مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک 2017

فردی که به دنبال مهاجرت به دانمارک 2017 به شیوه پناهندگی است، فردی است که درخواست باقی ماندن در دانمارک را به عنوان یک پناهگاه دارد تا بتواند مورد حمایت این دولت قرار گیرد.

شرایط مهاجرت به دانمارک

بخش 7 (1) قوانین اتباع خارجی به موضوع “وضعیت پیمان نامه” می پردازد. افرادی که دارای این وضعیت هستند، تحت حمایت پیمان نامه ی پناهندگان سازمان ملل هستند. این عهدنامه تعریف می کند که: پناهنده کسی است که به دلیل ترسی قابل قبول و با اساس درست از مورد تعقیب قرار گرفتن برای دلایلی مثل نژاد، مذهب، ملیت، عضو فرقه ی اجتماعی خاصی بودن یا داشتن عقیده ی سیاسی خاصی، از وطن خود خارج شده است. به این افراد تا حداکثر 2 سال، مجوز اقامت داده می شود. درباره شرایط مهاجرت به دانمارک بیشتر بخوانید .

بخش 7 (2) قوانین اتباع خارجی به موضوع “وضعیت تحت الحمایه” می پردازد. افردای می توانند مجوز اقامت تحت وضعیت تحت الحمایه را بگیرند که در صورت بازگشتن به وطن خود، با مجازات های سنگین، شکنجه و رفتارهای تحقیر کننده و غیرانسانی روبرو خواهند شد. ضوابط بخش 7 (2) در راستای باقی قوانین حقوق بشر، شامل مقاله ی سوم و پروتکل 6م پیمان نامه ی حقوق بشر اروپا است.

به این افراد برای حداکثر یک سال اجازه ی اقامت در دانمارک داده می شود و پس از آن می توانند هر بار 2 سال اجازه ی اقامت بگیرند.

مهاجرت به دانمارک 2017

قوانین مهاجرت به دانمارک

در بعضی موارد، فرد شرایطی دارد که مطابق بخش 7 (2) قانون اتباع خارجی است و می توان به او مجوز اقامت موقت مطابق بخش 7 (3) همان قانون داد. مجوز اقامت با وضعیت تحت الحمایه ی موقت به افرادی داده می شود که در خطر مجازات های سنگین، شکنجه و رفتارهای تحقیرآمیز و غیرانسانی به خاطر وضعیت ناپایدار و بحرانی در کشور خود و رفتارهای خشن تبعیض آمیز علیه شهروندان هستند. درباره تابعیت و اقامت دانمارک بیشتر بخوانید .

این مجوز حداکثر برای 1 سال داده می شود و پس از 3 سال می توان هر بار مجوز حداکثر 2 ساله دریافت کرد. پیش از تمدید مجوز، بررسی می شود که آیا فرد هنوز هم به حمایت دولت دانمارک نیاز دارد یا خیر.

افرادی که با مجوز اقامت حمایت موقت در دانمارک زندگی می کنند، معمولا باید پیش از آوردن اعضای خانواده ی خود به دانمارک با تبصره ی یکپارچه سازی خانواده، اقامت خود را برای سه سال تمدید کرده باشند. بنابراین معمولا مجوز اقامت یکپارچه سازی خانواده پس از سه سال اعطا می شود.

مجوز مهاجرت به دانمارک

مجوز اقامت در دانمارک به دلایل انسان دوستانه در صورتی به یک فرد خارجی که به دنبال پناهندگی است داده می شود که مسائل مهم حقوق بشری در نظر گرفته شده باشد.

طبق قانون توابع خارجی دانمارک بخش 9b-1، مجوز اقامت به دلایل انسان دوستانه به کسی تعلق می گیرد که توسط سرویس مهاجرت برای پناهندگی به دانمارک ثبت شده باشد. متقاضی باید در شرایطی باشد که جزو مسائل مهم حقوق بشری در نظر گرفته شود. پارلمان دانمارک تصمیم گرفته است که اقامت به دلایل انسان دوستانه تنها به عنوان یک استثنا اعطا شود نه یک قانون.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره دانمارک با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. لیسانس رادیولوژی با ۴۳ سال سن همسرم هم لیسانس حقوق دارای دو فرزند ۹ و ۴ ساله هستم میتوانم به چه روشی اقامت بگیرم

    1. سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید و همسر و فرزندانتان را نیز با خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری