هزینه ویزای مولتی کانادا

هزینه ویزای مولتی کانادا

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

از ماه فوریه سال جاری، بازدیدکنندگان کانادا بطور خودکار مورد توجه ویزای بازدیدکننده ورودی چندگانه قرار گرفته اند. این ویزا به بازدیدکندگان این اجازه را می دهد تا به مدت 6 ماه در یک زمان وارد کانادا شوند تا 10 سال، بدون نیاز به اینکه هربار مجدد درخواست کنند. علاوه بر این، هزینه ویزای مولتی کانادا توسط دولت از 150 دلار کانادا به 100 دلار برای هر درخواست کاهش یافته است. این تغییرات به منظور ساده سازی روند درخواست برای متقاضیان و ترویج گردشگری و تجارت و نیز تشویق سفر چندگانه به کانادا از سوی مسافران صورت گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا با مشاوران موسسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

هزینه ویزای مولتی در کانادا

میزان هزینه ویزای مولتی کانادا

کریس الکساندر، وزیر شهروندی و مهاجرت در کشور کانادا می گوید: دولت ما متعهد به جذب بازدیدکنندگان و تسهیل سازی تجارت و سفر قانونی است. ما افتخار می کنیم که شمار قابل توجهی از بازدیدکنندگان را پذیرا هستیم، که به وضوح از انعطاف پذیری و راحتی ویزای چندگانه سود می برند.

ویزای چند گانه کانادا

ویزای بازدیدکننده چندگانه به یک گزینه محبوب در میان بازدید کنندگان از کشور هایی مثل چین، هند و مکزیک تبدیل شده است که دارای گذرنامه 10 ساله و واجد شرایط درخواست برای یک ویزای 10 ساله هستند. علاوه بر این، مسافران فیلیپین و برزیل که دارای گذرنامه 5 ساله هستند، واجد شرایط درخواست ویزای 5 ساله؛ با موفقیت مشابه همتایان آسیایی وآمریکایی خود هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای مالتیپن کانادا میتوانید با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48249-immigration-citizenship”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48249″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری