کسب درآمد بیشتر با روش اکسپرس اینتری

کسب درآمد بیشتر با روش اکسپرس اینتری ۲۰۲۱

یکی از روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت به روش اکسپرس اینتری می باشد. اکسپرس اینتری کانادا مزایای بسیار زیادی را برای مهاجران به این کشور با خود به همراه دارد. اخبار بسیار زیادی در ارتباط با روش اکسپرس اینتری کانادا این روز ها منتشر می شود و هر کدام از این خبر ها همراه با نکات مثبتی هستند. به تازگی نیز بر طبق بررسی های آماری جدید اخبار مثبتی در ارتباط با این روش منتشر شده است. این اخبار در ارتباط با آمار های مربوط به کسب درآمد بیشتر با روش اکسپرس اینتری ۲۰۲۱ می باشد.

کسب درآمد بیشتر با روش اکسپرس اینتری 2023

همان طور که اشاره کردیم یکی از روش های بسیار مناسب مهاجرت به کانادا که منجر به اخذ اقامت کانادا می باشد، مهاجرت از طریق روش اکسپرس اینتری است. یک مطالعه نشان می دهد که مهاجران معمولاً وقتی با استفاده از سیستم Express Entry به کانادا می آیند، درآمد بیشتری کسب می کنند. در واقع “نتایج اولیه اقتصادی متقاضیان اصلی Express Entry مثبت است. آنها از نظر درآمد شغلی و همچنین نوع شغلی که در آن اشتغال دارند ، سطح بالایی از مشارکت در بازار کار و نتایج خوب را نشان می دهند.

” این مسئله به گونه ای است که حتی با شیوه ویروس کرونا و برای سال جدید هم نتیجه مناسبی خواهد داشت. سیستم مهاجرت اکسپرس انتری تقریباً شش سال پیش ، در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۵ آغاز به کار کرده است. این سیستم برنامه های کارگری ماهر را تحت برنامه های اقتصادی فدرال مدیریت می کند. این سیستم تلاش می کند تا انعطاف پذیری در انتخاب و مدیریت برنامه، پاسخگویی به بازار کار و نیازهای منطقه ای و پردازش سریع تر برنامه ها را ارائه نماید.

این سیستم از سیستم رتبه بندی جامع (CRS) استفاده می کند که بر اساس ویژگی های آنها به داوطلبان امتیازاتی اختصاص می دهد تا بتواند افرادی را که احتمالاً حقوق بالایی دارند و در بازار کار کانادا عملکرد خوبی دارند شناسایی کند.

اکسپرس اینتری و تاثیر بر درآمد

بر طبق بررسی ها نتایج اولیه نشان می دهد که ۹۵ درصد متقاضیان اصلی Express Entry از نظر اقتصادی تثبیت شده اند و میزان اشتغال در چهار گروه مهاجرتی زیاد است. مهاجران اکسپرس انتری که به کار در کانادا اشتغال داشتند ، ۷۳ درصد بیشتر از سایر تازه واردان در موقعیت های دیگر کار می کنند. این افراد در کل با ثبات بیشتری در زمینه کاری خود همراه هستند. کسانی که از سیستم اکسپرس اینتری کانادا استفاده کرده اند نیز در زمینه های خود شغل می گیرند.

در واقع به دلیل سیستم خاص پذیرش اکسپرس اینتری، متقاضیان عموما در شاخه تحصیلی یا مهارتی خود مشغول به کار می شوند. البته باید به این نکته اشاره داشت که در این مسیر چالش هایی هم متوجه متقاضیان خواهد بود. خصوصا این که در سال جاری همه کشور ها درگیر همه گیری ویروس کرونا شده اند. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که قوانین جدیدی برای مهاجرت به کانادا از طریق روش اکسپرس اینتری با توجه به روند امتیاز دهی منتشر شده است. 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری