مدیریت مالی در کانادا + درآمد و بازار کار (استان های مختلف)!

مدیریت مالی در کانادا

با وجود اینکه در سالهای اخیر مدیران مالی زیادی به کانادا مهاجرت کرده اند، اما همچنان بازار کار رشته مدیریت مالی در کانادا قوی باقی مانده است و انتظار می رود این وضعیت در سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد. نرخ بیکاری برای مدیران مالی در کانادا بسیار کمتر از حد متوسط است و تقاضای زیادی برای متخصصان رشته مدیریت در این کشور وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با جزییات بازار کار مدیریت مالی در کانادا و درآمد مدیریت مالی در کانادا آشنا کنیم.

 

معرفی مدیریت مالی در کانادا

مدیران مالی وظیفه برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، کنترل و ارزیابی عملکرد بخش های مالی و حسابداری را بر عهده دارند. آنها همچنین سیستم ها و خط مشی مالی شرکت ها و موسسات را طراحی و پیاده سازی می کنند. علاوه بر این، مدیران مالی استانداردهای اجرایی حسابرسی را ارائه می کنند و گزارشات مالی را برای مسئولان   تهیه می کنند.

 

مدیران مالی می توانند در بخش های مالی و حسابداری شرکت ها و موسسات دولتی و غیر دولتی مشغول به کار شوند. مدیران مالی در کانادا وظایف زیر را بر عهده دارند:

  • برنامه ریزی، سازمان دهی، نظارت، کنترل و ارزیابی فعالیت های حسابداری، حسابرسی و دیگر بخش های مالی
  • ارائه و اجرای خط مشی ها ، سیستم ها و فرایندهای مالی یک موسسه
  • آماده سازی یا هماهنگی در تهیه صورتحساب های مالی، خلاصه حساب ها، و سایر آنالیزهای هزینه و سود و گزارش های مدیریت مالی
  • هماهنگی در خصوص برنامه ریزی مالی ، فرایند بودجه و آنالیز ارزیابی های صحیح
  • نظارت بر ایجاد و اجرای مدل های شبیه سازی مالی
  • ارزیابی سیستم های گزارش مالی، پروسه های حسابرسی، و فعالیت های سرمایه گذاری و ارائه پیشنهاداتی برای تغییر فرایندها، عملکرد سیستم ها، بودجه ها و سایر کارکردهای سیستم کنترل مالی
  • استخدام ، سازمان دهی ، آموزش و مدیریت کارکنان
  • فعالیت به عنوان رابط بین سازمان و سهامداران، عموم سرمایه گذاران و کارشناسان مالی
  • ارائه استانداردهای سود دهی برای فعالیت های سرمایه گذاری و مدیریت تملک ها و ادغام شرکت ها
  • ارائه گزارش و مطلع ساختن مدیران سازمان در مورد هر گونه روندی در بخش مالی

 

مدیران مالی تحت عناوین شغلی زیر می توانند در کانادا مشغول به کار شوند:

  • کنترل کننده خدمات مالی
  • مدیر حسابداری
  • مدیر مالی
  • مدیر خدمات مالی
  • مدیر خدمات حسابرسی داخلی
  • مدیر برنامه ریزی مالی
  • خزانه دار
  • مدیر بخش بودجه
  • مدیر تامین مالی
  • رئیس دارایی
  • مدیر ارزیابی مالی
  • مدیر خدمات مشاوره مالی

مدیریت مالی در کانادا

 

بازار کار مدیریت مالی در کانادا

باید گفت که کانادا یکی از بهترین مقصدها برای مدیران مالی و مشاغل این بخش محسوب می شود . بازار کار مدیریت مالی در کانادا همواره در حال رشد است و در بعضی از بخش ها افزایش اشتغال 15 درصدی را نیز تجربه کرده است. در حال حاضر تقاضای زیادی برای مدیران مالی در این کشور وجود دارد و پیش بینی می شود این تقاضا در سال های آینده نیز ادامه داشته باشد. علاوه بر این، بخش مالی در کانادا یکی از امن ترین و با ثبات ترین بخش ها در جهان است و فرصت های شغلی این بخش از امنیت بالایی برخوردار هستند.

برای بازار کار مدیریت مالی در کانادا در طی سالهای 2028-2019 ، انتظار می رود بیش از 30600 موقعیت شغلی جدید ( با توجه به افزایش تقاضا برای توسعه و جایگزینی) ایجاد شود، در حالیکه تعداد افراد جویای کار در این بخش کمتر از مشاغل در دسترس هستند. پس اگر به دنبال شغلی با مسیرهای پیشرفت مشخص در کانادا هستید، که فرصت های رشد بی پایانی دارد، مدیریت مالی یکی از آنها است. در جدول زیر بازار کار مدیریت مالی در استان های مختلف کانادا در طول سه سال آینده مشخص شده است:

اسامی استان هابازار کار مدیریت مالی
آلبرتامتوسط
بریتیش کلمبیاخوب
مانیتوبامتوسط
نیوبرانزویکخوب
نیوفاندلند و لابرادورمتوسط
سرزمین های شمال غربیمحدود
نوا اسکوشیامتوسط
نوناووتخوب
اونتاریومتوسط
جزیره پرنس ادواردمتوسط
کبکخوب
ساسکاچوانمتوسط
یوکانمتوسط

 

درآمد مدیریت مالی در کانادا

متوسط حقوق سالانه در کانادا بر اساس هزینه مسکن، بیمه، حمل و نقل و سایر هزینه ها محاسبه می شود. متوسط درآمد مدیریت مالی در کانادا 107.000 دلار در سال یا به عبارتی 55 دلار در ساعت است. مدیران تازه کار تقریبا 89.000 دلار در سال دریافت می کنند در حالیکه میانگین درآمد مدیران مالی با تجربه سالانه 145.000 دلار است. هر چند که میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا بسته به منطقه و استانی که در آن کار می کنند متفاوت است. به طور مثال: متوسط درآمد مدیریت مالی در استان در استان آلبرتا 125.000 دلار ، در استان اونتاریو 125.000 دلار و در استان کبک 113.000 دلار، استان بریتیش کلمبیا 107.000 دلار، استان مانیتوبا 104.000 دلار و استان ساسکاچوان 99.000 در سال است.

 

مقایسه درآمد مدیریت مالی در کانادا با مشاغل دیگر

میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا بین 136.000 دلار ( حداقل حقوق ) تا 382.000 دلار ( حداکثر حقوق ) در سال است. حال با توجه به اینکه متوسط حقوق سالانه در کانادا برای مدیران مالی 232.000 دلار است ، نتیجه می گیریم که تقریبا 50 درصد افرادی که به عنوان مدیر مالی در کانادا کار می کنند کمتر از متوسط حقوق در کانادا دریافت می کنند، درحالیکه نیمه دیگر بیشتر از آن کسب می کنند. در جدول زیر درآمد مدیریت مالی در کانادا با مشاغل دیگر مقایسه شده است:

 

مشاغل مختلفمیزان درآمد سالانه
مدیر کسب و کار85.000 دلار
آنالیزور کسب و کار78.000 دلار
امور مالی65.000 دلار
مدیر حسابداری62.000 دلار
حسابدار56.000 دلار
مدیر هماهنگی52.000 دلار
مدرس48.000 دلار
دستیار مدیریت44.000 دلار
معاون اجرایی42.000 دلار

درامد مدیریت مالی در کانادا

 

درآمد مدیریت مالی در کانادا بر اساس سطح تجربه

یکی از عوامل تاثیرگذار در میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا ، سطح تجربه مدیران است. به طور طبیعی، هر چه سطح تجربه افراد بیشتر باشد، حقوق بالاتری دریافت می کنند. به طور مثال: مدیران با کمتر از دو سال تجربه کار ، 159.000  دلار در سال درآمد دارند؛ در حالیکه مدیران مالی با دو تا پنج سال تجربه، سالانه 200.000 دلار دریافت می کنند که 26 درصد بیشتر از افرادی است که کمتر از دو سال تجربه کار دارند. در جدول زیر میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا بر اساس میزان تجربه ارائه شده است:

سطح تجربهدرصد افزایشیمیزان حقوق
2-0 سال تجربه159.000 دلار
5-2 سال تجربه26 درصد200.000 دلار
10-5 سال تجربه32 درصد264.000 دلار
15-10 سال تجربه18 درصد310.000 دلار
20-15 سال تجربه11 درصد344.000 دلار
 20 سال به بالا6 درصد366.000 دلار

 

درآمد مدیریت مالی در کانادا بر اساس میزان تحصیلات و جنسیت

همه ما می دانیم که تحصیلات بالا برابر است با حقوق بیشتر، اما سطح تحصیلات تا چه اندازه بر میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا تاثیر گذار است. مدیران مالی با مدرک لیسانس 212.000  دلار در سال درآمد دارند، در حالیکه مدیران با مدرک فوق لیسانس 281.000 دلار دریافت می کنند که تقریبا 32 درصد بیشتر از افرادی است که مدرک لیسانس دارند.  علاوه بر این مدیران مالی با مدرک دکترا 355.000 دلار در سال کسب می کنند که 26 درصد بیشتر از مدیران با مدرک فوق لیسانس است. یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان درآمد مدیریت مالی در کانادا، جنسیت افراد است. مدیران مرد مرد در سال258.000 دلار درآمد دارند، درحالیکه مدیران زن 247.000 دلار دریافت می کنند که تقریبا 4 درصد کمتر از مدیران مرد است.

 

 بهترین استان های کانادا برای مدیران مالی

برخی از استان های کانادا نسبت به مناطق دیگر، مشاغل زیادی را در بخش مدیریت مالی و حسابداری ارائه می کنند. در ادامه به بررسی بهترین استان ها برای مدیریت مالی در کانادا می پردازیم:

  • انتاریو

در خصوص فرصت های عالی برای مشاغل بخش امور مالی و حسابداری مطمئنا استان انتاریو اولین استانی است که به آن اشاره خواهیم کرد. در میان شهرهای استان انتاریو، می توان تورنتو را به عنوان مرکز مشاغل مالی در نظر گرفت. تورنتو دومین مرکز مالی بزرگ در آمریکای شمالی و عضو ده مرکز برتر مالی جهانی است که رشد قابل توجه ای در صنعت مالی داشته است و دارای بزرگترین دفاتر خدمات مالی در قاره آمریکا است. مهاجرت به کانادا و اقامت در شهر تورنتو برای مدیران بخش مالی و تجاری  میتواند بسیار جالب باشد

  • بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا یکی از استان های غربی کانادا است که موقعیت های شغلی زیادی را برای مدیران بخش مالی ارائه می کند. چشم انداز شغلی خوبی برای مدیران مالی در طول سالهای 2023-2021 در استان بریتیش کلمبیا پیش بینی شده است. رشد اشتغال، افزایش بازنشستگی و نرخ پایین بیکاری در صنعت مالی استان بریتیش کلمبیا باعث شده افراد زیادی خواستار اشتغال در بخش مالی این استان باشند. اکثر مدیران مالی در استان بریتیش کلمبیا در بخش دولتی کار می کنند، هر چند که آنها در بخش های امور مالی، بیمه ، املاک و صنایع علمی و مهندسی نیز مشغول به کار هستند.

  • آلبرتا

در میان استان های کانادا، آلبرتا بالاترین میزان حقوق را برای مدیران مالی در نظر گرفته است. بازار کار خوبی برای مدیران مالی در استان آلبرتا در طول سه سال آینده پیش بینی شده است. تقریبا 7.100 مدیر مالی در استان آلبرتا فعالیت می کنند. در این استان، مدیران مالی اکثرا در موسسات و مراجع پولی( همانند بانک ها، بخش سهام و قراردادها )، خدمات حسابداری، صنعت نفت و گاز ، ساخت و ساز و مراکز خورده فروشی  مشغول به کار هستند.

  • کبک

کبک یکی دیگر از استان های کانادا است که چشم انداز شغلی خوبی در طی سال های آینده برای مدیران مالی پیش بینی شده است. حدود 16.450 مدیر مالی در استان کبک فعالیت می کنند که اکثر آنها در بخش های امور مالی، بیمه، املاک، عمده فروشی و خورده فروشی مشغول به کار هستند. 95 درصد از مدیران مالی در استان کبک به صورت تمام وقت و تقریبا 75 درصد آنها در تمام طول سال کار می کنند.

بازار کار مدیریت مالی در کانادا

 

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت مدیر مالی به کانادا

 مدیران مالی در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا قرار دارند و با ناک شغلی 0111 واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند. زمانی که تصمیم می گیرید به عنوان مدیر مالی به کانادا مهاجرت کنید باید شرایط و الزامات عمومی و تخصصی مهاجرت به کانادا را داشته باشید.

تمام افرادی که می خواهند از طریق کار به کانادا مهاجرت کنند باید شرایط عمومی زیر را داشته باشند:

  • مهارت زبان

شرکت و قبولی در آزمون های زبان انگلیسی و فرانسوی یکی از الزامات عمومی برای افرادی است که می خواهند در کانادا کار کنند. آزمون های آیلتس، تافل، سلپیپ، آزمون PTE، آزمون CAEL، آزمون  DET، آزمون TCF ( زبان فرانسوی) و آزمون TEF ( زبان فرانسوی) مورد تایید کانادا هستند.

  • الزامات سنی

برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی باید الزامات سنی را داشته باشید. سن ایده آل برای مهاجرت به کانادا بین 18 تا 35 سال است. در جدول زیر میزان امتیاز مورد نیاز برای مهاجرت مدیریت مالی به کانادا را مشاهده می کنید.

امتیاز سنبا همسر یا شریک قانونی

(حداکثر امتیاز 110)

بدون همسر یا شریک قانونی

( حداکثر امتیاز 110)

17 سال یا کمتر00
18 سال90 امتیاز99 امتیاز
19 سال95 امتیاز105 امتیاز
بین 20 تا 29 سال100 امتیاز95 امتیاز
30 سال95 امتیاز105 امتیاز
31 سال90 امتیاز99 امتیاز
32 سال85 امتیاز94 امتیاز
33 سال80 امتیاز88 امتیاز
34 سال75 امتیاز83 امتیاز
35 سال70 امتیاز77 امتیاز
36 سال65 امتیاز72 امتیاز
37 سال60 امتیاز66 امتیاز
38 سال55 امتیاز61 امتیاز
39 سال50 امتیاز55 امتیاز
40 سال45 امتیاز50 امتیاز
41 سال35 امتیاز39 امتیاز
42 سال28 امتیاز28 امتیاز
43 سال15 امتیاز17 امتیاز
44 سال5 امتیاز6 امتیاز
45 سال0 امتیاز0 امتیاز
  • تحصیلات

مدیریت مالی در کانادا از جمله مشاغلی است که به مدرک دانشگاهی نیاز دارد.

  • وضعیت استخدام

اگر بتوانید به عنوان مدیر مالی از طرف کارفرمای کانادایی یک پیشنهاد شغلی معتبر دریافت کنید، شانس شما برای دریافت اقامت به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند.

  • تجربه کاری

در اکثر موارد برای مهاجرت کاری به کانادا به تجربه کاری نیاز است. داشتن تجربه کاری امتیاز شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

  • انطباق پذیری

شما باید از لحاظ جسمی بتوانید با آب و هوای کانادا سازگار باشید. از همین رو باید گواهی پزشکی ارائه دهید. علاوه بر این شما باید با خواسته های شغلی خود منطبق باشید.

  • وضعیت همسر یا شریک قانونی

علاوه بر تخصص و تجربه کاری شما، مهارتها و توانایی زبان همسر یا شریک قانونی می تواند مفید باشد و باعث افزایش امتیاز شما شود.

 

علاوه بر شرایط عمومی ذکر شده، مدیران مالی باید شرایط تخصصی زیر را داشته باشند:

  • مدرک کارشناسی مدیریت کسب و کار، اقتصاد، تجارت و یا رشته های مرتبط
  • مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار ( گرایش امور مالی) یا رشته های مدیریتی مرتبط
  • داشتن چندین سال تجربه کار به عنوان حسابدار، حسابرس، برنامه ریز و آنالیزور مالی، بودجه گذار و سایر فعالیت های مالی
  • داشتن یک عنوان حسابرسی مشخص در صورت نیاز( مثل حسابدار دارای مجوز (CA )، حسابدار رسمی ( CPA)، حسابدار رسمی مدیریت (CMA )، حسابدار خبره عمومی ( CGA ))

 

مهاجرت مدیر مالی به کانادا

مدیران مالی از طریق روش های زیر می توانند برای اقامت کانادا درخواست دهند :

  • سیستم اکسپرس اینتری ( Express Entry )
  • برنامه های نامزد استانی ( Provincial Nominee Programs )
  • برنامه مشاغل مورد تقاضا ( In-Demand Occupations )
  • جاب آفر ( Job Offer )
  • برنامه تجربه کبک ( Quebec Experience Class )

 

سیستم اکسپرس اینتری ( Express Entry )

اکسپرس اینتری محبوبترین روش برای اخذ اقامت دائم کانادا برای نیروهای کار متخصص است. سه برنامه تحت سیستم اکسپرس اینتری عمل می کنند. این برنامه ها عبارتند از برنامه کارگر ماهر فدرال ( FSWP )،  برنامه مهاجرتی کارکنان مشاغل فنی ( FSTP  ) و کلاس تجربه کانادایی ( CEC ). افرادی که تجربه کار در زمینه  مدیریت مالی را دارند می توانند امیدوار باشند که از طریق سیستم اکسپرس اینتری ، اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

 

برنامه نامزد استانی ( Provincial Nominee Program )

برنامه نامزد استانی یا همان   PNP، دسته ای دیگر از برنامه اکسپرس اینتری است، که با هدف جذب نیروی متخصص برای استان یا منطقه ای خاص طراحی شده است. افرادی که امتیاز کافی در سیستم اکسپرس اینتری کسب نکرده اند، می توانند از طریق برنامه نامزد استانی برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. هر استان معیارهای خود را برای جذب نیروی کار دارد. متقاضیان باید فاکتورهای لازم برای کسب اقامت در هر استان را داشته باشند

 

جاب آفر

مهاجرت به کانادا با داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر از طرف کارفرمای کانادایی بسیار آسان است. کارفرما باید برای شغل مورد نظر نامه  LMIA دریافت کند و ثابت کند که شما بهترین گزینه برای شغل مربوطه هستید.

 

برنامه تجربه کبک

اگر تصمیم دارید به عنوان مدیر مالی در استان کبک کار کنید می توانید از طریق این برنامه درخواست دهید. شرایط خاصی برای دریافت اقامت ازطریق برنامه تجربه کبک وجود دارد که باید آنها را برآورده کنید. برای مثال شما باید توانایی خود در زبان فرانسه را ثابت کنید.

 

بازار کار مدیریت مالی در کانادا

 

مراحل مهاجرت مدیر مالی به کانادا

برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی مراحل خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید. در ادامه با مراحل گام به گام مهاجرت مدیر مالی به کانادا آشنا خواهیم شد:

 

مرحله اول-  در گام اول نمایه شخصی خود را در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که باید اطلاعات دقیق خود را وارد کنید، در غیر این صورت شانس خود را برای دریافت ویزا از دست می دهید. اطلاعات شما بر اساس معیارهای مشخص شده در سیستنم اکسپرس اینتری امتیازدهی می شود.

 

مرحله دوم- انتخاب برنامه

در این مرحله شما باید برنامه خاصی را برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی انتخاب کنید. برای اینکار باید بسیار مراقب باشید و برنامه ای را انتخاب کنید که مناسب با شرایط و تجربه شما است. برای مثال اگر تجربه کاری کافی دارید، بهترین انتخاب برای شما برنامه تجربه کار کانادایی است.

 

مرحله سوم- پیدا کردن کار در کانادا

با داشتن یک پیشنهاد کاری می توانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید. کارفرما باید ثابت کند که هیچ شهروند و یا مقیم دائم کانادا مناسب شغل پیشنهادی نیست.

 

مرحله چهارم – دریافت دعوتنامه

در صورتی که امتیاز مورد نیاز را کسب کنید، دعوتنامه ای برای درخواست ویزا دریافت خواهید کرد. بعد از دریافت نامه 60 روز فرصت دارید که پاسخ دهید و برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

 

مرحله پنجم- ارسال درخواست و مدارک حمایتی

بعد از دریافت دعوتنامه، شما باید درخواست و مدارک حمایتی خود را ارسال کنید و 150 دلار هزینه درخواست را پرداخت کنید. اگر مدارک شما ناقص باشد پروسه مهاجرت شما متوقف می شود.

 

مرحله ششم- دریافت مجوز کار

در صورتی که مدارک شما تکمیل باشد و به درخواسته شما رسیدگی شده باشد، جوابی از IRCC دریافت خواهید کرد. در صورتی که جوابی دریافت نکردید باید مدارک را دوباره ارسال کنید و هزینه درخواست را پرداخت کنید. IRCC ظرف مدت 28 روز پاسخی برای شما ارسال خواهد کرد. پس از دریافت جواب IRCC می توانید برای دریافت مجوز کار اقدام کنید.

 

مرحله هفتم- ورود به کانادا

در آخر شما می توانید وارد کانادا شوید و از مزایای زندگی و کار در کانادا بهره مند شوید.

 

سخن پایانی

مدیریت مالی در کانادا یکی از بخش های حیاتی این کشور محسوب می شود. هر چند که در سالهای اخیر افراد زیادی به عنوان مدیر مالی به کانادا مهاجرت کرده اند اما هنوز تقاضای زیادی برای مدیران مالی در این کشور وجود دارد و بازار کار مدیریت مالی در کانادا همواره در حال رشد است.  برای دریافت مشاوره در خصوص روش های مهاجرت مدریت مالی به کانادا و درآمد مدیریت مالی در کانادا با مشاوران ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

1- بازار کار مدیریت مالی در کانادا چگونه است؟ هر چند که در سالهای اخیر افراد زیادی به عنوان مدیر مالی به کانادا مهاجرت کرده اند اما هنوز تقاضای زیادی برای مدیران مالی در این کشور وجود دارد.

2- متوسط درآمد مدیریت مالی در کانادا چقدر است؟ مدیران مالی در سال تقریبا بین 136.000 دلار تا 382.000 دلار دریافت می کنند.

3-  بهترین استان های کانادا برای مهاجرت به عنوان مدیر مالی کدام است؟ استان های انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و کبک از شرایط خوبی برخوردار هستند.

4- از چه طریق می توان برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی اقدام کرد؟ از طریق سیستم اکسپرس اینتری، برنامه نامزد استانی، جاب آفر و برنامه تجربه کبک می توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

5- مدت زمان پردازش ویزای کاری برای مدیران مالی برای ورود به کانادا چقدر است؟ زمان پردازش حداقل سه ماه است اما در صورت ناقص بودن مدارک به تعویق می افتد.

6- آیا بدون داشتن جاب آفر می توان به کانادا به عنوان مدیر مالی مهاجرت کرد؟ بله، از طریق سیستم اکسپرس اینتری این امکان وجود دارد.

7- هزینه درخواست برای ویزا در سیستم اکسپرس اینتری چقدر است؟ متقاضیان باید برای هر درخواست 150 دلار پرداخت کنند.

8- برای مهاجرت به کانادا به عنوان مدیر مالی به چه مدارکی نیاز است؟ داشتن مدرک دانشگاهی معتبر، توانایی زبان و تجربه کا الزامی است.

9- مدیران مالی تحت چه ناک شغلی می توانند درخواست دهند؟ ناک شغلی 0111 متعلق به مدیران مالی است.

10- آیا بازار کار مدیریت مالی در کانادا در سال های آینده از شرایط خوبی برخوردار است؟ بله با افزایش شرکت ها و مراکز مالی انتظار می رود مشاغل زیادی در این بخش ایجاد شود.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری