ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه

ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه

هنگامی که برای ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه درخواست می کنید، یکی از مهم ترین مواردی که شما باید ثابت کنید این است که می توانید خود را در طول برنامه تحصیلی از لحاظ مالی ساپورت کنید. برای فرانسه، آنها از شما می خواهند ثابت کنید که 615 یورو در ماه از منابع خارجی یا در حساب بانکی خود در دسترس دارید.

دریافت ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه

اگر شما یک دانشجو از ایران هستید، به VLS-TS نیاز دارید تا در فرانسه تحصیل کنید. این ویزا به طور خاص برای دانش آموزانی مثل شما آماده است که تحصیل در فرانسه را انتخاب کرده اید. اطمینان حاصل کنید که زمان اضافی برای درخواست ویزا داشته باشید. بلافاصله پس از پذیرش و ثبت نام در دانشگاه مورد نظر شما می توانید درخواست خود را برای VLS-TS فرانسه آغاز کنید. شما باید حداقل 3 ماه قبل از شروع برنامه تحصیلات دانشگاهی خود درخواست کنید. پس از درخواست، می توانید انتظار داشته باشید که برای تصمیم گیری حدود 1 تا 60 روز صبر کنید.

ویزای دانشجویی فرانسه

شما می توانید یک حساب آنلاین در CampusFrance ایجاد کنید، پرونده های ویزای فرانسه را به صورت آنلاین آپلود کنید و هزینه درخواست را پرداخت کنید. شما همچنین باید در مصاحبه ای در یک مکان Campus France در ایران برای توضیح برنامه های تحصیلی خود در CampusFrance فرانسه شرکت کنید. پیشنهاد مقدماتی را به دانشگاهی که درخواست می کنید و کنسولگری فرانسه ارسال می کنید. آنها فایل شما را تجزیه و تحلیل می کنند و تصمیم خود را اطلاع رسانی می کنند.ویزای دانشجویی فرانسه

اگر می خواهید به یک دانشگاه فرانسوی درخواست کنید که بخشی از CampusFrance نیست، شما باید مستقیما با دانشگاه تماس بگیرید. دانشجویان ایرانی ممکن است در طول فرآیند درخواست ویزای فرانسه اطلاعات بیومتریک را ارائه دهند. بیومتریک شما، اساسا، شناسایی اضافی (به عنوان مثال اثر انگشت و تصاویر) است که کشورها برای مقاصد امنیتی استفاده می کنند.

هزینه ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه

VLS-TS فرانسه تا 3 ماه یا بیشتر معتبر است. به طوری که می توانید در کل برنامه کامل تحصیلی خود باقی بمانید، ممکن است احتیاج به تمدید هر ساله مجوز باشد. اگر می خواهید پس از گذراندن دوره تحصیلی در فرانسه باقی بمانید، شما باید برای ویزای دیگری یا تجدید روادید از طریق اداره مهاجرت به فرانسه درخواست بدهید. برای درخواست VLS-TS فرانسه، شما همچنین باید هزینه 99 یورو را پرداخت کنید. با توجه به وضعیت شما، مقامات فرانسوی به شما این امکان را می دهند که این هزینه را به صورت آنلاین، در مرکز درخواست ویزا در ایران و یا از طریق انتقال بانکی پرداخت کنید. دانشجویان ایرانی نیازی به دریافت بیمه درمانی برای ویزای فرانسه ندارند. برای اینکه مرکز درخواست ویزای دانش آموزی فرانسه مدارک شما را به سفارت ارسال کند، باید هزینه پردازش اضافی 50 یورو را پرداخت کنید.

مدارک ویزای دانشجویان ایرانی در فرانسه

دانشجویان ایرانی مجبور نیستند برای ویزای دانشجویی اثبات کنند که آنها به اندازه کافی به انگلیسی مسلط هستند، تا بتوانند در یک دانشگاه بین المللی در فرانسه تحصیل کنند. این مهارت های زبانی، ضمانت موفقیت در کلاس ها و مدیریت زندگی در فرانسه است. دانشجویان ایرانی قبل از رسیدن به فرانسه، نیازی به آزمایش پزشکی و همچنین نیازی به ایجاد یک حساب بانکی محدود (Restricted Bank Account ) ندارند. این نوع از حساب بانکی، مقدار پولی را که می توانید در هر ماه برداشت کنید، محدود می کند و تنها زمانی اجازه دسترسی دارد که به فرانسه برسید.

ویزای تحصیلی فرانسه برای دانشجویان ایرانی در دسترس می باشد، برای دریافت این ویزا بهتر است که به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر
    بنده دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی در رشته ی علوم تجربی دارم وهمچنین لیسانس رشته ی مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی از دانشگاه آزاد تهران دارم و ۲۵سال دارم ، مدرک TCFb2دارم و یک سال در فرانسه در یک انستیتوی وابسته به یکی از دانشگاه های بزرگ فرانسه ،زبان فرانسه خوندم میخواستم بدونم امکان اینکه بتونم تغییر رشته بدم و پذیرش دانشکده ی پزشکی رو بگیرم وجود دارد یا خیر ؟
    با سپاس فراوان به دلیل اطلاعات مفید در وب سایت

    1. با سلام و عرض ادب
      تحصیل پزشکی در فرانسه محدودیت سنی 18-23 سال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری