کد قرمز دانشگاه های بلژیک برای قرنطینه کرونا

کد قرمز دانشگاه های بلژیک برای قرنطینه کرونا

شیوع و همه گیری ویروس کرونای جدید که با نام کووید نوزده شناخته می شود منجر به اختلال در سیستم کشور های مختلف و زندگی مردم شده است. یکی از بخش هایی که بسیار تحت تاثیر کرونا قرار گرفته است، مهاجرت و اقامت در کشور های مختلف می باشد. مهاجرت به بلژیک هم مانند کشور های دیگر دستخوش تغییرات بسیاری شده است. از این رو اگر تمایل به مهاجرت به بلژیک دارید، لازم است تا شرایط حضور در این کشور را بدانید. به تازگی اخباری جدید مبنی بر کد قرمز دانشگاه های بلژیک برای قرنطینه کرونا منتشر شده است. در واقع برای تحصیل در بلژیک لازم است تا شرایط دانشگاه های این کشور را بررسی کنید.

کد قرمز دانشگاه های بلژیک برای قرنطینه کرونا

دانشگاه های بلژیک نیز همانند دانشگاه های کشور های دیگر تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است. از این رو دانشجویانی که قصد تحصیل در بلژیک و دانشگاه های این کشور را دارند لازم است تا به بررسی شرایط دانشگاه بپردازند. با این توصیفات دانشگاه های بلژیک هشدار “کد قرمز” را ایجاد کرده اند ، که بالا ترین سطح در مقیاس مدیریت بحران ویروس کرونا است.

از این رو اگر هشدار کد قرمز ایجاد شود دانشگاه ها باز هم یادگیری از راه دور را ایجاد می کنند. این در حالی است که تنها چند هفته از بازگشت دانشجویان به دانشگاه های بلژیک برای اولین بار از ماه مارس می گذرد. در این راستا سطح هشدار افزایش یافته و می توان گفت که یک قدم تا قرنطینه فاصله دارد. از این رو باز هم نیاز است که همه سخنرانی ها به صورت آنلاین انجام شود. 

شرایط دانشگاه های مختلف بلژیک در دوران کرونا

برخی از دانشگاه های کرونا در عین حال و با استفاده از هشدار کد قرمز، شرایطی را برای برخی کورس های خاص به جهت تحصیل حضوری فراهم کرده اند. بسیاری از دانشگاه ها ، از جمله VUB و دانشگاه لیژ ، برای کار های عملی و آزمایشگاهی استثنا قائل شده اند ، که حضور در آن ها برای آن ها ضروری است. دانشجویان سال اول برای درس های خاص خود کارت هایی را دریافت کرده اتد. راهنمایان کرونا در محوطه دانشگاه های بروکسل قدم می زند و قوانین فاصله گذاری اجتماعی و پوشیدن را اعمال می کند.

اما اینکه دانشجویان چه مدت بیشتر در دانشگاه باقی می مانند ، مشخص نیست زیرا تعداد مبتلایان ویروس کرونا در حال افزایش است. اکنون میانگین افرادی که روزانه جواب آزمایش مثبت دارند، چهار برابر بیشتر از اوج موج اول است. شهر هایی مانند بروکسل ، گنت و لیژ ، که بزرگترین دانشگاه های بلژیک را در خود جای داده اند ، از همه بیشتر در خظر هستند. در شهر لیژ از هر سه تست، یک تست مثبت می شود. سارا الفلاوی دانشجوی سال اول داروسازی گفت: “من واقعاً نگران این مسئله هستم زیرا شخصاً دوست ندارم در خانه درس بخوانم.” در واقع دانشجویان همه بر این باور هستند که تحصیل در دانشگاه های بلژیک برای آن ها بهتر از تحصیل در خانه است. تمرکز دانشجویان در محیط دانشگاه بیشتر می باشد و شرایط برای دانشجویان راحت تر خواهد بود. 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری