نیوزلند چگونه کشوری است

نیوزلند چگونه کشوری است

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48255-immigration-residency”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48255″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

از آنجا که نیوزلند کشور بسیار امنی است، شما و خانواده تان می توانید به راحتی به هرجا که می خواهید بروید و از همه چیزهایی که نیوزلند ارائه می دهد، لذت ببرید. شما می توانید پیاده روی کنید یا به دوچرخه سواری بروید، صعود به کوه، سواحل زیبا و پیک نیک را تجربه کنید و از حمل و نقل عمومی استفاده کنید.اگر می خواهید بدانید که نیوزلند چگونه کشوری است ادامه مقاله را مطالعه کنید.

نیوزلند چگونه کشوری است

نیوزلند یک کشور کوچک است که به اندازه ای مشابه بریتانیا کبیر و ژاپن است. با جمعیتی تنها چهار میلیون نفر، به شکل باشکوهی کم جمعیت است. نیوزلند دارای تعادل درست کار و زندگی است تم و به همین دلیل است که بطور پیوسته در صدر نظرسنجی های بین المللی برای کیفیت زندگی قرار دارد. مردم نیوزلند باور دارند که زندگی برای زندگی کردن است. این در مورد تعادل یک روز کاری خوب با صرف زمان برای خانواده و دوستان و همچنین تمام تفریحات و فضاهای گسترده ای است که کشور در اختیار مردم قرار داده است.

زندگی در نیوزلند

 

زندگی در نیوزلند

سازمان ملل متحد رتبه سیزدهم از 187 کشور در فهرست توسعه انسانی 2017 را به نیوزلند اختصاص داده است. یکی از بزرگترین نظرسنجی های جهانی، نیوزلند را به عنوان ششمین و بهترین مکان در جهان برای مهاجران (بر اساس نظر 9.300 مهاجر) انتخاب کرد. آمار جنایت در نیوزلند بسیار کمتر از کشورهای دیگر است و مردم زندگی راحت و شادی دارند. نیوزلند در نظرسنجی های بین المللی به عنوان یکی از کشورهای صلح طلب و دارای کمترین فساد در جهان شناخته شده است. شاخص جهانی صلح 2017 که 162 کشور را برای خطر خشونت شخصی مقایسه می کند،  نیوزلند را به عنوان دومین کشور امن جهان بعد از ایسلند قرار داده است. در شاخص سال 2017، این کشور را با کمترین فساد در جهان در کنار دانمارک معرفی کرده است. در این کشور حتی حیات وحش خطرناکی برای شما وجود ندارد.

جامعه صلح آمیز نیوزلند

مردم نیوزلند بسیار روشن فکر هستند و معتقدند که مردم باید برای انتخاب شیوه زندگی آزاد باشند. قوانین برای جلوگیری از سوء استفاده از آزادی بیان و سخنرانی افراد وجود دارد و نیروی پلیس قابل اطمینانی در نیوزلند وجود دارد که آمار نسبتا بالایی در حل جنایت ها دارند و شما در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید به آنها مراجعه کنید.پلیس در اینجا برای شما مزاحمت ایجاد نمی کند. آنها دارای قوانین سختگیرانه ای هستند و نمی توانند خودسرانه عمل کنند. به عنوان یک قانون، آنها سلاح گرم شخصی را حمل نمی کنند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48255-immigration-residency”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48255″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری