رشته های دانشگاه ساپینزا رم

رشته های دانشگاه ساپینزا رم

اهداف اصلی دانشگاه Sapienza به لطف گذشته غنی خود و سهم کل جامعه دانشگاهی، پژوهش و آموزش است. دانشکده، دانشجویان، کارکنان فنی و اداری بخشی از دانشگاه ساپینزا رم هستند و به لطف مهارت و مسئولیت های مربوطه، همه آن ها به شهرت و رشد آن کمک می کنند. با مطالعه ادامه مقاله می توانید با رشته های دانشگاه ساپینزا رم آشنا شوید.

لیست رشته های دانشگاه ساپینزا رم

دانشگاه ساپینزا رم که توسط پاپ Boniface VIII تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه های بین المللی جهان است. از زمان تأسیس آن بیش از 700 سال پیش، Sapienza نقش مهمی در تاریخ ایتالیا ایفا کرده است و به طور مستقیم در تغییرات و تحولات کلیدی در جامعه، اقتصاد و سیاست دخیل بوده است. این امر به توسعه علم و فرهنگ ایتالیا و اروپا در تمام زمینه های دانش کمک کرده است.

آموزش در دانشگاه ساپینزا رم

جهت تحصیل در ایتالیا محوطه اصلی دانشگاه ساپینزا رم این کشور، طراحی شده توسط Marcello Piacentini در سال 1935 افتتاح شد. این مرکز در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و بزرگترین دانشگاه در اروپا است، یک دانشگاه واقعی در یک شهر بزرگ که فعالیت های آموزشی با کتابخانه ها، موزه ها و خدمات دانشجویی جامع را ارائه می دهد.

آموزش در دانشگاه ساپینزا رم

دانشکده ها و گروه ها نیز فعالیت های خود را در مکان های غیر متمرکز در نقاط مختلف شهر انجام می دهند. Sapienza مجموعه ای گسترده از دوره ها از جمله رشته های مختلف لیسانس و فوق لیسانس، دوره های دکترا، دوره های یک تا دو سال حرفه ای و مدارس تخصصی در بسیاری از رشته ها، توسط 63 واحد و 11 دانشکده اجرا می شود.

تحقیقات در دانشگاه ساپینزا رم

جهت مهاجرت تحصیلی به ایتالیا در سال تحصیلی 2011-2012 دانشگاه ساپینزا رم این کشور مدرسه پیشرفته را افتتاح کرد و نامزدها را بر مبنای شایستگی آموزشی ارزیابی می کند، که دانشجویان را با دوره ها و فعالیت هایی که با هدف تشویق و توسعه توانایی های خود از طریق غنی سازی علمی، فرهنگی و بین رشته ای فراهم می کند، می آزماید. Sapienza تحقیقات علمی برجسته ای را در بسیاری از رشته ها انجام می دهد و نتایج قابل توجهی را در سطح ملی و بین المللی به دست می آورد.

مزایای تحصیل در دانشگاه ساپینزا رم

Sapienza با ارائه فرصت هایی به دانشگاه ها در مقیاس جهانی، تحقیق را افزایش می دهد. حدود 8000 دانشجوی خارجی به طور منظم در Sapienza ثبت نام می کنند. Sapienza علاوه بر این، تبادل بین المللی نیز انجام می دهد، بیش از 1100 دانشجوی تبادله ورودی و خروجی در هر سال وجود دارد. ارزش های اساسی که هویت Sapienza را تعریف می کنند عبارتند از:

  • آزادی اندیشه و پژوهش، برای تضمین فرهنگ پلورالیستی و ایده ها
  • خودمختاری، در زمینه های آموزش و پرورش، تحقیق و سازمان
  • مسابقه در داخل و خارج از سیستم دانشگاه
  • مشارکت همه دانشکده ها ، دانشجویا ن، کارکنان فنی و اداری
  • تعامل نزدیک بین تدریس و تحقیق برای ترویج بیشتر
  • نوآوری در تحقیق و آموزش و پرورش به عنوان یک نوع سرمایه گذاری در آینده
  • شفافیت ، به ویژه بین دانشگاه و دانشجویان آن
  • بهبود مستمر به عنوان یک اصل هدایت کننده در سازمان و مدیریت
  • توسعه توانایی های حرفه ای از طریق پروسه های آموزشی
  • خدمات موثر برای دانش آموزان و سایر اعضای جامعه

متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را در راستای تحصیل در ایتالیا بدون مدرک زبان به بهترین شکل ممکن یاری رسانند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری