ویزای دانش آموزی کانادا

ویزای دانش آموزی کانادا

اکثر دانش آموزانی که بیش از 6 ماه در کانادا تحصیل می کنند، نیاز به ویزای دانش آموزی کانادا دارند. یک دانشجوی بین المللی تمام وقت مجاز است در کانادا حداکثر 20 ساعت در هفته و 40 ساعت در دوره های تعطیلی مدارس در پردیس دانشگاه یا بیرون از آن کار کند.

دریافت ویزای دانش آموزی کانادا

تحصیل در کانادا دارای یکی از بهترین استانداردهای آموزشی در جهان است و در عین حال نسبتا ارزان تر از ایالات متحده است. با توجه به قانون کانادا، شما باید ویزای تحصیلی داشته باشید تا بتوانید در کانادا تحصیل کنید. الزامات اخذ اجازه تحصیلی شامل پذیرش در یک موسسه آموزشی در کانادا، بودجه کافی برای پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در کانادا در طول اقامت می باشد. با این حال، اگر قصد دارید برای کمتر از 6 ماه در کانادا نجصیل کنید، نیازی به ویزای تحصیلی ندارید.

تحصیل در کانادا

برای واجد شرایط تحصیل در کانادا، شما باید شرایطی که در ادامه به آنها اشاره شده است را داشته باشید:

  • شما باید توسط یک مدرسه، کالج، دانشگاه یا سایر موسسات آموزشی کانادا پذیرفته شوید.
  • شما باید ثابت کنید که پول کافی برای پرداخت هزینه تحصیل، هزینه زندگی در کانادا و هزینه بازگشت دارید.
  • شما باید یک شهروند تابع بدون هیچ سابقه کیفری باشید.
  • باید در سلامت خوب باشید و در صورت لزوم معاینه پزشکی را انجام دهید.
  • باید افسر مهاجرت را قانع کنید که کانادا را در پایان اقامت مجاز ترک خواهید کرد.

تحصیل در کانادا

درخواست ویزای تحصیلی کانادا

شما می توانید برای اجازه تحصیل در کانادا به صورت آنلاین یا از طریق درخواست نامه کاغذی درخواست کنید. که می توانید از طریق وب سایت موسسه (توسعه گران مهر) تهیه کنید. درخواست نامه کاغذی تقریبا دو برابر طول می کشد و همیشه توصیه می شود که از قبل تاریخ پردازش را بررسی کنید. برای درخواست آنلاین، شما نیاز به یک کارت اعتباری و توانایی ایجاد کپی های الکترونیکی از مدارک حمایتی خود (به عنوان مثال با استفاده از اسکنر یا دوربین) دارید. دفتر ویزا در کشور شما دستورالعمل های خاصی را در مورد مدارک مورد نیاز ارائه می دهد، این می تواند با توجه به محل شما متفاوت باشد.

فارغ التحصیلان در کانادا

دانش آموزان خارجی در دوره فارغ التحصیلی ممکن است برای اجازه کار در کانادا و در نهایت برای اقامت کانادا از طریق رتبه تجربه کانادایی اکسپرس اینتری (Canadian Experience Class Express Entry) درخواست دهند. همچنین، دانشجویان خارجی می توانند از طریق برنامه نامزدهای ولایتی (Provincial Nominee Program)  برای اقامت دائم درخواست دهند. بسته به برنامه PNP و مدرک تحصیلی کانادا، یک پیشنهاد شغلی ممکن است مورد نیاز باشد.

می توانید جزئیات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به کانادا 2023 را ازطریق وب سایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به دست آورید، ضمن اینکه مشاورین ما در موسسه آماده ارائه مشاوره تلفنی رایگان به شما عزیزان می باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری