بهترین دانشگاههای فرانسه

بهترین دانشگاههای فرانسه

بر خلاف دیگر کشورها، دانشگاه های فرانسوی متداول تر و مدرن تر هستند. در حقیقت، بسیاری از آنها در ابتدا بخشی از موسسات بزرگتر بودند که قبل از اینکه به واحدهای جداگانه شکسته شوند، در جهت پیشرفت و تعدی گامی بر داشته اند. مطالب زیر خلاصه عملکرد بهترین دانشگاههای فرانسه در رتبه بندی های جهانی در شرایط مختلف می باشد.

تحصیل در بهترین دانشگاههای فرانسه

فرانسه دومین مورد برای تحصیلات عالی بین المللی در اروپا است (پس از انگلیس). فرانسه علاوه بر این محبوب ترین کشور غیر انگلیسی زبان است و با تمام این مواضع مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. البته بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد در فرانسه در واقع به زبان انگلیسی تدریس می شود. همه این ها نشان از کیفیت سیستم آموزش عالی فرانسه است، که به برخی از موسسات تاریخی و نوآورانه اروپایی مربوط می شود و روند رو به افزایشی را در خصوص پیشرفت علم و دانش در برداشته است.

مطالب مرتبط:

مهاجرت به فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

اخذ تابعیت فرانسه

تحصیل در فرانسه

تحصیل در فرانسه

فرانسه با افتخار از نهادهای جهانی در سطح بالای 200 و بسیاری دیگر در رده بندی های جامع جهانی قرار دارد و می تواند در جایگاه خود در جدول لیگ های بین المللی افتخار کافی کسب کند، و مورد توجه دانشجویان بسیاری در نقاط مختلف جهانی قرار گیرد. اما رتبه بندی به تنهایی لزوما کالیبراسیون تحصیلات تکمیلی فرانسه را منعکس نمی کند و شما نباید فرض کنید که فرانسه از کشور دیگری بدتر است.

تحصیل در فرانسه

بسیاری از دانشگاه های فرانسوی نام خود را به شمار می آورند، که نشان می دهد که آنها بعدها بخشی از یک موسسه منطقه ای بودند. به عنوان مثال، دانشگاه پاریس سوربن (پاریس 4) و دانشگاه پاریس دی بارو (پاریس 7) هر دو از نسلی از دانشگاه تاریخی پاریس (همانند دیگر دانشگاههای پاریس) هستند، که مورد توجه واقع شده اند و گامی در جهت پیشرفت برداشته اند.

آموزش در دانشگاه های فرانسه

جهت ادامه تحصیل در فرانسه دانشگاه های کوچکتر این کشور می توانند بیشتر متخصص باشند، با تخصص واقعی در زمینه های خاص را ارائه بدهند. بسیاری از آنها همچنین شبکه ای برای به اشتراک گذاشتن منابع و امکانات در اختیار دانشجویان و متقاضیان خواهند گذاشت. اما به طور جداگانه، آنها ممکن است برای دیده شدن بیشتر خود در دنیای بزرگ شده و بدست آوردن بهترین رتبه در رتبه بندی جهانی مبارزه کنند. اسامی دانشگاه های برتر فرانسه به ترتیب زیر است:

  • دانشگاه علوم و تحقیقات پاریس
  • دانشگاه اکول پلی تکنیک
  • دانشگاه پیِرو ماری کوری
  • دانشگاه پاریس-سوربن یا پاریس چهارم
  • دانشگاه پاریس دیادرو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از رتبه بندی بین المللی به عنوان یک کارشناسی ارشد و همچنین مهاجرت تحصیلی به فرانسه، به کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری