بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

وزارت امور خارجه ایالات متحده به دانشجویان دبیرستانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند، بورس تحصیلی مختلفی را ارائه می دهد. این بورس تحصیلی رقابتی است. کمک هزینه تحصیل در کانادا 2019 بستگی به رشته ای که می خواهید بخوانید دارد و بنابراین میزان این بورسیه متفاوت است. بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا می تواند خدمات مختلفی را از جمله اسکان تا تحصیل و خوراک، برای دانشجویان مهیا کند. ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر به این مسئله پرداخته ایم.

بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

دانش آموزان اغلب به اشتباه فکر می کنند که بورسیه تحصیلی تنها مختص دانشجویان کالج است که دوره های کالج را می گذرانند. زمانی که دانش آموزان دبیرستان در مورد بورسیه تحصیلی می شنوند فکر می کنند تنها برای کالج است. با این حال، چندین بورسیه تحصیلی در کانادا برای دانش آموزان دبیرستان وجود دارد که تحصیلات دوره دبیرستان در سال 2019 را پوشش می دهد. برخی از بورسیه های تحصیلی دبیرستان در دسترس هستند زیرا کانادا متعهد به شرکت در مشارکت های های تحقیقاتی و آموزشی بین المللی است که باعث ایجاد تفاهم در میان مردم، توسعه شهروندان و رهبرانی جهانی و مشارکت در توسعه ملت ها می شود.

امور خارجه و تجارت بین الملل کانادا (PFAIT ) مسئول مشارکت دولت در برنامه بورسیه های تحصیلی بین المللی است. برخی از مردم ممکن است اظهار کنند که دریافت بورسیه تحصیلی دبیرستان در کانادا برای شما مشکل است، اما در واقع شانس دریافت برخی از بورسیه های تحصیلی با میزان بالا کم است. اما ایا مردم می توانند آنها را دریافت کنند یا نمی توانند ؟

فاکتورهای مشخصی وجود دارد که شانس دریافت بورسیه تحصیلی را محدود می کند. قصور در این فاکتورها شانس دریافت بورسیه تحصیلی را محدود می کند. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که معمولا شما واجد شرایط بورسیه تحصیلی هستید. مهم است قبل از درخواست توجه کنید که برای کدام بورسیه تحصیلی واجد شرایط هستید. 

زمانی که متوجه شدید واجد شرایط کدام بورسیه تحصیلی هستید آنگاه منطقه تعیین شده ای که می توانید از بورسیه تحصیلی استفاده کنید را چک کنید و مطمئن شوید که کدام شامل شما می شود. بعد از آن استفاده از بورسیه تحصیلی را چک کنید. برخی از بورسیه های تحصیلی تنها هزینه تحصیل را پوشش می دهند به این معنی که دیگر هزینه مثل هزینه آزمون ها یا دیگر هزینه های تکمیلی را شامل نمی شوند. مورد دیگر جمع آوری مدارک مورد نیاز برای درخواست بورسیه تحصیلی است. در اکثر موارد مهم است که با مشاور یا معلم مدرسه برای دریافت راهنمایی در مورد پروسه درخواست بورسیه تحصیلی صحبت کنید.

لیست بورسیه های تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا
لیست بورسیه های تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

لیست بورسیه های تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

برای تمام دانش آموزان دبیرستانی بورسیه ای جهت ورود به کالج و تحصیل رایگان در کانادا وجود دارد. اما بورسیه هایی برای اهداف تحصیلی دیگر نیز وجود دارد، همچون یادگیری زبان، پیشرفت در هنر و حتی تحصیل در خارج. اگر دانش آموزی دبیرستانی هستید و دوست دارید در خارج تحصیل کنید اما نگران هزینه های آن هستید برای یکی از بورسیه ها درخواست دهید.

تقاضانامه بورسیه دبیرستانی

پس ازآنکه تصمیم به دریافت بورسیه گرفتید در قدم بعدی همچون دیگر انواع بورسیه در کشور کانادا باید روند درخواست برسیه را شروع کنید. برای ارائه درخواست باید لیستی از بورسیه ها را تهیه نمایید و از بین آن ها بورسیه ای که صلاحیتش را دارید انتخاب نمایید. لازم نیست وقت زیادی را صرف پیدا کردن بورسیه های دبیرستانی و انتخاب مناسب ترین بورسیه کنید، در اینجا لیستی از بورسیه های دبیرستانی کانادا برایتان تهیه شده است:

  1. بورسیه YFU-USA Key Club/Key Leader
  2. بورسیه دیفاین یورسلف
  3. بورسیه براندون گودمن
  4. بورسیه بخش دولتی US
  5. بورسیه آمریکای لاتین وایا
  6. بورسه برنامه CIEE
  7. بورسیه یادما یوشی هوتاری
  8. بورسیه زبان ایتالیایی ویاگیو
  9. بورسیه کمک هزینه هالسی
  10. کمک هزینه و بورسیه برنامه تابستانی آبِی رود
  11. بورسیه تجربه یادگیری بین المللی ( اکسپریمنت )
  12. بورسیه نشنال لنگوئج سیکوریتی اینوایتیشن
  13. بورسه تبادل نوجوانان و تحصیل در خارج کندی لوگار

مبلغ بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

  • بورسیه YFU-USA Key Club/Key Leader

این بورسیه کانادایی به اعضای فعال یا دانش آموزان کی کلاب های دبیرستان هایشان تعلق می گیرد. ارزش این بورسیه 2000 دلار است و قابل اجرا برای سفر به 40 کشور می باشد. برای بعضی از این کشور ها ممکن است لازم باشد شرایط زبانی خاصی داشته باشید.

  • بورسیه دیفاین یورسلف

این بورسیه مختص دانش آموزان سال آخر دبیرستان است که می خواهند سال تحصیلی آینده وارد کالج شوند. این بورسیه هر ماه به دانش آموزان دبیرستانی اعطا می شود و ارزشش 500 دلار است و دانش آموزان بر اساس شایستگی این بورسیه را دریافت نمی کنند.

  • بورسیه زبان ایتالیایی ویاگیو

این بورسیه نه بر اساس نیاز مالی و نه شایستگی آکادمیک می باشد بلکه با بورسیه نیاز محور گلوبال لیدر مربوط به AFS ترکیب می شود و در دسترس دانش آموزان خانوار هایی است که 65000 یا کمتر درآمد دارند، قرار می گیرد. این بورسیه دبیرستانی برای یادگیری زبان ایتالیا در کانادا می باشد و 2000 دلار ارزش دارد. 

  • بورسیه کمک هزینه هالسی

این بورسیه متعلق به دانش آموزانی که دارای سوابق آکادمیک خیلی خوبی هستند و کسانی که تاکنون کمک هزینه حمایت از خود SYA دریافت نکرده اند، تعلق می گیرد. این بورسیه بر اساس شایستگی و نیاز مالی اعطا می گردد.

  • کمک هزینه و بورسیه برنامه تابستانی آبِی رود

این بورسیه دبیرستانی در کانادا به دانش آموزانی تعلق می گیرد که که عملکرد آکادمی خیلی خوب و فوق برنامه در زمینه ای که برای آن درخواست می دهند، دارند. ای داستان ها ممکن است در وب سایت آبی رود به نمایش گذاشته شوند. ارزش این بورسیه 500 یا 1000 دلار می باشد.

  • بورسیه تجربه یادگیری بین المللی ( اکسپریمنت )

ارزش این بورسیه 250 تا 3000 دلار می باشد. بورسیه اکسپریمنت با تجربه ترین ارائه دهنده برنامه های تابستانی در خارج از کشور برای دانش آموزان دبیرستانی است.

شرایط و مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا
شرایط و مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

شرایط و مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان کانادا

تحصیل در خارج از کشور برای دانش آموزان خارجی بسیار سخت و پر هزینه است. برای کمک به شما لیستی از بورسیه های تحصیلی موجود برای دانش آموزان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در کانادا هستند، تهیه شده است. دولت کانادا و بسیاری از موسسات آموزش عالی، بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی متعددی را در اختیار دانش آموزان و دانشجویان بین المللی قرار می دهند. برخلاف وام، مبلغ بورسیه نیازی به بازپرداخت ندارد.

اگر مایل هستید برای بورسیه درخواست دهید، باید از پروسه درخواست و آخرین مهلت برای اقدام که از طرف موسسه آموزشی یا ارگان خاصی مشخص شده است، آگاهی داشته باشید. شرایط و نوع هر بورسیه با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، بسیاری از بورسیه ها ممکن است به مقاله شخصی یا توصیه نامه از طرف استاد یا کارفرمای پیشین نیاز داشته باشد.سایر بورسیه ها ممکن است در درجه اول بر اساس عملکرد آکادمیک، دستاوردهای فوق برنامه یا مهارت های خلاقانه دیگر اعطا شود. دانش آموزان دبیرستانی برای دریافت بورسیه تحصیلی خوش شانس ترند، زیرا بورسیه های زیادی برای دانش آموزان دبیرستانی موجود است. همچنین می توان با شروع تحصیل، شانس خود را برای دریافت بورسیه بیشتر افزایش داد.

متقاضیان باید:

  • درخواست به رشته مربوطه و بورسیه تحصیلی را (با کمک مشاور تحصیلی بین المللی خود) همزمان انجام دهند.
  • درخواست بورسیه ای که پس از پذیرش در رشته انتخابی ارسال شده باشد، مورد بررسی قرار نمی گیرد.
  • توصیه نامه ای از استاد یا دبیر پیشین خود دریافت کنید.( برای بخشی از درخواست رشته مورد نیاز است.)
  • حداقل نمره GPA باید 2.5 باشد. درخواست بورسیه با درخواست رشته بررسی می شود.

دانش آموز پس از دریافت نامه بورسیه تحصیلی، 3 روز کاری فرصت دارد تا مبلغ بورسیه را دریافت و هزینه تایید سپرده را پرداخت کند. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به صورت کامل از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا مطلع هستند با ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

مقالات مرتبط

178 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر ، من پایه یازدهم تجربی هستم ، معدلم هم از پایه هفتم تا الان ۲۰و بالای ۱۹ بوده .
    شالبند آبی رشته ووشو رو دارم . ۸سال است کلاس زبان میروم و حدود یک سال دیگه زبانم تمام میشه.
    شرایط مالی مناسبی ندارم .
    می‌خوام بدونم برای بورسیه گرفتن دانشگاه ، باید چی کار کنم و آیا با مقاله نوشتن میتونم بورسیه بشم و کدوم کشور ها برام مناسبه؟
    می‌خوام از همون اول دانشگاه را اونجا باشم.
    عمو هام هم در کشور انگلستان هستند و پسرعمو و دختر عموم در اونجا درحال تحصیل در دانشگاه هستند.

    1. با سلام و عرض ادب
      تحصیل در کانادا ملزم به پرداخت هزینه می باشد. شما می توانید کشور هایی مانند آلمان، فرانسه و …. را انتخاب نمایید.

  2. سلام ، وقتتون بخیر من دانش آموز یازدهم تجربی هستم و هم درس و هم زبانم خیلی خوبه اگر بخوام بورسیه تحصیلی رایگان دریافت کنم واسه کانادا چطوری باید اقدام کنم ؟

  3. سلام امکان گرفتن بورسیه فول فاند در دبیرستان های کانادا هست یا خیر؟
    موسسه شما میتونه کمکی در زمینه گرفتن بورسیه فول فاند در مدارس کانادا انجام بده ؟
    معدل خوبی دارم و سطح زبانم متوسطه
    لطفا راهنماییم کنید

  4. ببخشید یک دانش آموز بعد از اتمام پایه دوازدهم ، بدون داشتن
    مدرک زبان با معدل ۱۹/۳۰ می تواند اقدام به دریافت
    بورسیه تحصیلی کند؟ باتشکر

  5. با سلام. من دانش آموز پایه دهم هستم. نمره پایه نهم من ۱۹/۹۵ بوده.
    به پیانو و شنا هم مسلط هستم . آیا من شانسی برای گرفتن بورسیه
    تحصیلی دارم؟

  6. سلام من 14 سالمه
    میخواستم از کلاس دهم به بعدم را در کانادا درس بخوانم تا الان معدل هفتم و هشتمم 20 بوده و کلاس اول تا ششم و عالی بوده و زبان انگلیسی هم عالیه. اگر در چند مسابقه ی علمی رتبه بیاورم میتوانم برای کانادا رفتن اقدام کنم ؟
    و برای داشتن یک رزومه عالی و قوی باید چه کارهایی بکنم؟
    و اگر خیلی تلاش کنم میتوانم برای کلاس دهم به کانادا بروم؟

  7. سلام وقتتون بخیر.من ۱۷ سالمه و درسم عالیه معدل ۱۹ و ۷۰
    مقام های زیادی تو انواع رشته ها آوردم و انگلیسیم در حد پیشرفته هستش.آیا امکانش هست بتونم بورسیه ی تحصیلی رایگان کشوری (ترجیحا کانادا) رو برای مقطع سال آخر دبیرستان بگیرم؟

  8. سلام خسته نباشد، من ۱۷ سالمه و متولد اردیبهشت ۸۳ هستم. امسال تو المپیاد علمی علوم زمین شناسی مرحله اول رو قبول شدم، زبان انگلیسیم هم در حد بالایی هستش و دانش اموز رشته ریاضی هم هستم نمراتم هم از ۱۹ پایین نیومده. شرایط مالی یک سال رو هم دارم. یه فامیل هم دارم که تو کانادا اقامت داره. میخوام که تو کالج و دانشگاه رشته زمین‌شناسی رو ادامه بدم. الان هم مشغول نوشتن مقاله‌ای در همین زمینه هستم.در طی سالهای گذشته در مسابقات بسکتبال مقام کسب کردم. تو کار ترجمه هم میتونم اونجا درامد کسب کنم… شرایط برای من چجوری میشه. ممنون میشم پاسخگو باشید???

  9. سلام وقتتون بخیر
    من چهارده سالمه و کلاس نهمم برای ادامه تحصیل میخواستم برم به دبیرستان طراحی و دوخت امکان پذیر هست؟

  10. سلام من پایه یازدهم رشته ی تجربی با معدل 19.57 هستم و دان یک تکواندو دارم و چندین مدال در مسابقات استانی دارم و مدال ها و حکم های زیادی در رشته های درسی و مسابقات دیگر ورزشی دارم میتوانم بورسیه برای پایه ی دوازدهم دریافت کنم

    1. سلام وقت بخیر
      من کلاس هفتم هستم و معدلم 19/85 شده
      در درس ادبیات مهارت های زیادی دارم
      و چندین بار در برنامه های تلویزیونی شاهنامه خوانی و مشاعره و… شرکت کردم و تونستم مقام های خوبی کسب کنم
      حال میخواهم چند تا مجموعه کتاب بنویسم و در مسابقات ادبیات با کشور های پارسی زبان شرکت کنم
      یه سوال داشتم میشنه وارد کشور های اروپایی یا مثلا کانادا از این طریق وارد شد یا خیر؟
      اگه میشه، میشه لطفا بگید چه کشور هایی؟

  11. سلام وقتتون بخیر من 14 سالمه و میخوام برای مقطع یازدهم یا دوازدهم بتونم برای تحصیل به خارج از کشور برم ام هزینه های کشور کانادا خیلی زیاده و بورس تحصیلیش هم خیلی شانس کمی برای گرفتنش هس کشور دیگ ای هس ک بشه با هزینه ی کمتر واردش شد و یا اینکه میشه توضیحی راجب کمک هزینه ی تحصیلی بدید؟

  12. سلام خوب هستین
    من کلاس هفتم هستم و معدم ۲۰ شده و زبان انگلیسیم در حد بالایی هست
    مدرک دان ۱ تکواندو هم دارم
    چند تا حکم و مدال درسی و ورزشی هم دارم
    اما بیشتر از ورزش به فکر درس هستم
    خواستم ببینم امکان بورسیه برای من وجود داره؟؟؟
    اگر داره حدودا چقدر باید پول داشته باشم؟
    چه کشوری برای من بهتر هست؟
    من میخوام اقامت دائم بگیرم
    خواهرم هم هم کلاس ۱۱ هست و تجربی هست و معدل خیلی بالایی داره
    اون هم حکم دان ۱ و چندین حکم و مدال ورزشی و درسی داره
    برای اون امکان وجود داره؟

  13. سلام وقتتون بخير.
    من كلاس نهمم و معدلم از اول متوسطه تا حالا ٢٠ بوده و سمپادي هستم. المپياد فيزيك هم مقام طلاي كشوري دارم و زبانمم خوبه و دارم تافل ثبت نام ميكنم. همچنين آزمون جهاني تورنمنت هاروارد رو هم شركت كردم و دو روز ديگه آزمونشو دارم. و اينكه داراي مهارت هاي هنري هم هستم. ميخواستم كه بدونم آيا من واجد شرايط كمك هزينه ي تحصيلي (( بورسيه)) ي دبيرستان هاي بين المللي هستم يا نه؟ چون هزينه ها واقعا بالاست و من سالانه تا سقف ١٠٠٠٠ دلار ميتونم هزينه كنم .

  14. سلام من پانزده سالمه نمرم بیست هستش به زبان انگلیسی و آلمانی هم مسلط هستم و در حال نوشتن یک مقاله هم هستم میخواستم بدونم کدام کشور میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم

    1. سلام وقتتون بخیر
      کشور هایی مانند کانادا اکثر بورسیه های تحصیلی خود را برای دوره های آکادمیک در نظر گرفته است. شما می توانید کشور هایی را انتخاب نمایید که تحصیل رایگان را ارائه می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  15. سلام خسته نباشین من کلاس نهم هستم با معدل ۲۰ و میخوام دوره ی دوم دبیرستان و در کانادا بورسیه بگیرم علاوه بر زبان انگلیسی به حرفه کاشت ناخن هم مسلط هستم آیا شانسی دارم یا خیر؟

  16. باسلام
    من الان در حال خواندن پایه ی هشتم هستم و معدل هفتم من ۲۰ بوده و مدک بین المللی USMAS را دارم و همچنین در پیانو و شنا حرفه ای هستم و در واترپلو نیز مقام ۳ کشوری را دارم
    خواستم بپرسم میتونم بورسیه ی تحصیلی بگیرم؟ اگر بله چیکار باید انجام بدم

  17. سلام خسته نباشید
    خواهرم در مقطع دهم در ایران مشغول به تحصیل . برای سال آینده درکانادا مقطع یازدهم رو می تونه بگذرونه یا مجددا دهم رو باید بخوونه؟

  18. سلام وقت بخیر. من 17 سال دارم و قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران رو دارم اما در این مورد خیلی سردرگم هستم و می خواستم از شما کمک بگیرم یا حد اقل یک مشاوره به من بدید.
    با تشکر

  19. سلام من ۱۵ سالمه و نهم هستم و در حال تحصیلم معدل سال پیش رو ۱۹/۸۶ شدم و کاراته کارم و کمر بند مشکی دارم و ۳۰ مدال بین المللی و کشوری و استانی (برای بورسیه به دردم میخوره؟) و برش فلز و درست کردن شیرینی خوری با چوب و … این ها برای بورسیه شدن به دردم میخورن؟ و معدل سال هفتمم هم ۱۹/۶۰ بوده و در دبستان هم نمراتم همه خیلی خوب بوده کشوری که برای بورسیه شدن من بهتر است چیه و باید چیکار کنم

    1. با سلام و احترام
      بورسیه تحصیلی کانادا بیشتر برای مقاطع تحصیلی دانشگاهی در نظر گرفته شده است. به شما توصیه می کنیم در صورت داشتن رزومه قوی برای تحصیل در مدارس دولتی که هزینه تحصیل پایین تری دارند، اقدام نمایید.

  20. سلام
    من کلاس هفتم معدلم۱۹/۹۳کلاس هشتم۲۰ نهم۱۹/۹۰
    پایه دهم جهشی خوندم معدل۱۹/۸۶ ایلتس ۶و مقام اول المپیاد ازمایشگاهی در سطح استان آیا میتونم برا سال دیگه که پایه دوازدهم میرم برای دبیرستان کانادا بورسیه بگیرم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      اکثر بورسیه های تحصیلی کانادا در سال های اخیر برای دوره های تحصیلی دانشگاهی ارائه شده است. در مواردی خاص امکان اخذ بورسیه در دبیرستان نیز وجود دارد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  21. سلام من دانش اموز ١٤ ساله ى مدارس تيزهوشان هستم و سال هشتم با معدل ١٩/٧١ قبول شدم و زبانمم فوله
    ٢٠٠ ميليون بودجه دارم
    مى خواستم بدونم با اين شرايط مى تونم براى مهاجرت به كانادا اقدام كنم و اينكه چه مدتى طول ميكشه؟

  22. من تازه میخوام وارد متوسطه دوم بشم من کمی زبان انگلیسی بلدم و اینکه معدلم خوبه خواستم ببینم چطور میتونم بورسیه بشم ایا اصلا قبول میشم البته من میخوابه همراه خانوادم برم یا لاعقل مادرم

  23. سلام..من شانزده سالمه سال اول دبیرستان دوره دوم رشته ریاضی و فیزیک مدارس سمپاد و هستم معدل سه سال دبیرستان دوره اولم بیست بوده و پول مشکل من است…کمترین هزینه ممکل برا تحصیل در خارج چه مقداره؟

  24. سلام وقت بخیر
    من دانش اموز پایه نهم هستم و در مدرسه نمونه درس میخونم و معدلمم خوبه جزو شاگر ممتاز ها هستم.
    اما فعلا کامل به زبان انگلیسی مسلط نیستم.
    و شرایط مالی متوسطی دارم
    میتونم بورس دبیرستان در کانادا رو بگیرم؟

  25. با سلام من ۱۴ سالمه پایه هشتم هستم معدل نوبت اول و دوم سال قبلم ۲۰ بوده در مدرسه تیزهوشان تحصیل میکنم تقریبا هم به زبان انگلیسی مسلطم میخواستم بدونم که آیا واجد شرایط برای دریافت بورسیه هستم؟

  26. سلام من 13 سالمه و کلاس هشتم هستم. مدرسه تیزهوشان درس میخونم و معدل وزارت خانه ای ام بیست و معدل تیزهوشان کلاس هفتمم 18 هست. سال دیگه با توجه به سیستم اموزشی کانادا اول دبیرستان محسوب میشم و ایلتس 8.5 و ساپورت مالی متوسطی دارم. احتمال بورسیه شدنم برای دوره دبیرستان در کانادا هست ؟

  27. سلام وقت بخیر
    من 16 سالمه و قراره برم دهم و قراره در مدرسه ی نمونه شروع به تحصیل کنم
    معدلم 19.80 هست
    به زبان انگلیسی و استانبولی و کمی فرانسه مسلطم
    مدرک شنا دارم
    به صورت حرفه ای والیبال بلدم
    مقام شهری و استانی در رشته های هنری و ورزشی دارم
    همه رشته های نظریم الف اومده
    سالانه میتونم 1000 دلار کانادایی بپردازم
    کمی به نانو تکنولوژی و نجوم اگاهی دارم
    پیانو نواختن بلدم

    1. با سلام و عرض ادب
      تحصیل در مدارس کانادا برای دانشجویان بین الملل ملزم به پرداخت هزینه است. برای تحصیل در مدارس کانادا مقداری بیشتر باید هزینه پرداخت نمایید. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا جزییات مربوط به هزینه را در اختیار شما قرار دهند.

  28. سلام من 16 سال دارم و سطح / کیفیت تحصیلم بالاست. الان میخواستم بدونم با چه شرایطی میتونم تو خارج مثل کانادا تحصیل کنم؟
    به دهم خواهم رفت
    و شرایط اینکه چه هزینه هایی رو شما میدیدو… یعنی شرایطش چیه؟؟؟؟

  29. با سلام و احترام
    بنده با همسر و دخترم سال گذشته در آن موسسه مشاوره تحصیلی داشتیم. اما به نتیجه مطلوب نرسیدیم. با توجه به توضیحات فوق در خصوص بورس تحصیلی مدارس کانادا لطفاً اینجانب را راهنمایی فرمایید. با تشکر

  30. سلام من ۱۵سالمه زبان مسلطم ایلتسم میتونم طی دو ماه بگیرم معدلم هم بالاس کار های هنری هم بلدم و زبان برنامه نویسی php هم بلدم و سالی ۵ تا ۶ هزار دلار کانادا هم بودجه دارم میتونم توی مدارس کانادا تحصیل کنم؟؟؟

  31. سلام من ١٧ سالمه و يازدهم هستم،ميخواستم بدونم ك با معدل ١٩.٩٧ و مدرك زبان بورسيه اي توي كانادا يا حتي كشور هاي ديگه(ك از نظر اموزشي سطح بالا و هزينه تحصيلي كم داشته باشن) براي سال دوازدهم شاملم ميشه؟ك بعد هم همونجا توي دانشگاهاشون مشغول به تحصيل بشم…
    و اينكه موقع پذيرش ازموني از ما گرفته ميشه؟

  32. سلام خسته نباشید.من دانش آموز سال یازدهم هستم و برای تحصیل در کشور کانادا از طریق بورسیه اقدام کنم . معدل و نمرات مدرسه هم عالیه میخواستم ببینم چه جوری میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم و چه گونه باید اقدام کنم؟

  33. سلام وقت به خیر
    من 16 سالمه و معدلم 20 هست و با زبان انگلیسی آشنایی کامل دارم ، میخواستم ببینم آیا شانس بورسیه شدنم دارم ???چقدر ???? و هزينش تقریبا چقدره ???

  34. سلام من دانش اموز دوازدهمم هستم ۱۸ سالمه امسال کنکوری ام میخواستم بدونم اگر بخوام برای کانادا بورسیه دریافت کنم چطور میتونم اینکارو انجام بدم یا شرایطش چطوریه ؟

  35. سلام و عرض وقت بخير خواستم بدونم ميشه از طريق واتساپ و يا تلگرام و اينستاگرام ميشه با شما در ارتباط بود و اگه زحمتي نيست ميشه جواب رو برام ايميل كنيد چون اگه اينجا جواب بدين شايد نوتيفيكيشنش نياد با تشكر

  36. سلام.
    ببخشید من 17 سالمه و سال دیگه برای دانشگاه میخوام به کانادا مهاجرت کنم راهی هست که تحصیل رایگان بگیریم یا اینکه بورسیه ای بگیریم؟!؟!؟ ؟؟

  37. سلام ببخشدمن ۱۵ سالمه وامسال انتخاب رشته دارم ومیخام به رشته تجربی برم وتودبیرستان های کانادا تحصیل کنم معدل نیم سال اول ۱۹.۶۴ کدوم بورسیه به صورت رایگان دانش اموز میگره چه شرایطی داره

  38. سلام حداقل پول لازم برای بورسیه چقدر است؟
    ایامی شود در پایه سوم دبیرستان درخواست بورسیه بدیم که دیگه کنکور ندیم!؟؟

  39. سلام.خسته نباشید
    من ۱۷ سالمه و میخوام برای کالج بورس کانادا بگیرم
    سوالم اینه اگه بتونی رتبه خوب تو کنکور بیاری تاثیری در بورس کردن داره یا نه؟
    و اینکه تحصیل در مدارس تیزهوشان میتونه گرفتن بورسیه کامل رو آسونتر کنه

  40. سلام من 17 سالمه و به کامپیوتر علاقه مند هستم و چند تا مدرک برنامه نویسی دارم و میخوام در این رشته تحصیلی کنم میشه شرایط بورسیه برای رشته کامپیوتر و شهریه مدارس در کانادا رو شرح بدین ممنون میشم

  41. سلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه کلاس نهم هستم برای دبیرستان سال دهم میخاستم اقدام کنم من معدل نوبت اول نهمم ۱۹.۶۵ شده و معدل سال پیشم یعنی کلاس هشتم ۱۹.۵۵ شده یه چیزی حدود ۱۰۰ میلیون با سالی ۱۵ میلیون خانوادم میتون کمکم کنن میخاستم بدونم میتونم بورسیه بشم برای هر کجا که بشه ممنون میشم کمکم کنید

  42. ببخشید برای اون اولین بورسیه ای که گذاشتین من تحقیق کردم و میخواستم بدونم که چند ماه طول میکشه تا کاراش درست بشه و اینکه حداگثر هزینه ای که باید بشه چقدره؟
    شرایطمم جوریه که 14و معدلم بالای19/5 و سرمایه هم تا حدودا 20 میلیون دارم
    زبان انگیلیسیمم خوبه
    من ایرانیم و تو سوریه هم به دنیا اومدم
    با این شرایط اگر درخواست بدم چجوریه؟

  43. سلام من ۱۶ سالمه و برای سال ۱۱ ام میخوام برای کانادا اقدام کنم و میخوام ک از تخفیف شهریه یا بورس تحصیلی استفاده کنم ولی خب دقیقا متوجه نشدم چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

  44. سلام ببخشید من چهارده سالمه و انگلیسی و درسم خوبه و میخوام که برای دبیرستان برم و با توجه به تحقیقاتی که کردم شرکت توی جشنواره خوارزمی و اختراع یک وسیله کمک میکنه میشه راهنمایی کنید که چقدر هزینه لازم هست و چه کارهایی باید انجام بدیم؟

  45. سلام.
    من اگر بخوام برای سال اول دبیرستان یعنی دهم،اقدام به بورسیه کنم،چه مقدار هزینه نیاز دارم و رزومه ی خاصی باید داشته باشم؟

  46. با سلام خدمت شما من دانش اموز کلاس دهم تجربی هستم ؛ و به زبان هم مسلط هستم و …حداقل هزینه ای که برای بورسیه گرفتن از ابتدا تا انتهای ان است چقدر است

  47. سلام ببخشید من ۱۵ سالمه میخوام بورسیه بگیرم خارج از ایران درس بخونم نمراتمم تو مدرسه عالیه میخواستم ببینم چه کشور هایی برای بورسه خوبه و هزینشون پایینه چون ما واقعا شرایط مالیمون انقد خوب نیست و حتی نا امید شدم درسامو بخونم میخواستم لطف کنین توضیح بدین همینجا چون من نمیتونم تماس بگیرم ممنون

  48. سلام وقت بخیر میخاستم بدونم چطور میتونم بورسیه رفتن ب اروپا رو دریافت کنم اینجور ک متوجه شدم کانادا بورسیه نداره
    میخاستم اگه بیشه شرایطشو بدونم

  49. با سلام و خسته نباشید. بنده قصد دارم در مقطع دبیرستان مهاجرت کنم. می خواستم بدونم آیا در کانادا امکان کار در کنار تحصیل وجود داره؟
    و اگر بلی تخفیف هایی که شامل افراد میشه به گونه ای هست که با کار کردن بشه هزینه ها رو پوشش داد؟
    با تشکر از زحمات شما?

  50. سلام، ببخشید من دانش آموز پایه دوازدهم تجربی هستم و قصد دارم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنم، پارسال به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شدم، رتبه اول کشوری جشنواره خوارزمی روهم دارم به علاوه ۱۶ تا رتبه برتر کشور دیگه، چندین مقاله هم دارم میشه راهنماییم کنید باید چی کارکنم؟

  51. سلام. من پایه نهم هستم و مدرک برق خودرو از فنی و حرفه ای دارم و چند اختراع در حال ثبت دارم. معدل سالیانه هم بالای 19هست.
    تنها مشکلم هزینه‌های انجام پروسه هست.
    برای اختراعاتی که داشتم هم درخواست ارائه داشتم. آیا راهی هست که بتونم بورس بشم.
    ممنون میشیم که راهنمایی کنید.

  52. سلام ببخشید من امسال سال دهم رو تموم کردم و وارد سال یازدهم میشم میخوام در کشور های دیگه ادامه تحصیل بدم معدل و نمرات من بسیار خوب هستند که معدل نوبت دوم من ۱۹.۷۰ است من هزینه آنچنانی هم ندارم لطفا راهنمایی کنید ایا میتوانم در کشور های دیگه هر کشوری باشه مهم نیست بورس شوم و ادامه تحصیل بدم لطفا راهنمایی کنین

  53. سلام من نیما هستم در مدرسه استعداد های درخشان علامه جعفری مرند درس میخونم.14 سالمه و در مقطع هشتم درس میخونم معدلم نوبت اول هشتمم 19.85 هست.تو زبان مدرک ایلتس 7.5 دارم و تو شهرستانمون نفر اول در سطح زبان هستم .در لهستان هم آشنا دارم.میخواستم بدونم با این شرایت تحصیلی میتونم بورسیه کانادا یا کشور های اروپایی مثلآ آلمان رو بگیرم یا به مدارک دیگری مثل SOP هم نیاز دارم؟ با تشکر

  54. سلام من دو پسر (دوقلو) دارم كه در دبيرستان تيزهوشان ايران تحصيل ميكنن با معدل ٢٠ امكان اخذ ويزاى تحصيلى و احياناً بورسيه تحصيلى براى كانادا وجود داره و اگر هست چطور بايد اقدام كنم ممنون

  55. سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و میخواستم بدونم که اگر دبیرستانم و اونجا ادامه بدم و کالج برم امکانش هست بتونم از دبیرستانی که رفتم بتونم بورسیه بگیرم؟؟ و هزینه ی دبیرستان در کانادا از چند دلار شروع میشود؟؟

  56. من دانش آموز علامه ی حلی تهرانم(سمپاد). میخواستم بدونم شرایطی هست که رایگان در کانادا درس بخونم؟(وضع مالی زیاد خوب نیست:) )

  57. سلام من ۱۴ سالمه و معدلمم هم ۲۰ و دیپلم زبان انگلیسی هم دارم با این شرایط میتونم سال های بعدم رو در کدوم کشور ها تحصیل رایگان داشته باشم؟امکانش هست تحصیل رایگان؟

  58. ببخشید من چهارده سالمه و می خواستم برای دبیرستان در کره جنوبی اقدام کنم . به نظرتون می تونم ؟ من انگلیسیم فوله و درسم هم خوبه .

    1. سلام من دانش اموز ۱۶ ساله ی مدارس تیزهوشانم که میخوام برای سال یازدهم و به بعد به خارج از کشور برم میخواستم بدونم با چه مقدار هزینه میتونم به کانادا یا استرالیا برم (برای تحصیل با در نظر گرفتن شرایط بورسیه)

  59. سلام، من پسرم ۱۷ سالشه و در کلاس یازدهم رشته تجربی مشغول به تحصیل هست.اگر برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت داشته باشه ،چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

  60. سلام ببخشید من اگه بخوام برای مقطع دبیرستان وارد کانادا بشم و با مادرم(ویزای همراه)بروم و در مدارس دولتی درس بخواننم میشود حدودا مقدار تمام هزینه هارو بفرمایید؟؟؟ و لطفا مقدار تمکن مالی رو هم بگید

    1. سلام بله برای تحصیل در مدارس کانادا می تواتید درخواست کنید اما اینکه با خودتان، همراه ببرید را باید بر اساس آخرین قوانین وضع شده در مورد ویزای همراه با مشاورین ما گفتگو و کنید.
      هزینه های تحصیل و زندگی بسته به تعداد نفرات و همچنین محل زندگی شما متفاوت است.

  61. سلام.وقتتون بخیر.من سایت های مختلف رو در زمینه بورسیه تحصیلی مقطع دبیرستان در کانادا مطالعه کردم. ولی همه کلی گفته بودن. میشه به صورت موردی بگین که شرایط بورسیه تحصیلی دبیرستان های کانادا چیه؟ ممنون میشم.

      1. سلام وقت بخیر من میخاستم ببینم میتونم برای سال دوازدهمم و قبل کنکور ب کانادا برم و حداقل پول مورد نیاز چند هست برای زبان هم مشکلی ندارم درسمم بد نیست اگه برای رفتن بخام تلاش کنم میتونم سال یازدهم رو با معدل ۱۹ پاس کنم و اینکه کشورای دیگه ای سراغ ندارید ک کیفیت آموزشیشون بالا باشه و هزینش کمتر باشه مثلن ایتالیا یا هر جای دیگه ای

  62. سلام من می خوام سال یازده ام را در مدارس کاندا بخونم؟ با زبان هم مشکلی ندارم . فقط می خواستم بدونم با ۳۰میلیون میشه رفت اونجا؟ممنون میشه جواب بدید

      1. سلام من 16 ساله هستم می خواستم بدونم ایا می تونم بورسیه بگیرم و یا اسکالر شیپ اگر معدل و نمرات خوب باشه و یا مدال ورزشی داشته باشم ؟و اگر بله این پروسه چند ماه طول می کشه و احتمال دریافت بورسیه یا اسکالر شیپ چقدره؟ممنون

  63. من ۱۴ سالمه سالی دیگه به دبیرستان میرم توی مدرسه نمرات بسیار بالایی دارم و امسال ترم اول معدلم ۱۹/۵۷ شده ولی دوت دارم سال آینده به دلیل پایین بودن سطح آموزشی مدارس ایران به کانادا برم ولی هزینه های بسیار زیاد مدارس اونجا واقعا نا امیدم کرده ایا میشه رایگان در اونجا تحصیل کرد

  64. سلام من میخوام برای دبیرستان درخواست بدم. میخواستم بدونم اگر IELTS داشته باشم کمکی میکنه که شانسم بیشتر باشه یا نه؟؟؟

    1. ببخشید پدر من کارمند بانک هس می‌تونه در کانادا به شغل خودش ادامه بده شرایطش چجوریع و من دبیرستانی هستم میتونم همراه پدرم در دبیرستان کانادا درس بخوانم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری