دکترای پزشکی در فیلیپین

دکترای پزشکی در فیلیپین

یک برنامه تحصیلی 5 ساله می باشد که هدف آن، آموزش موارد ضروری تبدیل شدن به دکترای پزشکی در فیلیپین می باشد. این برنامه متشکل از سه سال دوره  آکادمیک، یک سال کارمندی کلینیکی و یک سال کارآموزش پسا فارغ التحصیلی می باشد.

دوره های دکترای پزشکی در فیلیپین

در سال اول تحصیل در فیلیپین، موضوعاتی که در برنامه تدریسی تلفیق شده اند عمدتا از علوم  پایه تشکیل می شوند همانند آنوتومی انسان، فیزیولوژی، بیوشیمی، داروهای پیشگیرانه، سلامت جامع، روانشناسی و اقدامات پزشکی. سال دوم صرف مطالعه مفاهیم پایه در پاتولوژی، میکروبیولوژی، پروسیتولوژی، فارماکولوژی، دارو و جراحی ،روانکاوی 2 و اقتصاد پزشکی می شود.دوره های دکترای پزشکی در فیلیپین

در طول سال سوم مطالعه طب به دانشجویان، موضوعاتی آموخته می شود که مربوط به داروهایی هستند که مربوط به بیماری های مرسومی هستند که در اقدامات کلینیکی با آن  مواجه می شود، هم چنین بیماری های کمیاب یا جالب . رویکردهای تشخیصی و ویژگی های کلینیکی و پاتوفیزیولوژی و هم چنین مدیریت  این بیماری ها با تاکیدی خاص اموزش داده می شود. سال آخر برنامه دکترای پزشکی صرف حضور در بیمارستان می شود.

سال دوم دکترای پزشکی فیلیپین

دو  سال اول برنامه دکترای پزشکی در سخنرانی های کلاس صرف می شود که از  طریق کامپیوتر با  استفاده از پروژکتورهای LCDارائه شده و توسط اسلایدها و یا فیلم ها، کارهای آزمایشگاهی و مباحثات گروهی تکمیل می شود.

در سال سوم وسال چهارم،  دانش آموزان در مجموعه واقعی بیمارستان با بیماران ملاقات می کنند. دانشجویان به دپارتمان های مختلف بیمارستان فرستاده شده و دو تا سه ماه را در هر کدام از بیمارستان  های مربوط به زمینه های دارو، جراحی،زایمان، دانش امراض زنانه و پزشکی کودکان گذرانده و چند هفته را در سایر تخصص ها، تحت نظارت یکی  از اساتید می گذراند. پس از گذراندن هر کدام از  این کارآموزی های کلینیکی، دانش آموزان، تحت ارزیابی  دوره ای قرار میگیرند تا عملکردشان ارزشگذاری شود.

برنامه دکترای پزشکی ممکن  است نیازمند ارائه و دفاع از تز سطح فارغ التحصیلی که خود یک پروژه تحقیقاتی مستقل است و یا اقدامات حرفه  ای نظارت شده به عنوان لازمه نهایی فارغ  التحصیلی باشد که در این باره و همچنین اقامت فیلیپین شما از طریق موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) اطلاعات لازم را دریافت خواهید کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری