شرایط ورود به دانشگاه آکسفورد

شرایط ورود به دانشگاه آکسفورد

اگر می خواهید به دانشگاه آکسفورد بروید، باید یکی از مدارک زیر را با نمرات نشان داده شده یا معادل آن داشته باشید. هر زمانی که شرایط ورودی عمومی را برآورده کنید، می توانید هرگونه امتیاز را از هر کشوری دریافت کنید. شرایط ورود به دانشگاه آکسفورد برای دوره های خاص به ویژه در علوم وجود دارد، بنابراین لطفا شرایط لازم برای دوره خود را بررسی کنید.

الزامات و شرایط ورود به دانشگاه آکسفورد

رقابت برای رفتن به دانشگاه آکسفورد بسیار قوی است. مدارک زیر تنها گزینه های کافی برای سطح A خواهند بود که در آن، آن ها همان محتوای مورد نیاز A را پوشش می دهند. معلمان کالج در طول سال بیش از 19،000 درخواست را برای حدود 3250 پذیرش بررسی می کنند. این بدان معنی است که حتی به دست آوردن شرایط ورود دانشگاهی ما، پیشنهاد ارائه یک مکان را تضمین نمی کند. در بسیاری از موارد، شرایط گرفتن پذیرش از دانشگاه آکسفورد برای دانشجویان مجاز به عنوان بخشی از درخواست خود به حساب می آید. چنین تست هایی به ما امکان می دهد دانش آموزان را با استفاده از یک معیار واحد مقایسه کنیم (صرف نظر از زمینه آموزشی دانش آموزان).

پذیرش در دانشگاه آکسفورد

نمره کل 38، 39 یا 40 امتیاز (بسته به دوره) از جمله امتیاز اصلی برای گرفتن پذیرش جهت تحصیل در انگلستان در دانشگاه آکسفورد است. نمرات خاص ممکن است در افراد گرفته شده در سطح بالاتر مورد نیاز باشد. لطفا برای جزئیات بیشتر به وب سایت (توسعه گران مهر) مراجعه کنید. آکسفورد هر دو سیستم قدیمی و SAT دوباره طراحی شده را قبول خواهد کرد.پذیرش در دانشگاه آکسفورد

شرکت در آزمون SAT برای دانش آموزانی که آزمون را دوبار داده اند، باید مجموع امتیاز 1470 را بدست آورند (از 1600). امتیاز مورد نیاز در آزمون SAT در سه موضوع مناسب با امتیاز 700 قابل قبول است. ترکیبی از APTs و SAT موضوع آزمون (یا سایر معیارهای معادل) نیز قابل قبول است. دوره های فردی ممکن است الزامات خاصی داشته باشد.

تحصیل در دانشگاه آکسفورد

از کاندیدان جهت ورود به آکسفورد خواسته می شود تا تمامی نمرات خود را برای هر تستی که هنگام تکمیل برنامه UCAS خود انجام می دهند وارد و تاریخ مربوطه را برای هر یک از آن ها تکمیل کنند. این به معلمان یک تصویر کامل از رکوردهای تحصیلی دانش آموزان می دهد. الزامات رسمی برای ورود وجود ندارد، اما انتظار می رود که کاندیداها دروس فیزیک و ریاضیات را به سطح A پیشرفته بالاتر و سطح بالاتری در IB یا یک معادل دیگر ارائه دهند. تمام داوطلبان باید آزمون تست فیزیک را نیز به عنوان بخشی از درخواست خود انجام دهند.

بورسیه تحصیلی آکسفورد برای بیشتر داتشجویان از سراسر کشور در دسترس می باشد، اگر از مراحل دریافت اطلاعاتی را در دست ندارید کافیست که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری