این دو شهر از بهترین نقاط جهان برای دورکاری هستند

این دو شهر از بهترین نقاط جهان برای دورکاری هستند

چه چیزی بهتر از این که همزمان در خانه یا در کنار ساحلی زیبا و یا در انبوه جنگلی نشسته باشی و کار کنی و درآمد بالا کسب کنی. دورکاری دیجیتال یا digital nomads از جمله کارهای جدید در حوزه فناوری های دیجیتال است که امکان دورکاری و اقامت در بهترین کشورهای جهان را به متقاضیان می دهد. در این مقاله به بررسی بهترین شهرهای جهان برای دورکاری دیجیتال می پردازیم.

ویزای دورکاری امارات: ابوظبی و دبی در میان مقاصد برتر برای “دورکاری دیجیتال digital nomad”

ابوظبی و دبی در میان بهترین مقاصد دورکاری دیجیتال در فصل زمستان رتبه بندی شده اند. پایتخت امارات متحده عربی با 10.2 ساعت آفتابی بین ماه های اکتبر و فوریه به عنوان مقصدی ایده آل برای مهاجرت به امارات و کار از راه دور در صدر این فهرست قرار گرفت، در حالی که دبی جایگاه چهارم را کسب کرد.

یادداشت تحقیقاتی منتشر شده در Business Name Generator به مطالعه 50 شهر محبوب جهان با معیارهایی از جمله سرعت وای فای، هزینه ماهانه زندگی دورکاران، میانگین هزینه های اجاره، امتیاز کیفیت زندگی، ساعات آفتابی در فصل زمستان، دمای زمستان و میانگین زمان پرواز از لندن پرداخته است.

کار از راه دور که به عنوان «ویزای digital nomad دورکاری دیجیتال» نیز شناخته می ‌شود، به کاری اطلاق می شود که از مقصد مورد نظر انجام می شود. با نزدیک شدن به زمستان، دورکاران دیجیتالی برای فرار از هوای سرد به مناطق گرمتر روی می آورند.

امارات متحده عربی با میانگین دمای زمستان در حدود 22.6 درجه سانتی گراد، مکان مناسبی برای دورکاران دیجیتال و متقاضیان مهاجرت به امارات از نوع کاری است.

دولت امارات در سال 2021 برنامه ویزای دورکاری دیجیتال digital nomads را راه ‌اندازی کرد که به متقاضیان اجازه می ‌دهد در حالی که برای شرکت ‌های مستقر در کشور دیگری کار می ‌کنند در امارات زندگی و اقامت کنند. متقاضیانی که برای دریافت ویزای دورکاری یک ساله درخواست می دهند، باید مدرکی ارائه دهند که نشان دهد برای سازمانی خارج از امارات کار می کنند و دارای درآمد ماهانه 3.500 دلار یا 12845 Dh یا معادل آن هستند.

مسافت پروازی از پایتخت امارات تا لندن کمتر از هشت ساعت است. بر اساس این مطالعه «ویزای دورکاری ابوظبی به متقاضیان امکان می دهد از سواحل رویایی این شهر، آب و هوای گرم و کیفیت بالای زندگی آن بهره مند شوند.»

بر طبق این مطالعه دورکاران دیجیتالی که به دبی هجوم می ‌آورند باید لباس تابستانی خود را همراه داشته باشند تا برای یکی از بالاترین میانگین دمای زمستان آماده شوند. «آنها همچنین به کرم ضد آفتاب زیادی نیاز خواهند داشت و این شهر به طور متوسط از 8.6 ساعت آفتاب در روز در ماه های زمستان برخوردار است.»

نیویورک، زوریخ، بوستون، سیاتل و لندن گران ‌ترین شهرهای جهان برای دورکاری دیجیتالی هستندکشور امارت متحده عربی از کشورهای پیشرفته جهان با امنیت بالا، میزان جرم و جنایت پایین، خیابان های تمیز و زیرساخت های مناسب برای اقامت و کار مهاجران دورکاری است.

سنگاپور، اورلاندو Orlando، هوستون Houston، بوئنوس آیرس Buenos Aires، ملبورن و لیسبون Lisbon از دیگر شهرهایی هستند که به فهرست 10 شهر برتر جهان برای دورکاری دیجیتال راه یافتند.

نیویورک، زوریخ، بوستون، سیاتل و لندن از گران ‌ترین شهرهای جهان برای دورکاری دیجیتالی هستند.

جمع بندی

زندگی در دنیای پیشرفته امروزه با تغییرات و دگرگونی های زیادی همراه است. یکی از این تغییرات شگرف دورکاری همزمان با اقامت در بهترین کشورهای جهان و همچنین کسب درآمد بالا می باشد. اگر قصد دریافت ویزای دورکاری دیجیتال را دارید، مشاوران و وکیل مهاجرتی موسسه مهاجرتی اصطهباناتی راهنمایی های ارزنده ای را در اختیار شما قرار می دهند و شرایط لازم برای اخذ این ویزا را فراهم می کنند.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری