کالج های زبان فرانسوی

کالج های زبان فرانسوی

شرایط کار در فرانسه برای دانشجویان به صورت نیمه وقت وجود دارد، دانشجو می تواند با به پایان رساندن دوره های زبان در کالج های زبان فرانسوی به صورت پاره وقت، یعنی هر هفته ۲۰ ساعت به اشتغال در فرانسه بپردازد. فرانسه برای تمام کسانی که شهرهای مدرن و بزرگ و تعطیلات در کنار سواحل را دوست دارند گزینه بسیار مناسبی جهت تحصیل است.

تحصیل در کالج های زبان فرانسوی

جهت تحصیل در فرانسه برای دانشجویانی که متقاضی دوره های زبان فرانسوی در این کشور هستند، موسسه Levant Education پس از انجام آنالیز احتیاجات، مناسب ترین گزینه های کالج و مکان های اقامتی را به شما توصیه می نماید. دوره های زبان فرانسوی عمومی، فرانسوی آکادمیک، آمادگی دانشگاه، زبان فرانسوی مشاغل، دوره های آموزشی مخصوص افراد بالای 50 سال شامل یادگیری زبان فرانسوی و آشنایی با فرهنگ فرانسه، دوره های تابستانی به زبان فرانسوی نمونه هایی از دوره های آموزشی به زبان فرانسوی می باشد. شهرهایی که در آن ها دوره های زبان فرانسوی برگزار می گردد:

  • کالج های زبان در Paris
  • کالج های زبان در Amboise
  • کالج های زبان در La Rochelle
  • کالج های زبان در Broadax
  • کالج های زبان در Nice

تحصیل رایگان در فرانسه

پیش از هر چیز باید بدانید که تحصیل رایگان در فرانسه در تمامی مقاطع وجود دارد و البته همانطور که می دانید این کشور دارای گروهی از برترین دانشگاه های جهان می باشد. زبان تحصیل در دانشگاه های فرانسه، انگلیسی یا فرانسوی بسته به انتخاب شما می باشد. مشکل بسیاری از دوستانی که علاقه مند به تحصیل در فرانسه می باشند این است که قادر به آموختن زبان فرانسوی نیستند. این دوره امکان یادگیری این زبان را در یک محیط کاملا فرانسوی زبان برای شما مهیا می سازد. مزایای دوره های زبان فرانسوی در فرانسه عبارتند از:

  • اخذ ویزای شینگن برای شما و تمامی اعضای خانواده تان
  • اخذ بیمه سلامت برای دانشجو و همراهان، به این ترتیب می توانید از بابت هزینه های بهداشت و درمان در فرانسه که کم هم نیست مطمئن بوده و با خیال آسوده مهاجرت نمایید.
  • رایگان بودن تمامی هزینه های تحصیل و تفریح برای فرزندان دانشجو

تحصیل رایگان در فرانسه

هزینه تحصیل و زندگی در فرانسه

هزینه های زندگی در فرانسه البته بجز شهر پاریس اغلب کمتر از کشورهای اسکاندیناوی از قبیل نروژ و سوئد می باشد، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد هزینه های زندگی در این کشور وجود ندارد. دوره های زبان فرانسوی در فرانسه در واقع برای کسانی مناسب هستند که قصد اخذ ویزای شینگن برای خود و خانواده شان را داشته و برنامه هایی از قبیل آموختن زبان فرانسوی برای کار و تحصیل در این کشور، سرمایه گذاری در اروپا و دیگر گزینه ها را داشته باشند. امکان اخذ بورسیه برای مقطع ارشد از دانشگاه های فرانسه و اروپا بعد از اتمام دوره های زبان فرانسوی وجود دارد. هزینه های دوره های زبان فرانسوی به قرار زیر می باشد:

  • دوره های زبان فرانسوی نسبت به دوره های زبان در سوئد و بسیاری از کشورهای دیگر هزینه کمتری دارند.
  • شهریه دانشگاه برای هر ترم از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یورو متغیر است.
  • هزینه مسکن نیز بسیته به مورد و شهر از ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ یور در ماه متغیر است.

زندگی در فرانسه

فرانسه یکی از محبوب ترین نقاط برای گردشگران بین المللی به شمار می آید. شرایط زندگی در فرانسه با تنوع زیادی که دارد، گردشگران و توریست ها را مجذوب خود می کند و مکانی مناسب برای تمام سلیقه ها به حساب می آید. تنوع فرهنگی و فرهنگ غنی در کشور فرانسه کاملا ملموس می باشد. رئیس جمهور پیشین فرانسه Charles De Gaulle با مطرح کردن این پرسش که “چگونه می توان کشوری را که دارای بیش از 370 نوع پنیر است را اداره کرد”. قلعه ها، صومعه ها، کلیساهایی که توسط اساتید و هنرمندان این کشور ساخته شده اند و بسیاری از آثار دست ساز دیگر به تاریخ کهن و غنی این کشور اشاره می کند.

شما می توانید از تجارب مشاورین ما جهت زندگی و کار در فرانسه نهایت استفاده را ببرید. مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. سلام من تو یک شرکت خودرو ساز درحال حاضر کار میکنم و سابقه ۲۰ سال دارم و ۱۸ سال کارم با ربات های پاشش رنگ هستش و دوست دارم به کشور سوئد با توجه تجربه و حرفه ای که تو زمینه رباتیک دارم ، میخوام کار داشته باشم. تجربه ای هم ندارم بابت مهجرت لطفا راهنمایی کنید . ممنون

    1. سلام روزتون بخیر
      برای کار در سوئد نیاز به ارائه پیشنهاد شغلی و گواهی کار دارید.

  2. سلام و عرض احترام
    سوالی که از خدمتتون داشتم این بود که من یکبار با همسرم با ویزای شینگن به پاریس و سوئیس(شهر بادن)مسافرت داشتم اگر بخوام در کالج آموزش زبان فرانسوی در پاریس ثبت نام کنم امکانش هست که در سفر دومم که قصد دارم با شینگن به پاریس برم حضوری در خواستم رو به کالج ارائه بدم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      بله، امکان اقدام مستقیم وجود دارد؛ اما در نظر داشت هباشید که نمی توانید ویزای توریستی خود را به تحصیلی تبدیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری