. نمره این آزمون برای تعیین حد شما مورد استفاده قرار می گیرد و تفکر انتقادی، مهارت های ارتباطی و دانش علمی شما را به چالش می کشاند.

آموزش پزشکی در نیوزلند

هر دانشجویی که زبان اولش انگلیسی نیست، باید با گذراندن آزمون آیلتس، توانایی زبان انگلیسی خود را ثابت کند. نمره مورد نیاز برای قبولی در این آزمون 7.5 می باشد و دانش آموزان نباید امتیاز کمتر از 7.0 در هر منطقه خاص را کسب کنند. البته آیلتس برای دانشجویانی که قبلاً مدرک کارشناسی یا مدرک کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه نیوزیلند کسب کرده باشند مورد نیاز نمی باشد.

دریافت مدرک پزشکی در نیوزیلند شش سال زمان می خواهد و سال اول به آموزش عمومی علمی اختصاص داده می شود. در سال سوم، دانش آموزان می توانند با بیماران در بیمارستان ها مستقیم تماس داشته باشند، در سال چهارم، دوره بالینی دانشجویان شروع می شود. امتحانات پایانی سال پنجم تعیین می کند که آیا می توانید به سال ششم بروید یا خیر، در این سال کار شما به عنوان یک کارآموز مسئولیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

هزینه تحصیل در نیوزلند

هزینه تحصیل در نیوزلند برای ورود به دانشگاه در سال 2017 به 30960 دلار رسید. هزینه سالیانه قبل از بررسی بیماریهای بالینی (2 و 3) در سال 2017، به 70،000 دلار رسید و هزینه های سالیانه بررسی بالینی (4، 5 و 6) در سال 2017، به 80،000 دلار رسید.

هزینه زندگی اساسی در دانیدین (جنوب نیوزیلند) تقریبا 265 دلار در هر هفته است و دانشگاه توصیه می کند که 15000 تا 17000 دلار در سال تحصیلی (40 هفته) برای هزینه های زندگی، از جمله غذا، مسکن، کتاب های درسی و سایر هزینه ها کافی باشد. مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما عزیزان را از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به نیوزلند آشنا کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری