ادامه تحصیل در ایتالیا

ادامه تحصیل در ایتالیا

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243-study”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

ادامه تحصیل در ایتالیا مقصدی معروف برای دانشجویان بین المللی است و سطح بالایی از آموزش را در دانشگاه های سطح بالای خود پیشنهاد می دهد و هزینه های تحصیلی نسبت به سایر دانشگاه های کشورهای غربی مناسب تر است. به این خاطر، بسیاری از افراد این دانشگاه را برای تحصیل در ایتالیا انتخاب می کنند.

شرایط ادامه تحصیل در ایتالیا

حدود 32000 دانشجوی بین المللی در ایتالیا، شامل دانشجویان مستقل و در نقل و انتقالات هستند. ایتالیا یکی از چهار کشوری است که پروسه Bologna در آن اجرا شد، این پروسه اصلاح تحصیلات تکمیلی است که امروزه در سراسر اروپا اجرا می شود. این کشور تاریخ و سنت بسیار قوی در سطح تحصیلات تکمیلی دارد و دانشجویان زیادی دارد که تحصیل در ایتالیا را انتخابی جذاب برای دانشجویان بین المللی کرده است.

ادامه تحصیل در ایتالیا

مزایای ادامه تحصیل در ایتالیا

برخی از اولین دانشگاه های اروپا در ایتالیا در اواسط سال های رنسانس تاسیس شد. برای مثال، دانشگاه Bologna در سال 1088 تاسیس شد و بعنوان قدیمی ترین دانشگاه در این پروسه تشخصی داده شده است. امروزه، ایتالیا کشور مبدا بسیاری از دانشگاه های سطح بالا در سطح تحصیلات تکمیلی است. بسیاری از دانشگاه های ایتالیا در رتبه بندی جهانی QS در سطح خوبی قرار گرفته اند. مانند دانشگاه Bologna (194)، دانشگاه Sapienza رم (216)، دانشگاه Politecnico میلان (244)، دانشگاه رم، دانشگاه Degli Studi در میلان، دانشگاه degli Studi di، دانشگاه degli Studi di Firenze در فلورانس و دانشگاه Di Pisa در پیزا.

ایتالیا نقش بسیار مهمی در اصلاحات اخیر در تحصیلات تکمیلی داشته است که به “پروسه Bologna” بعنوان یکی از چهار کشوری که در پروسه تحصیلات تکمیلی آمد، و با امضای اعلامیه سوربن در سال 1998 شکل گرفت آمد. این اولین قدم در اصلاحات تحصیلات تکمیلی بود. امروزه پروسه Bologna در سراسر اروپا اجرا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به ایتالیا با مشاورین موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

دانشگاه های ایتالیا

ایتالیا 89 دانشگاه دارد، که به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود:

دانشگاه های دولتی: این دانشگاه های دولتی هستند که بیشتر دانشگاه بخصوص دانشگاه های بزرگ ایتالیا را تشکیل می دهند.

  • سایر دانشگاه های دولتی: که پول آن توسط استان تامین می شود نه کشور
  • دانشگاه های خصوصی: به دولت تکیه ندارد
  • دانشکده های تحصیلات عالیه: این مراکز مستقل عمل می کنند و دوره های آموزش و تحقیقاتی بسیار تخصصی و پیشرفته ای را در تحصیلات عالیه ارائه می کنند.

همچنین موسسات خاصی هستند، مانند دانشکده های تحصیلات عالیه، مدارس زبان و مدارس آموزش های تلفیقی. اگر قصد مهاجرت نحصیلی به ایتالیا را دارید با مشاورین موسسه توسعهگران مهر تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner][button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243-study”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48243″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-continent”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48236-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری