هزینه تحصیل در سوئد 2018

هزینه تحصیل در سوئد 2018

سوئد یکی از سردم داران جهان در زمینه تحصیلات عالی است و بیشتر شهرت این کشور به دلیل سیستم مطالعات مستقل است که شامل زمان کمتری برای معلم و مطالعه گروهی بیشتر است. به عبارت دیگر، تحصیلات عالی در سوئد براساس خود آموزی همراه با “آزادی و مسئولیت” است.در ادامه به صورت مختصر به دانشگاه و همجنین هزینه تحصیل در سوئد 2018 پرداخته ایم.

هزینه تحصیل در سوئد 2018

تعداد دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های سوئد ثبت نام کرده اند، به طور مداوم در حال افزایش است و درصد پذیرفته شدگان بیشتر از نیمی از آنها است. بنابراین، تحصیل در سوئد می تواند یک گزینه واقعا جذاب باشد. اما قبل از درخواست، باید بیشتر در مورد تمام جنبه های مالی تحصیل و زندگی در سوئد بدانید.دانشگاه های سوئد طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی را آموزش می دهند و این دانشگاه ها در سراسر جهان به خاطر رویکرد خود نسبت به تحصیل و حمایت از دانشجویان به منظور بررسی هر موضوع انتقادی و نشان دادن ابتکار شخصی خود، مشهور هستند.شهریه دانشگاه های سوئد

 

شهریه دانشگاه های سوئد

چون سوئد عضو شهروندی اتحادیه اروپا است، دانشجویانی که از کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا (EU/EEA) آمده اند، معاف از پرداخت شهریه در سوئد هستند. دانشگاه فقط هزینه درخواست نامه را از آنها می گیرد،  که حدود 100 یورو است. این هزینه را می توان به صورت آنلاین پرداخت کرد و برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد معتبر است. برای استفاده از این اعتبار، شما باید یک کپی از یک سند رسمی (شناسه / پاسپورت) که شهروندی شما را نشان می دهد، ارسال کنید.

موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) اطلاعات کاملی در راستای شرایط مهاجرت به سوئد و راه ورود به دانشگاه های این کشور را در اختیار شما قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اعزام دانشجو می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری