شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه آکسفورد

شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه آکسفورد

بسیاری از دانش آموزانی که به آکسفورد می آیند، مدرک سطح A را می گیرند اما ما همچنان کل مدارک معادل دیگر را نیز قبول می کنیم. شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه آکسفورد در زیر ذکر شده است. در بعضی از موضوعات، به ویژه علوم، کاندیداها باید موضوعات خاصی را در حداقل سطح استاندارد A مطالعه کنند. اگر یک کاندید یک دوره جایگزین را مطالعه کرده باشد، آموزگاران نیاز به مدارک دارند.

الزامات و شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه آکسفورد

معیار انتخاب جهت تحصیل در انگلستان برای دوره های آکسفورد مربوط به دستاوردها و توانایی های تحصیلی شما است. فعالیت های فوق برنامه تنها در صورتی مناسب است که نشان دهد که چگونه معیارهای انتخاب را برآورده می کنید. در بسیاری از موارد، دانشجویان مجاز به پذیرش آزمون به عنوان بخشی از درخواست خود هستند. چنین تست هایی به ما امکان می دهد دانش آموزان را با استفاده از یک معیار واحد مقایسه کنیم، (صرف نظر از زمینه آموزشی دانش آموزان). برای اطلاعات در مورد این آزمون پذیرش لطفا صفحات وب سایت (توسعه گران مهر) را بررسی کنید.

آموزش در دانشگاه آکسفورد

پیشنهادات برای دانشجویانی که سطح A را مطالعه می کنند، بستگی به دوره دارد. اگر یک جزء عملی بخشی از هر سطح A باشد، ما انتظار داریم که نامزدها آن را گرفته و ثابت کنند. هر صفحه درس جزئیات مربوط به موضوع خاص و درجه مورد نیاز را نشان می دهد. با اطمينان از اينکه هرگونه الزامات خاص موضوعي برآورده شده است، تمام سطوح A برای اهداف پذیرش، به استثنای مطالعات عمومی، تایید می شوند.آموزش در دانشگاه آکسفورد

پیشنهادات مشروط بر اساس نمرات نهایی به تنهایی و نمرات UMS انجام می شود. دانشگاه آکسفورد نیازی به نامزدهای خود ندارد که اطلاعات مربوط به نمرات واحد را افشا کند. با این حال، در جایی که متقاضیان، مدارس یا کالج ها نتایج حاصل از نمرات AS را در مواد درخواست UCAS ارائه می دهند، این اطلاعات توسط معلمین به عنوان بخشی از رکورد کلی پیشرفت تحصیلی دانش آموز تا به امروز در نظر گرفته می شود.

اگر با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید می توانید از بورسیه تحصیلی آکسفورد به صورت کامل آشنا شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری