شرایط تحصیل در رشته پزشکی در فرانسه

شرایط تحصیل در رشته پزشکی در فرانسه

سال تحصیلی در فرانسه معمولا از ماه سپتامبر یا اکتبر آغاز می شود. پذیرش و شرایط تحصیل در رشته پزشکی در فرانسه این است که شما می توانید فرم های درخواست برای دانشگاه ها را از وب سایت (توسعه گران مهر) دانلود کنید. دانشجویان بین المللی، باید نمرات IELTS /TOEFL خود را به عنوان مدرک تحصیلی خود به زبان انگلیسی ارسال کنید.

الزامات و شرایط تحصیل در رشته پزشکی در فرانسه

آموزش و تحصیل در فرانسه کاملا متفاوت از سایر کشورهای جهان است. در فرانسه، دانشجویان علاقه مند به تحصیلات عالی باید از دو نوع مختلف موسسات آموزشی که دانشگاه ها و مؤسسات رقابتی هستند (گرایش ها) انتخاب کنند. دانش آموزانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های کارشناسی در دانشگاه های فرانسه می باشند، باید مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشند و باید امتحان ورود به دانشگاه را در کشور خودشان بگذرانند. اگر دانشجویان علاقه مند به تحصیل در موسسات فناوری باشند، باید مصاحبه شخصی انجام دهند.

دوره های تحصیل در فرانسه

مهاجرت به فرانسه برای دانش آموزانی که برای یک برنامه کارشناسی ارشد در یک دانشگاه فرانسوی درخواست می کنند، باید دارای مدرک کارشناسی یا دیپلم معادل باشند.

دوره های تحصیل در فرانسه

اگر برای برنامه دکترا در یک دانشگاه در فرانسه درخواست می کنید، باید مدرک کارشناسی ارشد یا دیپلم مربوطه را داشته باشید. دانش آموزان برای ورود به گرایش های فرانسوی grandes، نیاز به مدرک کارشناسی یا دیپلم معادل آن دارند. دانش آموزان براساس نتایج حاصل از آزمون های ورودی بسیار رقابتی رتبه بندی می شوند، این معاینات در پایان یک برنامه آماده سازی دو ساله به نام CGPE انجام می شود.

پذیرش در دانشگاه های فرانسه

دانش آموزان جهت پذیرش تحصیلی فرانسه ملزم به ارائه جزئیات کامل آموزش خود، از جمله دوره های آموزشی و نمرات در برنامه های کاربردی هستند. دانش آموزانی که برای پذیرش دانشگاه درخواست می دهند، باید به هر موسسه یک رونوشت رسمی ارسال کننند. در صورتی که اسناد یا رونوشت های اصلی به زبان انگلیسی نیست، دانش آموزان مجبورند نسخه ها را به انگلیسی ترجمه کنند و با درخواست خود ارسال کنند. اسناد آموزشی ارسال شده باید توسط یک دفتر اسناد رسمی یا یک وکیل یا یکی از مقامات موسسه که اسناد را صادر کرده است گواه یا تایید شود.

زندگی در فرانسه

پاریس پایتخت فرانسه، یکی از عجیب ترین شهرهای جهان است. در این کشور برج ایفل معروف، ویرانه های رومی، کلیساهای گوتیک و رومانسک، چندین جاذبه قابل توجه دیگر برای جلب توجه شما وجود دارد، این دلایل بی شماری است که باعث می شود فرانسه یک مقصد اصلی توریستی باشد. نه تنها معماری فرانسه مردم را جذب می کند، بلکه میراث فرهنگی قابل توجه فرانسه تاثیر قابل توجهی بر مردم می گذارد. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از تمام شرایط تحصیل در دانشگاه های برتر فرانسه به صورت کامل مطلع هستند، با تماس تلفنی و مشاوره رایگان می توانید از تمام این شرایط اطلاع پیدا کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری