بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در جهان

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در جهان

تعدادی از دانش پذیران نیازمند اطلاعات دقیق در خصوص بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در جهان به صورت بین المللی هستند. شرکت تحقیقاتی لیستی از 50 دبیرستان دندانپزشکی جهان را بر مبنای شهرت دانشگاهی، شهرت کارفرمایان و اسنادهای تحقیقاتی در این مقاله محاسبه نموده و به اطلاع شما میرساند.

بهترین دانشگاه های دندانپزشکی در جهان

دانشکده دندانپزشکی هنگ کنگ سومین جایگاه برتر جهان را به خود اختصاص داده و به دنبال آن، دومین دانشکده دندانپزشکی میشیگان می باشد. مرکز علمی دندانپزشکی آمستردام و دانشگاه توکیو پزشکی و دندانپزشکی سومین و چهارمین عدد را به خود اختصاص داده اند. مدارس اروپایی در 10 حوزه برتر، با ایالات متحده تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه هاروارد، دانشگاه کارولینای شمالی در دانشکده دندانپزشکی چپل هیل، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه واشنگتن و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه نیویورک در هجده سالگی تاسیس خود می باشند.

دانشگاه دندانپزشکی هنگ کنگ

دانشکده دندانپزشکی جهت تحصیل در هنگ کنگ در سه دهه در رده سوم برترین دانشگاه دندانپزشکی رتبه بندی شده است. توماس فلمیمگ، DMD، MBA، دبیر دانشکده دندانپزشکی دانشگاه هنگ کنگ، اعلام کرد که جهانی شدن به رسمیت شناختن دستاوردهای ما در ارائه برنامه های کیفیت عالی برای آموزش دندانپزشکان حرفه ای است.

دانشگاه دندانپزشکی هنگ کنگ

مدرسه موفقیت خود را به تمرکز بر پژوهش، آموزش و مبادله دانش اختصاص می دهد. این شرکت متخصصان آموزش و پژوهش از 17 کشور و همچنین دانش آموزان از هنگ کنگ، سرزمین اصلی چین، آسیا و دیگر نقاط جهان است.

دوره های دندانپزشکی در هنگ کنگ

دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد تحقیقاتی و برنامه های تحصیلات تکمیلی خود شامل علوم دهان کاربردی، بهداشت عمومی دندانپزشکی، اندودنتیکس، دندانپزشکی عملی، جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، پریودنتولوژی و پروتزهای دندانی هستند. به عنوان تنها دانشکده دندانپزشکی در هنگ کنگ، ما مسئولیت بزرگی برای آموزش و ارائه بهترین متخصصان دندانپزشکی برای هنگ کنگ و منطقه خلیج داریم، گفته شده: برای رسیدگی به کمبود دندانپزشکان، به ویژه متخصصین دندانپزشکی در هنگ کنگ، ما امیدواریم که تعداد دانش آموزان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در سال آینده افزایش یابد.

کالج دندانپزشکی کینگ لندن

حفظ موقعیت کالج کینگ لندن به عنوان مدرسه عالی در اروپا، بلکه افزایش رتبه دوم در جهان در رتبه بندی جهانی، جایگاه کینگ را به عنوان یک نهاد جهانی می پذیرد و نشان دهنده تعهد و نوآوری کارکنان دانشگاهی و حرفه ای این کالج می باشد. تحقیقات اخیر در موسسه دندانپزشکی بررسی کرده است که چگونه دندانپزشکان می توانند نقش مهمی در تشخیص اختلالات خوردن داشته باشند.

محققان عالی، معلمان برجسته و دانش آموزان استثنایی، موسسه دندانپزشکی ما، یکی از مهمترین مراکز علمی دندانپزشکی در جهان را ایجاد می کنند. در سال 2017 دانشکده دندانپزشکی میشیگان 2،178 برنامه را در نظر گرفت و 109 دانش آموز را همراه با سه دانشجوی دبیرستان / دکترا ثبت نام کرد. با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری