وضعیت کار در سوئد

وضعیت کار در سوئد

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251-work”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

مشارکت کاری و وضعیت کار در سوئد در گزارش تحلیلی مقایسه ای ​​کارگران مهاجر نشان می دهد که کارگران بیش از حد قراردادهای کاری غیر معمول و مشاغل کم درآمدی دارند.در مقایسه با افراد بومی سوئد،کارگران مهاجر بیشتر مشاغل موقت دارند و امکانات کمتری برای پیدا کردن کاری که با سطح تحصیلات رسمی آنها منطبق است داشته و بیکاری بالاتر و حقوق پایین تری دارند به ویژه کسانی که در آسیا و آفریقا متولد شده اند.

شرایط و وضعیت کار در سوئد

این گزارش قصد دارد به بررسی کار در سوئد و شرایط کار کارگران مهاجر،که شامل افرادی می شود که به هر دلیلی از یک کشور به سوئد مهاجرت می کنند و به عنوان کارمند یا خود کارفرما در کشور مقصد کار می کنند، بپردازد. واضح است که کارگران مهاجر شامل کشورهای جزو شهروندی اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا می شوند که از کشور مبدأ خود به یکی از کشورهای تحت پوشش منتقل می شوند. به عبارت دیگر، شما باید هر دو مهاجرت را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بلغارستان، رومانی و نروژ و مهاجرت از خارج این منطقه بررسی کنید. هدف کلی این است که شرایط اشتغال و کار افراد غیر شهروند و اتباع کشور را با یکدیگر مقایسه کنید.کار در سوئد

در یک متن مثبت تفاوت های قابل توجهی در ساعات کاری یا مرخصی استعلاجی بین کارگران مهاجر و بومی های سوئدی وجود ندارد. همچنین، برخی نشانه ها وجود دارند که کارکنان متولد شده در خارج کشور تمایل دارند فشار روانی را به عنوان مشکلات ساده تری نسبت به کارکنان بومی بیان کنند، هرچند که قرار گرفتن در معرض کارهای سخت و شدید به عنوان یک مشکل بزرگتر گزارش شده است.

کار در سوئد

لطفا تا حد امکان به تعریف بالا نگاه کنید. با این حال، اگر این تعریف منافع یا بحث در مورد شرایط کاری مهاجران در کشور شما را منعکس نکند، در نظر بگیرید که آیا با استفاده از بررسی های ریزتر (به عنوان مثال فقط شهروندان غیر اتحادیه اروپا) یا تعریف های وسیعتر (مثلا مهاجرانی که ملیت شما را به دست آورده اند و “نسل دومی ها”) بینش های مربوط به اشتغال و شرایط کاری کارگران مهاجر دقیق تر بررسی می گردد یا به موضوع تبعیض های محل کار بر مبنای قومیت نزدیک است. در مورد دوم، شما باید داده ها و اطلاعات را درگروه های کوچک و یا گسترده تر گزارش دهید، به وضوح، تعریف مهاجرتی که استفاده می کنید را ارائه می دهید و نشان دهید که چگونه شرایط اشتغال و کار این گروه ها می تواند تقریبا مشابه کارگران مهاجر که در بالا تعریف شد،باشد.

زندگی در سوئد

سوئد، یکی از کشورهای واقع در شمال اروپا در شبه جزیره اسکاندیناوی است. این منطقه توسط دریای بالتیک، خلیج بتنیا، کتگات، اسکاگراک، و تنگه ی اروسوند و کشور نروژ در غرب و شمال هم مرز است. رود تورنه بیشترین مرز سوئد با فنلاند را در شرق تشکیل می دهد.بخشی از کشور دردایره ی قطب شمال قرار دارد. این کشور مرزهای دریایی با کشورهای دانمارک، آلمان، لهستان، روسیه، لیتوانی، لتونی و استونی دارد.

سوئد مساحتی برابر با 450،295 کیلومتر مربع دارد. که تقریبا دو برابر بزرگتر از بریتانیای کبیر است و یا کمی بزرگتر از ایالت کالیفرنیای ایالات متحده می باشد.جمعیت سوئد 9،9 میلیون نفر (در سال 2016) است که در بخش جنوبی کشور متمرکز شده است؛پایتخت و بزرگترین شهر این کشور استکهلم است. افرادی که کشور سوئد برای زندگی را انتخاب می کنند باید بدانند، زبان هایی که استفاده می شوند سوئدی ، آلمانی شمالی شبیه به زبان دانمارکی و نروژی است. زبان انگلیسی نیز به طور گسترده در این کشور صحبت می شود.

با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) تماس بگیرید تا شما را از شرایط اقامت سوئد باخبر کنند که در این مسیر آسان ترین راه را به شما معرفی خواهند کرد.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration-labor-residency”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48251-work”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری