رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه

رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه

سابانجی یک دانشگاه پیشرو در ترکیه است که آموزش کامل انگلیسی را فراهم می کند. SU یکی از دانشگاه های برتر تحقیقاتی در این منطقه است که مکانی با بورس تحصیلی قوی، فرصت های تبادل گسترده در سراسر جهان و مدل نوآورانه آموزش و پرورش است و به دانشجویان آزادی کامل برای انتخاب رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه بعد از ثبت نام را می دهد.

تحصیل در رشته های دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی (Sabanci)، شرایط تحصیل در ترکیه را برای دانشجویان به صورت کامل فراهم کرده است. این دانشگاه در سراسر سه محوطه دانشگاهی خود، تحصیلات چند رشته ای را فراهم می کند. در SU، پس از آرمان های آزادی آکادمیک، دانشجویان پس از سال اول یا دوم تحصیلی، می توانند رشته های خود را انتخاب کنند(دو سال اول تحصیلی به صورت پایه است). این امر به دانشجویان اجازه می دهد تا با درک بیشتر در مورد تحصیلات عالی و منافع علمی و حرفه ای خود درباره رشته تحصیلی تصمیم بگیرند.

 

آموزش در دانشگاه سابانجی ترکیه

 

آموزش در دانشگاه سابانجی ترکیه

سابانجی دانشکده ای در سطح جهانی و در زمره برترین دانشگاه های جهان با هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه ای در مقایسه با دانشگاه های مشابه در سراسر جهان است. این دانشگاه همچنین بورس تحصیلی قوی برای دانشجویان تمام ملل و تمام زمینه های آموزش و پرورش فراهم می کند و آموزش عالی برای همه با کیفیت بالا را تضمین می کند. طراحی بین رشته ای برنامه های دانشگاهی ارائه شده توسط دانشکده فنی و علوم طبیعی (FENS) و دانشکده هنر و علوم اجتماعی (FASS) دانشجویان را برای چالش های مختلف مدرنیته و فن آوری آماده می کند.

تحقیق در دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشگاه سابانجی خود را به عنوان یکی از دانشگاه های نوآورانه و پژوهشی جهت تحصیل در ترکیه معرفی کرده است. دانشگاه قصد دارد تلاش های پژوهشی خود را عمدتا در راستای تحقیقات کاربردی و استراتژیک با هدف ارتقا دانش، حمایت از آموزش و کمک به پیشرفت جامعه هدایت کند. این دانشگاه دارای تعداد زیادی از آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، از جمله پیشرفته ترین مرکز تحقیق و توسعه فناوری نانو در منطقه است. تمام پروژه های پژوهشی در دانشکده ها (دانشکده مهندسی و علوم طبیعی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی و دانشکده مدیریت) انجام می شود.

دوره های دانشگاه سابانجی ترکیه

دانشجویانی که که استانداردهای مهارت زبان انگلیسی دانشگاه را برآورده نمی کنند، در سال تحصیلی توسعه بنیادی (FDY) ثبت نام می کنند. دوره های دانشگاه ارتباطات بین علوم طبیعی و اجتماعی و همچنین بین رشته های دیگر را برقرار می کند. برخی از رشته های تحصیلی ارشد دانشگاه به این قرار است:

  • کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی
  • کارشناسی ارشد در اقتصاد
  • کارشناسی ارشد در مطالعات اروپایی
  • کارشناسی ارشد در تاریخ
  • کارشناسی ارشد علوم سیاسی
  • کارشناسی ارشد در مطالعات ترکیه
  • کارشناسی ارشد در هنرهای تجسمی و طراحی ارتباطات بصری
  • کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر و مهندسی
  • کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک
  • دانشکده مهندسی و علوم طبیعی (FENS)
  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی (FASS)
  • دانشکده مدیریت (SOM)

فارغ التحصیلان دانشگاه سابانجی در تمامی بخش ها و کشورهای مختلف بسیار ارزشمند هستند. 90 درصد از فارغ التحصیلان در طول یک سال از فارغ التحصیلی خود استخدام می شوند و بیش از 7000 فارغ التحصیل، شروع به کار یا تحصیلات تکمیلی خود را در برخی از بهترین شرکت ها و دانشگاه ها در جهان انجام می دهند. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از شرایط تحصیل در ترکیه 2018 به صورت کامل آشنا کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری