روش ها و راه های مهاجرت به استرالیا

روش ها و راه های مهاجرت به استرالیا

[vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_col-lg-offset-0 vc_col-md-offset-0 vc_hidden-md vc_col-sm-offset-0 vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48217″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48232″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48245-immigration-citizenship”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48245″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text font_size=”18″]

استرالیا ششمین کشور از نظر مساحت است. این مقایسه اندازه به هم پیوسته در ایالات متحده وجود دارد. استرالیا از غرب به اقیانوس هند و از شرق به جنوب اقیانوس آرام هم مرز است. این کشور از جنوب شرقی در دریای تاسمانی نهفته است، این کشور را از نیوزیلند جدا کردند، در حالی که هر دو در دریای مرجان نهفته در شمال شرقی نهفته است. پاپوآ گینه نو، تیمور شرق و اندونزی همسایه شمالی استرالیا، استرالیا توسط دریای آرافرا و دریای تیمور از دیگر مناطق جدا شده اند. در این مقاله  به بررسی برخی روش ها و راه های مهاجرت به استرالیا پرداخته شده است.

روش ها و راه های مهاجرت به استرالیا

به عنوان یک جزیره بزرگ تنوع گسترده ای از آب و هوای در سراسر استرالیا یافت می شود. بسیاری از کشورها بیش از 3000 ساعت در سال آفتاب دریافتمی کنند. به طور کلی، این کشور شمال گرم و استوایی دارد، در حالی که در جنوب گرایش به حالت گرمسیری و معتدل است. پر بارش ترین شهرها را در اطراف ساحل دارد، و مرکز این کشور خشک و نیمه خشک است. تغییر در دمای حداکثر در طول روز در داروین به ندرت به زیر 30 درجه سانتی گراد (86 ° F) می رسد، حتی در فصل زمستان، در حالی که درجه حرارت شب در زمستان معمولا در اطراف 15-20 درجه سانتی گراد (59-68 ° F) متغیر است. درجه حرارت در برخی از مناطق جنوبی می تواند زیر درجه انجماد در زمستان باشد و از کوه های برفی در جنوب شرق چندین متر برف در زمستان پوشش می دهد. قطعات تاسمانی یک طیف درجه حرارت بسیار شبیه به انگلستان دارد.

روش ها و راه های مهاجرت به استرالیا

ارزیابی سطح دانشجویی برای مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

وزارت مهاجرت به استرالیا و حفاظت از مرزها (DIBP) Associates این موضوع از ویزای دانشجویی را یک خطر خاص می داند، وزارت معتقد است در صدور ویزای دانشجویی بایستی عوامل مختلف مورد ارزیابی قرار گیرند از قبیل ملیت متقاضی و منطقه مورد مطالعه بایستی در نظر گرفته شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، در رابطه با ارزیابی سطح ویزای دانشجویی استرالیا این قسمت را ببینید.
دانش آموزانی با شرایط خاص در استرالیا بعد از اتمام مطالعات خود به طور بالقوه قادر به اخذ ویزای جدید مانند ویزای نیروی کار ماهر دائم در استرالیا می باشند.

دانش آموزان همچنین باید شواهدی از میزان پول کافی برای پرداخت هزینه های اقامت، بلیط، شهریه دوره، پوشش سلامت دانشجو در خارج از کشور (OSHC) و الزامات اساسی برای توانایی زبان انگلیسی توسط موسسه مورد نظر که گواهی مطالعه را تعیین و فراهم کند. همه دانش آموزان باید بتوانند ثابت کنند که آنها می توانند شهریه خود و هزینه زندگی در استرالیا را در طول مدت اقامت خود در استرالیا با ویزای دانشجویی مدیریت کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار و تخصص

صدور ویزای کار در این کشور به دولت استرالیا وابسته نیست و توسط یک شرکت مستقل بریتانیایی کنترل میگردد. ویزای مهاجرت استرالیا با هزینه کمتر در دسترس از دولت استرالیا می باشد زمانی که شما به طور مستقیم ویزای مهاجرت به استرالیا دریافت میکنید، خدمات جامع توسط عوامل مهاجرتی ثبت شده را دریافت میکنید که از تجربه و توصیه استراتژی ویزا و برای اطمینان از درخواست موفقیت ارائه شده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق بستگان یا خویشاوندان

اگر شما خانواده و یا کودکان در استرالیا دارید نیز میتوانید از این طریق نیز اقدام کنید.

  • مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج و الحاق به همسر
  • مهاجران با خانواده 32000، مهاجران در بخش جریان خانواده پذیرفته شده است.
    مهاجران با خانواده باید یک خویشاوند مسئول در استرالیا که آنها را حمایت کند داشته باشند.  اعضای خانواده قادر به حمایت از خیشاوندان خود می باشند (خویشاوندان بالاتر و یا فرزندان وابسته) تحت این شرایط ویزا برای آنها اعمال می شود. طبقات استرالیا کار مستقل اعضای خانواده تحت مهاجر نیروی کار ماهر برای آنها اعمال می شود.
    به عنوان یک مهاجر خانواده شما بر روی سطح مهارت خود و یا توانایی زبان انگلیسی خود باید کار کنند، اما شما در برابر نیازهای بهداشتی و شخصی استرالیا به عنوان مهاجران ارزیابی می شوید.شما ممکن است به عنوان یک مهاجر با خانواده در یکی از دسته های زیر محسوب شوید:1. شریک زندگی
  •  همسر – یا شریک زندگی قانونی
  •  شریک ازدواج آینده- قصد ازدواج، یا نامزد. کودک

ویزای دائم ویزای ازدواج همسر

اگر شما درخواست زندگی با شریک خود را در خارج از استرالیا ارسال کنید، شما ممکن است در داخل یا خارج از استرالیا ویزای دائم خود را دریافت کنید. اگر شما درخواست خود را در استرالیا ارسال کنید، شما باید در استرالیا منتظر دریافت ویزای خود باشید.

در اغلب موارد، اقامت دائم نمی تواند کمتر از 2 سال اخذ گردد، زمانی شما می توانید درخواست خود را ارائه  دهید که دو سال گذشته باشد. با این حال، شما ممکن است ویزای دائم را بدون نیاز به انجام برسانید مدت انتظار 2 سال معمولا طول می کشد اگر در زمانی که شما اقدام میکنید شما با معیارهای خاصی رو به رو میگردید.

مدت انتظار 2 سال برای اقامت دائم ممکن است اگر در زمان درخواست در شرایط خاصی چشم پوشی گردد:

  • شما با شریک زندگی خود برای 5 سال یا بیشتر در یک رابطه باشید (به عنوان دو شخص ازدواج کرده و یا عملا شریک) بوده باشید.
  • شما و شریک زندگی شما در یک رابطه رسمی ازدواج به مدت 2 سال قرار داشته باشید و کودکانی نیز  داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط مهاجرت به استرالیا می توانید با کارشناسان حقوقی و مهاجرتی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInRight”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″ animation=”rda_bounceInRight”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-button”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48240-button”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner animation=”rda_bounceInLeft”][rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48245-immigration-citizenship”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48245″][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48239-citizenship-menu”][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_widget_sidebar sidebar_id=”sidebar-48233″][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری