تحصیل رشته حقوق در دانشگاه استراسبورگ فرانسه

تحصیل رشته حقوق در دانشگاه استراسبورگ فرانسه

در این مطلب خواهیم کوشید تا مطالب کلی درباره تحصیل رشته حقوق در دانشگاه استراسبورگ فرانسه را شرح دهیم. برای آگاهی از جزئیات بیشتر و راهنمایی های متخصصان، در مشورت با وکلای مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان درنگ نکنید.

شرایط تحصیل رشته حقوق در دانشگاه استراسبورگ

دانشکده حقوق، علوم سیاسی و مدیریت، در زمینه حقوق، اقتصاد کاربردی، مدیریت، حسابداری و مالی، آموزش می دهد. دانشکده بین المللی گرا است و متعهد به ارتقاء مبادلات با دانشگاه های شریک در سراسر جهان است. رشته حقوق دانشگاه استراسبورگ به سه برنامه تقسیم می شود. اولا، دانش آموزان در یک دوره کارشناسی حقوق سه ساله به نام “Licence de Droit شرکت می کنند. به دنبال یک برنامه کارشناسی حقوق دو ساله و در نهایت یک دکترای سه ساله یا بیشتر است. در قانون، همچنین، برای ورود به کانون وکلا، دانش آموزان نیز باید به مدرسه ی وکلا وارد شوند.

پذیرش از دانشگاه استراسبورگ، حداقل سال اول دوره کارشناسی ارشد حقوق را نیاز دارد. تحصیل در فرانسه در رشته حقوق هم به زبان فرانسوی و هم به زبان انگلیسی برای شما عزیزان مقدور می باشد و می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، مستر و دکتری در این کشور اقدام به تحصیل نمایید. ادامه تحصیل رایگان در فرانسه در تمامی مقاطع برای ایرانیان عزیز ممکن می باشد .روابط بین اساتید و دانشجویان بسیار گرم و صمیمی می باشد. این دانشگاه متعهد به تضمین بهترین فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلانش است و آموزش هایی را برای تمام سطوح آموزشی ارائه می دهد.

استراسبورگ دومین دانشگاه بین المللی دانشگاهی فرانسه است و تعداد قابل توجهی از نهادهای اروپایی را میزبانی می کند.این دانشگاه از 37 بخش آموزشی و پژوهشی، دانشکده ها، مدارس و مؤسسات تشکیل شده است. این دانشگاه مشارکت فعال در تعدادی از شبکه های بین المللی دارد.دانشگاه استراسبورگ، نوآوری و موقعیت خود را برای تعالی آینده در زمینه آموزش و تحقیقات، ارتقاء می بخشد.این دانشگاه نیز به طور فعال در توسعه علوم اجتماعی و علوم انسانی شرکت می کند.این دانشگاه به همه دانش آموزان توصیه و اطلاعات شغلی ارائه می دهد.

رتبه و رنکینگ دانشگاه استراسبورگ برای رشته حقوق

استراسبورگ دارای 37 بخش آموزشی و پژوهشی، دانشکده ها و موسسات و 72 واحد تحقیقاتی است. موسسه مطالعات پیشرفته دانشگاه با هدف حمایت از تحولات علمی در سراسر رشته های علمی است. رتبه بندی دانشگاه استراسبورگ در سال 2018 در رشته مطالعات حقوقی 201-250 بوده است.این دانشگاه دارای بخش بزرگی از دانشجویان بین المللی است که اکثریت از سایر کشورهای شهروندی اتحادیه اروپا هستند. همچنین تعداد زیادی از دانش آموزان از آفریقا و آسیا وجود دارد.

رتبه و رنکینگ دانشگاه استراسبورگ برای رشته حقوق

رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2019 دانشگاه تایمز شامل بیش از 1250 دانشگاه است و بزرگترین جدول لیگ جهانی تا به امروز است. این تنها جدول عملکرد جهانی دانشگاه برای قضاوت دانشگاه های تحقیقاتی در همه ماموریت های اصلی خود است.خبرهای خوبی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد که برای نخستین بار از سال 2011 تاکنون جزو 50 دانشگاه برتر است و استراسبورگ در رنکینگ جهانی رتبه 87 را به خود اختصاص داده است. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما عزیزان را در این راستا راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری