مزایای تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین

مزایای تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین

در حالی که بسیاری از دانشجویان خارجی در هر نقطه از جهان مانند ایالات متحده، انگلستان، آلمان، فرانسه، استرالیا یا ژاپن یافت می شود، هیچ کس نمی تواند مطالعه در فیلیپین را نادیده بگیرد. فیلیپین یکی از بهترین سیستم های آموزشی در آسیا است. از مزایای تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین می توان به مطالعه زبان انگلیسی، با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا اشاره کرد.

شرایط و مزایای تحصیل دندانپزشکی در فیلیپین

سیستم فوق العاده آموزش و تحصیل در فیلیپین صدها پزشک و مهندس را برای کار در ایالات متحده آمریکا، انگلستان و غیره ارسال کرده است. دکتر دندانپزشکی (DMD) یک درجه است که برای دانش آموزان جهت تبدیل شدن به دندانپزشک ثبت شده در فیلیپین طراحی شده است. هدف از آن توسعه مهارت ها و اصول فنی روش های مختلف دندانپزشکی و همچنین پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های دهان است. راه هایی برای تبدیل شدن به دندانپزشک در فیلیپین وجود دارد. راه اول این است که در دو سال پیش دندانپزشکی ثبت نام کنید.

پذیرش دندانپزشکی در فیلیپین

فارغ التحصیلان دبیرستان و همچنین افرادی که تمایل دارند دندانپزشک شوند، فارغ التحصیل با مدرک لیسانس غیر لیسانس (مدرک لیسانس در آموزش و پرورش، کسب و کار و غیره) می توانند در برنامه تحصیل در فیلیپین دندانپزشکی ثبت نام کنند. پیش دندانپزشکی برای تکمیل شدن دو سال طول می کشد، اگر بتوانید تمام موضوعات را در برنامه درسی خود قرار دهید.

پذیرش دندانپزشکی در فیلیپین

دومین مسیر تبدیل شدن به یک دندانپزشک، برای اولین بار یک مدرک لیسانس در هر دوره مربوط به پزشکی (مدرک کارشناسی پرستاری، تکنولوژی پزشکی، فیزیوتراپی و غیره) است. بیشتر دوره های مربوط به پزشکی به مدت چهار سال به پایان رسید، به جز BS در فیزیوتراپی که یک دوره 5 ساله است. پس از تکمیل این دوره ها، می توانید مدرک دندانپزشکی در فیلیپین مراجعه کنید، که برای تکمیل شدن به مدت چهار سال است.

کارآموزی دندانپزشکی در فیلیپین

دو سال گذشته دکترای برنامه دندانپزشکی به طور کامل در برنامه کارآموزی دندانپزشکی صرف شده است. این برنامه شامل تخصیص دانش آموزان به بیمارستان های مختلف یا مراکز بهداشتی عمومی می شود که خدمات دندانپزشکی را ارائه می دهند. این برنامه تحت هدایت دندانپزشک ارشد استخدام شده در موسسه و عضو هیئت علمی مجاز است. تعداد ساعات مورد نیاز برای کارآموزی از یک مدرسه به مدرسه متفاوت است. هزینه تحصیل در فیلیپین در دانشگاه های این کشور متغیر است، که می توانید به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید تا شما را از این هزینه ها آشنا کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری