سال سوم پزشکی در فرانسه

سال سوم پزشکی در فرانسه

سال سوم پزشکی در فرانسه (به طور خلاصه DCEM 1 یا D1) یک سال گذشت است که دانش آموزان علوم بیوپزشکی (فارماکولوژی، باکتریولوژی، ویروس شناسی، انگل شناسی و غیره) را می آموزند که رابط بین علوم بنیادی چرخه اول و درس آسيب شناسي. .او همچنین می آموزد که چگونه در زمان آموزش دوره های بالینی خود (به نام “دوره های آموزشی چک لیست ها”) به عنوان مثال (سابقه پزشکی) و معاینه بالینی بیمار را انجام دهد، زیرا معاینه بالینی خطی و ساختار یافته است، با جعبه هایی که یکی نکته ها) مرتبط با آموزش با نیمه شناسی او اولین ماژول ها را شروع می کند.

شرایط سال سوم پزشکی در فرانسه

بعضی دانشگاه ها دوره های آموزش بیمارستان را درسال سوم پزشکی در فرانسه شروع می کنند، دوره آموزش بالینی سال دوم نیز بیشتر می شود.سال سوم پزشکی در فرانسه مخصوص تبادلات اراسموس است.سه سال بعد “بیرون” را تشکیل می دهد. این اصطلاح استفاده روزمره (که بقای مسابقات قدیمی بیرونی پس از تظاهرات سال 1968 حذف شده است) رسمی نیست. متون رسمی و متون داخلی CHU و دانشگاه ها در مورد “دانشجویان بیمارستان” صحبت می کنند، چرا که دانشجویان از طریق بستری بیمارستان که دانشگاه آنها متصل است، پاداش می گیرند. آنها تحت قرارداد محدودی پرداخت میشوند و به اداره تامین اجتماعی متصل نیستند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه با توجه به شرایط مناسب از جمله رایگان بودن و همچنین سطح علمی بالا مورد استقبال بسیاری می باشد.

دانش آموز تحت مسئولیت کارآموز (غیر رسمی) یا یکی از ارشد (ثبت کننده ارشد یا متخصص بیمارستان) می آموزد که چگونه علائم مختلف بیماری را تشخیص دهد. این در این مرحله از مسئولیت درمانی و حق تجویز آن نیست. با این وجود دانشجو مسئول اعمال خود (مسئولیت مدنی است که مستلزم اشتراک بیمه مناسب است).

سال سوم پزشکی در فرانسه

خدمات تحصیل در فرانسه

برای تحصیل در فرانسه در خارج از خانه معمولا چهار دوره آموزش در سال، سه ماه هر یک در خدمات تخصصی، که در ابتدای هر سال یا چهارم، توسط طبقه بندی با شایستگی یا طبقه بندی حروف الفبا انتخاب شده اند، شامل چهار دوره آموزشی می باشد. دوره های آموزشی شامل پنج صبح در هفته در خدمات می باشد. بعضی دوره های آموزشی از متون قانونی (اطفال، جراحی زنان و مامایی، طب داخلی و پزشکی اورژانس) واجب است و سپس می توانند تدریس نظری را به یکدیگر متصل کنند (در این صورت در خارج از بیمارستان در تمام طول روز در بیمارستان حضور می یابد).
برعکس، سرویس های خاصی از آن ها خارج نیستند، که بستگی به توافق های انجام شده با دانشگاه می باشد.

بعضی دانشگاه ها نیمه وقت (صبحانه) را به طور دائم با یک جایگزین کامل تمام وقت جایگزین می کنند: در این صورت آنها در خارج از منزل در تمام طول روز حضور دارند، اما تنها 6 هفته بیش از 3 ماه، 6 هفته باقی مانده به درس، امتحانات، آماده سازی ECN …
در طول بیرون، سخنرانی، با توجه به کارهای متداول بیشتر و بیشتر، با همکاری دوره های آموزش در بیمارستان انجام می شود: این آموزش یک تجارت حرفه ای است که در آن فرد خارجی با “موارد بالینی” از شرایط واقعی در خدمات زندگی می کند .
در طول سه سال خارج، خارجی باید 36 نگهبان 12، 18 یا 24 ساعت (بر اساس سرویس و روز هفته)، یعنی حدود یک نگهبان در هر ماه، 26 یورو خشن است. لیست دانشگاه های پزشکی فرانسه را می توانید از این لینک مشاهده فرمایید.

هزینه سال سوم پزشکی در فرانسه

پاداش دوره های آموزشی همانند سیستم «نمادین» است (خسارت جبران: 122 یورو در ماه در سال چهارم، 237 یورو در سال پنجم، 265 یورو در ششمین سال) [15] اما دانشجوی خارجی دارای قانون است حقوق و دستمزد برای حقوق اجتماعی و صندوق بازنشستگی پرداخت می شود. صندوق بازنشستگی مکمل به خارج IRCANTEC است، همانطور که در مورد کارورزان و پزشکان بیمارستان است. افراد خارجی مانند هر کارمند پنج هفته تعطیلات پرداخت می کنند.
از سال 2004، دوره دوم مطالعات پزشکی با یک دیپلم (به رسمیت شناخته شده در اتحادیه اروپا) مجاز است. [16] ماژول 11 چرخه دوم، گواهی قدیمی بالینی و درمانی، سنتز ضروری برای جایگزین یک دکتر عمومی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه با مشاورین ما تماس بگیرید .

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری