مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی، به روزنامه تایمز گفت که مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان را در قانون شهروندی کانادا اعلام می کند تا شرایط مهاجرت به را برای مهاجران تسهیل دهد.

شرایط مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

جان مک کالوم، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی، به روزنامه تایمز گفت که در چند هفته آینده دولت “تغییرات رادیکال” در قانون شهروندی کانادا را اعلام می کند.

نمایندگان پارلمان لیبرال به این مجله گفت اند که شرط مدرک زبان جدید برای مهاجران برای شهروندی و تابعیت و اقامت کانادا ایجاد خواهد شد و احتمالا حذف خواهد شد و از آن به عنوان “disenfranchises” مهاجران جدید یاد می شود.

تا به حال نامزدها برای مهاجرت تحت برنامه نیروهای متخصص فدرال نیاز به اثبات توانایی زبان خود با شرکت در یک آزمون زبان تایید شده توسط اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC)  داشتند تا توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه خود را در چهار حوزه زیر: گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن ثابت کنند.

مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان

آنها همچنین باید حداقل سطح معیار زبان کانادا (CLB) 7 به زبان انگلیسی یا زبان فرانسه ” Niveaux ” را داشته باشند یا به طور کلی دوزبانه باشند و دارای مدرک کانادینز  (NCLC) 7 در فرانسه و تمام توانایی های چهار زبانه را داشته باشند.

نامزدهای مهاجرت تحت برنامه نیروی کار ماهر فدرال باید باید حداقل سطح CLB 5 (انگلیسی) و یا 5 NCLC (فرانسوی) برای صحبت کردن و گوش دادن، و CLB 4 (انگلیسی) و یا NCLC 4 (فرانسوی) برای خواندن و نوشتن را داشته باشند.

با توجه به تحقیقات اندرو گریفیث با مجله تایمز، 33 قانون فدرال در کانادا برای جمعیت اقلیت وجود دارد که بیش از 50 درصد و بیشتر جمعیت را تشکیل می دهند وجود دارد، 23 مورد در انتاریو، 8 مورد در بریتیش کلمبیا، 1 مورد در کبک، و 1 مورد در آلبرتا .

اما قطعا دامنه اطلاعات به همینجا ختم نمیشود و همچنان گسترده است، با این حال هستند افرادی که می توانند شما را در تسهیل این امر و انتخاب نهایی و مهیا نمودن شرایط مهاجرت به کانادا یاری دهند.

ما وکلا و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) را به شما پیشنهاد میکنیم. شما می توانید با تماس تلفنی از فرصت مشاوره تلفنی رایگان نیز بهره ببرید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289-imigration-citizenship”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48289″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری