شرایط پذیرش دانشگاه دلفت هلند

شرایط پذیرش دانشگاه دلفت هلند

اگر دیپلم پیش دانشگاهی هلند (VWO) دارید برای پذیرش در برنامه های کارشناسی TU Delft واجد شرایط هستید. اما اگر این دیپلم را ندارید باید دیپلم متوسطه که معادل با دیپلم پیش دانشگاهی هلند باشد را در اختیار داشته باشید. اگر دانشجوی بین المللی هستید که تمایل دارید از دانشگاه دلفت پذیرش بگیرید ادامه مقاله را بخوانید تا از شرایط پذیرش دانشگاه دلفت هلند آشنا شوید.

الزامات و شرایط پذیرش دانشگاه دلفت هلند

جهت پذیرش و تحصیل در هلند یک کپی گواهی دیپلم متوسطه به زبان غیر از انگلیسی، فرانسوی، آلمانی یا هلندی را باید ارائه دهید و همچنین کپی از فهرست کامل ریز نمرات به یکی از 4 زبان اصلی گفته شده آماده کنید. اگر قبلا در دانشگاه علوم تحصیل کرده اید، از شما درخواست می کنیم که یک کپی از جدیدترین لیست خود را نیز به همراه مدارک تحصیلی و مدارک متوسطه خود آپلود کنید. مطالعات قبلی شما ممکن است شما را از برخی از ماژول های برنامه کارشناسی معاف کند. با این حال، لطفا توجه داشته باشید که اگر شما مجاز به پذیرش و تحصیل در دانشگاه دلفت هلند هستید، می توانید برای معافیت ها درخواست کنید.

زبان در دانشگاه دلفت هلند

متقاضیان دانشگاه دلفت با مدرک لیسانس بین المللی، دیپلم کارشناسی اروپا یا دیپلم دبیرستان اروپایی (گواهی پیش دانشگاهی) معادل با تحصیلات پیش دانشگاهی هلند با زبان انگلیسی به عنوان یک سوژه آزمون نهایی محسوب می شوند. لطفا توجه داشته باشید که ” گذرنامه ” (نمره کافی) برای زبان انگلیسی در مورد مدارک متوسطه شما لازم است. شما لازم است که یکی از آزمون های زبان زیر را با حداقل امتیاز مورد نظر ارائه دهید:

  • TOEFL iBT 90(مبتنی بر اینترنت)
  • آیلتس 6.5 (نسخه آکادمیک، امتیاز کلی گروه)
  • گواهی مهارت انگلیسی یا گواهینامه پیشرفته انگلیسی (CAE)

زبان در دانشگاه دلفت هلند

 

پذیرش در دانشگاه دلفت هلند

دانش آموزانی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاه هلند هستند، برای ثبت نام برای یک دوره کارشناسی ارشد TU Delft می توانند از طریق موسسه(توسعه گران مهر)درخواست دهند. شما باید برای پذیرش فتوکپی صفحه گذرنامه خود که نام، تاریخ تولد، محل تولد و تاریخ انقضا گذرنامه را نشان می دهد، ارائه دهید. در صورتی که در حال حاضر در هلند زندگی می کنید، باید یک نسخه از تابغیت و اقامت هلند را در دست داشته باشید. شما زمانی که شرایط پذیرش برای برنامه تحصیلی را رعایت کرده اید، و زمانی که مجوز دیجیتال برای پرداخت هزینه های تحصیلات خود را پردازش کرده اید، رسما ثبت نام خواهید کرد.

برنامه ها و شرایط مهاجرت تحصیلی به هلند را از زبان مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) بشنوید آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری