شرایط مهاجرت به گرجستان 2018

شرایط مهاجرت به گرجستان 2018

شما قبل از زندگی در گرجستان باید از شرایط مهاجرت به گرجستان 2018 نیز خبر داشته باشید.گرجستان یک کشور در اروپای شرقی است که در ساحل دریای سیاه قرار دارد و از جنوب با روسیه و از شمال به ترکیه، ارمنستان و آذربایجان هم مرز هست.این کشور مرز قاره آسیا را در بر می گیرد و به سرعت در حال پیشرفت است همچنین فرهنگی متمایز و تاریخی غنی دارد و سابقه طولانی در زمینه باغداری نیز در صفحات تاریخچه خود دارد.

زندگی و شرایط مهاجرت به گرجستان 2018

گرجستان تقریبا به اندازه ایرلند است. این کشور مناظر و اقیانوسهای زیادی مثل قله های بلند و سواحل دریای سیاه را شامل می شود . گرجستان کشوری در حال توسعه و پیشرفت است و سطح جرم و فساد پایینی دارد. از اواسط سال 2000 تاکنون، زیرساخت های گردشگری گرجستان به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است و تعداد گردشگران بازدید کننده از دریای سیاه نیز چندین برابر شده است.

مذهب در گرجستان

اکثریت گرجی ها مسیحی ارتدوکس شرقی هستند که شامل یونانی، روسی و دیگر ادیان اروپایی است. صرف نظر از روسیه، گرجستان تنها کشور مسیحی ارتدوکس در منطقه است (بر خلاف باور عمومی، ارمنستان ارتدکس شرقی است که یک کلیسای جداگانه است). فرهنگ گرجستان به شدت تحت تأثیر مسیحیت قرار دارد، اما گرجستان به همان اندازه مذهبی است که ممکن است به ظاهر خارجی ها نمایان شود.مذهب در گرجستان

بخش بزرگی از گرجی های مذهبی به طور معنا داری عمدتا ایمان خود را نادیده نمی گیرند و با دین به دلایل تاریخی و فرهنگی شناخته می شوند. اکثریت مردم تنها در موارد خاص به کلیسا می روند و تعطیلات مذهبی بیشتر در مورد جشن ها و حفظ سنت هایی از سنت دینی است. بسیاری از تابوتهای مذهبی در جامعه عمومیت یافته اند، اما به طور گسترده در خصوص میراث تاریخ پیچیده گرجستان، مورد استفاده قرار می گیرند.

فرهنگ در گرجستان

در دکوراسیون قرون وسطایی، حکاکی و نقاشی های تزئینی ، حتی حروف الفبای جغرافیایی فعلی، با اشکال خاص خود، مانند انگور است که نشان می دهد انگور یکی از نمادهای ملی گرجستان است .مردم گرجستان فرهنگ خودشان را دارند و با مردم کشورها و ملت های اطراف خود ارتباط قومی و زبانی ندارند. طبق شواهد و نظریه های علمی،گرجستان را به ساکنان باسک و کورسیک در جنوب غربی اروپا پیوند می دهند، اما شواهد قطعی در مورد این هنوز مورد تایید نیست.جهت کسب اطلاعات در زمینه هزینه زندگی گرجستان با مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری