تحصیل در ایتالیا + رم و میلان

تحصیل-در-شهر-میلان-ایتالیا

شرایط تحصیل در شهرهای رم و میلان ایتالیا

دانشگاه های برتر ایتالیا دامنه ی گسترده ای از مناطق را برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا به خود اختصاص داده اند؛ وجود جاذبه های طبیعی بسیار زیبا در این کشور به معنای آن است که افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند گزینه های انتخابی بسیاری برای برنامه ریزی خواهند داشت. پیشنهاد می شود که تحقیقات گسترده تری در خصوص شهرهای دانشجویی مشهور ایتالیا انجام دهید.

تحصیل در رم ایتالیا

اصطهباناتی-تحصیل-در-شهر-رم-ایتالیا

اجازه دهید مبحث را با پایتخت ایتالیا؛ شهر رم آغاز نماییم. جایی که اغلب افراد آن را با مناظر اصلی نظیر: کولوسئوم، چشمه Trevi، پانتئون، میادین، پلکان و یا دخمه های اسپانیایی می شناسند.اما شما به عنوان یک دانشجو در رم قادر به کشف آن سوی شهر رم یعنی “شهر ابدی” خواهید بود.

شما ممکن است در یک نمایش (اجرا) و یا در یکی از سالن های تئاتر شهر رم شرکت نمایید و یا اینکه از اجراهای بزرگ در فضای باز و در ورزشگاهFalminioیا استادیوم المپیک لذت ببرید.  اگر شما به ادبیات علاقه مندید لذا این سوال مطرح می شود که چرا شما نبایستی از کتابخانه و یا کلوب های کتاب لذت ببرید؟ برای شکارچیان معامله و یا معامله گران، نمایشگاه عتیقه رم و بازار کالاهای دست دوم خالی از نعمت نخواهد بود. اگر شما به اندازه کافی شجاع هستید، پیشنهاد می شود که یک اسکوتر کرایه نمایید و ترافیک های پر هرج و مرج و مشدد این شهر را پشت سر بگذارید.

طیف وسیعی از دانشگاه عالی در رم واقع شده اند، یکی از این دانشگاه ها؛ دانشگاه ساپینزا می باشد؛ دانشگاهی که رتبه  223 مشترک (دانشگاه هایی که در رتبه بندی جهانی 2016-2017 QS قرار دارند) را به خود اختصاص داده است. بخاطر داشته باشید که همین موضوع موجب شد که این دانشگاه رتبه سوم برترین دانشگاه را در کشور ایتالیا به خود اختصاص دهد. دیگر دانشگاه های معروف رم بدین شرح می باشد: دانشگاه DegliStudi di Roma-Tor vergata (دانشگاهی که رتبه 481-490 جهانی را به خود اختصاص داده است) و دانشگاه deglistudi Roma Tre (+701).

میلان

اصطهباناتی-تحصیل-در-شهر-میلان-ایتالیا

شهر میلان به عنوان یکی از برترین شهرهای دانشجویی شناخته می شود و انتخاب مناسبی برای مهاجرت به ایتالیا است؛ چرا که این شهر قابلیت هایی نظیر: وجود دانشگاه های در سطح جهانی، استاندارد بالای زندگی؛ جمعیت گسترده و متنوع دانشجویی را به خود اختصاص داده است. هاب اقتصادی پر رونق در شمال ایتالیا، موجب شده است که شهر میلان نسبت به حفظ گذشته خود مبادرت ورزد، این در حالیست که به طور همزمان شهرهای مدرن برای زندگی ایتالیایی نیز ظهور یافته اند.

بخاطر داشته باشید که جمعیت شهرنشین در کنار ثروت اماکن تاریخی نظیر: کلیسای Santa Maria alle Grazie ، میراث جهانی یونسکو که شامل نقاشی معروف شام آخر می باشد نیز تکامل یافته اند. علاوه بر موارد ذکر شده در فوق کشور ایتالیا به عنوان مرکز مالی پیشرو از جهت برعهده گرفتن رهبری جهانی صنایع مد و طراحی و اختصاص دادن نام پایتخت مد جهان در کنار لندن، پاریس و نیویورک نیز شناخته می شود.

اگر ورزش برای شما مبحثی با ارزش است؛ لذا شما بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که شهر میلان به عنوان مقصد برگزیده ترین تیم های ورزش فوتبال در نظر گرفته خواهد شد.

دانشگاه‌ها در میلان

کشور ایتالیا با در اختیار داشتن هشت دانشگاه در میلان، به عنوان بزرگترین کنگره دانشجویی در نظر گرفته می شود. این در حالیست که دانشگاه و موسسه آموزش عالی پلی تکنیک میلان برترین گزینه انتخابی برای ورودی های سال 2016-2017 می باشد.

از دیگر دانشگاه های بین المللی که رتبه های بسیار عالی را در میلان به خود اختصاص داده اندعبارت است از:DegliStudi di Milano (رتبه 370)، دانشگاهکاتولیکیdelSacroCuore(491-500)و دانشگاه Bicocca میلان (651-700). این در حالیست که دانشگاهCommercialeLuigi Bocconiبه عنوان یکی از عالی رتبه ترین دانشگاه تجارت  شناخته می شود. علاوه بر این دانشگاه degliStudi di Pavia (UNIPV)، که رتبه 551-600 جهانی را به خود اختصاص داده است و در شمال شهر میلان واقع شده است؛ دامنه گسترده ای از برنامه های آموزشی را به زبان انگلیسی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی آماده ارائه مشاوره در زمینه های مهاجرت و تحصیل در ایتالیا آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری