مهاجرت به گرجستان برای کار

مهاجرت به گرجستان برای کار

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48396″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48235″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

مهاجران کشورهای خاص از اخذ ویزا برای ورود به کشور معاف هستند. با این حال، حداکثر مدت اقامت و مهاجرت به گرجستان برای کار برای این شهروندان یک سال است. تمام افراد شهروندی اتحادیه اروپا و شهروندان متعلق به 64 کشور دیگر می توانند بر اساس این سیاست بدون روادید وارد کشور گرجستان شوند.

شرایط مهاجرت به گرجستان برای کار

اقتصاد گرجستان به شدت بر واردات متکی است، صنعت در گرجستان بر کشاورزی و معدن تمرکز دارد. این کشور ظرفیت قابل توجه هیدروژنی دارد که با اکثریت نیازهای انرژی جمعیت مطابقت دارد.روند به دنبال شغل گشتن برای افراد خارجی در گرجستان بسیار معمول است و می تواند به صورت آنلاین و از طریق ارتباطات بازرگانی انجام شود.افراد خارجی که قصد کار در گرجستان دارند باید مجوز کار را دریافت کنند. اگر فرد خارجی دارای ویزا برای گرجستان باشد، مجاز به انجام فعالیت های کار در کشور می باشد. این سند پس از یک درخواست به دست می آید و ساکنان بعضی از ایالت های منتخب، حق ورود به کشور را بدون ویزا دارند.

ویزای کار در گرجستان

گرجستان در سال 2014 یک سیاست ویزای جدید را تصویب کرد. افرادی که می خواهند در کشور کار کنند، باید یک ویزای بلند مدت کسب کنند و سپس برای مجوز اقامت درخواست دهند. این نوع ویزا به عنوان یک مجوز کار عمل می کند، اما تنها در صورتی که طولانی مدت باشد. اگر چه برای برخی از پست های کوتاه مدت، کار در گرجستان با استفاده از ویزای توریستی (کوتاه مدت) قانونی نیست.ویزای کار در گرجستانگویندگان بومی انگلیسی می توانند درآمد خوبی از تدریس زبان انگلیسی در گرجستان کسب کنند و همچنین انواع مختلفی از شغل های آنلاین در اختیار شما قرار می گیرند تا جستجوی خود را در آن حیطه متمرکز کنید. حقوق در این کشور بسیار متنوع است و بستگی به محل زندگی و تجربه شما دارد.

 درخواست ویزا در گرجستان

یک خارجی که قصد سرمایه گذاری ثبت شرکت گرجستان، دارد باید یک ویزای معمولی بدست آورد. که این سند توسط تالار عمومی خدمات یا سفارت یا کنسولگری در کشور مبدا صادر می شود. اسناد زیر در هنگام ارسال درخواست ویزا مورد نیاز است:

  • پاسپورت معتبر
  • فرم درخواست ویزا
  • یک عکس
  • رسید پرداخت مالیات بر دولت

هزینه یک ویزای 360 روزه در گرجستان 100 GEL است و فرم درخواست در سفارت یا کنسولگری گرجستان می تواند به زبان گرجی یا انگلیسی پر شود. تصمیم به تصویب یا صدور ویزای معمولی در هفت روز به اطلاع عموم می رسد.در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما عزیزان متقاضی مهاجرت به گرجستان و دیگر کشورهای اروپائی و آمریکائی است و همچنین شما را از  هزینه زندگی گرجستان باخبر می کند.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″ animation=”rda_bounceInRight”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration-labor-residency”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48396″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48241-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری