درباره دانشگاه پزشکی شانتو در چين

دانشگاه پزشکی شانتو در چين

کالج دانشگاه پزشكي شانتو قدمت زیادی دارد دانشگاه شانتو در سال 1924 افتتاح شد. در آن سال مستقیما، این دانشگاه جهت آموزش زنان تاسیس شد. در سال 1959، از سوی شورای دولتی چین دستور گسترش دانشگاه زنان به یک دانشگاه پزشکی عمومی با ارائه برنامه های آموزشی 3 ساله در طب بالینی صادر شد. نام این دانشگاه از  گوانگدونگ به دانشکده پزشکی حرفه ای شانتو تغییر یافت.

درباره تحصیل دانشگاه پزشکی شانتو در چين

در ژانویه سال 2013 انگیزه های جدید برای توسعه و رشد SUMC اضافه شد. دکتر JunhuiBian، که از دانشگاه مریلند پزشکی فارغ التحصیل شده است و با 12 سال سابقه فعالیت در دانشگاه Abilene در ایالات متحده آمریکا قبل از پیوستن به SUMC، به عنوان نیروی اجرایی SUMC به رهبری اصلاحات اداری منصوب شد ، نوآوری های بین المللی دانشگاه، این دانشگاه را تبدیل به یک مدرسه پزشکی پیشرو در چین و در سطح بین المللی کرد.

با در نظر گرفتن اتخاذ یک “سیستم یکپارچه” مدل های جدید تدریس توسط مدیران این دانشگاه، برنامه تدریس انگلیسی، با سبک و محتوای ایالات متحده آمریکا و صدور مجوز آزمون پزشکی (USMLE)، SUMC پیشرفت قابل توجه در سال های اخیر برای این دانشگاه به ارمغان آورده است. در سال 2007، “همه کلاس ها به زبان انگلیسی ” بودند و برای دانشجویان دوره کارشناسی پزشکی از شهریه چشم پوشی شد. این مدرسه قصد دارد به تدریج ثبت نام دانشجویان خارجی را افزایش دهد. کالج پزشکی دانشگاه شانتو همچنین دارای 4 دوره آموزش نخبگان ملی، 2 دوره ملی آموزش دو زبانه ، 1 تیم آموزش ملی، 1 ویژه ملی تم و 1 مرکز تجربی ملی نوآوری استعداد آموزشی می باشد. کالج 4 جایزه مقام دوم از جوایز دستاورد ملی آموزش و پرورش را تاکنون به دست آورده است. به غیر از آموزش پزشکی و تحقیقات علمی، SUMC  در خدمت به جامعه فعال است. برنامه آسایشگاه ملی، کمک های پزشکی برای افراد ضعیف، پروژه زندگی جدید و مراقبت و برنامه خیریه با حمایت بنیاد شنگ در لی کا، برای کمک به بیماران و نیازمندان در جامعه ایجاد شده است.

دانشگاه پزشکی شانتو در چین

دانشگاه شانتو به آموزش دانشجو محور با این ایده آموزشی که «خود را جوری بسازید و تغییر دهید که با گذشته خود یکی نباشید” متعهد است. در اصلاحات مربوط به اداره دانشگاه و توسعه استعداد درگیر و همچنین برنامه ریزی برای نقل مکان کالج پزشکی به پردیس اصلی و به منظور توسعه یک برنامه آموزشی در سطح جهان پیشرفته با تمرکز بر علم زندگی است. از سال 2001، دانشگاه اصلاحات-بین المللی گرا عمیق انجام داده است، و استعدادهای خارج از کشور استخدام شده اند به عنوان شهردار، معاون رئيس جمهور و رؤسای خدمت می کنند. از طریق یک سری از اصلاحات در طراحی برنامه درسی، آموزش، مدیریت منابع و سیستم منابع انسانی، آن را با هدف ارائه یک پلت فرم برای اکتشاف اصلاحات آموزش عالی در چین است.

این دانشگاه شامل 8 کالج ها و پردیس یا دانشکده می باشد، این موارد عبارتند از کالج هنرهای لیبرال، دانشکده علوم، دانشکده مهندسی، دانشکده پزشکی، دانشکده حقوق، اقتصاد، چونگ مدرسه هنر و طراحی،  روزنامه نگاری و ارتباطات و پزشکی می باشد. دانشجویان واجد شرایط از سراسر کشور ثبت نام میکنند (از جمله از مناطق ویژه هنگ کنگ و ماکائو، و همچنین تایوان در این دانشگاه حضور می یابند) .

دانشگاه پزشکی شانتو در چين

در حال حاضر، این دانشگاه دارای رشته های کلیدی می باشد، این دانشگاه دارای 5 برنامه فوق دکتری،  1 برنامه دکترا برای رشته سطح اول و 25 دوره دکترا برای رشته های سطح دوم، 10 مقطع کارشناسی ارشد برای رشته های سطح اول و 84 کارشناسی ارشد برنامه برای رشته های سطح دوم، و همچنین 7 برنامه های حرفه ای کارشناسی ارشد می باشد. این دانشگاه همچنین دارای 7 رتبه ملی متمایز، 1 آزمایشگاه ملی ، 6 آزمایشگاه استانی ، و 2 سایت آزمایشی ملی استعدادهای آموزشی نوآورانه می باشد. در حال حاضر، STU  دارای 1540 اعضای هیات و بیش از 10،056 دانشجو می باشد و دارای بیش از 90،000 فارغ التحصیلان می باشد. مدرسه و مدارس نیز برای دانش آموزانی که سنین آنها کمتر از 18 سال یا سن دانشگاه می باشد موجود است.

برنامه های آموزشی دانشگاه پزشکی شانتو

با تصویب وزارت آموزش و پرورش چین، کالج پزشکی دانشگاه شانتو (SUMC) یک برنامه بین المللی MBBS در سال 2010  راه اندازی کرد این برنامه یک برنامه نوآورانه پنج ساله به خصوص برای دانشجویان بین المللی است که همچنین برای منافع عمومی چین نیز طراحی شده است، این برنامه برای افرادی که مایلند تبدیل به یک متخصص بالینی بین المللی برجسته شوند و قادر به طبابت در کشورهای مختلف در سراسر جهان باشند مفید است.

SUMC به ارائه دانشجویان بین المللی با تجربه و آموزش پزشکی با کیفیت ارائه میکند و آنها را قادر می سازد به پزشکان صالح با دانش پزشکی، مهارت های بالینی مناسب و حرفه ای و متعهد تبدیل شوند، در حالی که با توجه  به نیازهای بیمار داروی مورد نیاز را تشخیص دهند.

درباره شهرستان شانتو

شهرستان ساحلی شانتو در جنوب شرقی استان گوانگدونگ چین با حدود 5 میلیون نفر جمعیت قرار گرفته است. چین جنوبی رو به دریا و جزیره تایوان قرار گرفته است، شهرستان در منطقه شهری نهفته شده است و به عنوان چوسان، به راحتی در مجاورت چند شهرستانها مهم از جمله مرکز استان گوانگژو، شنزن، ژیامن و هنگ کنگ واقع شده است. به عنوان یکی از پنج منطقه اصلی ویژه اقتصادی در چین است، که هنوز یک بندر مهم، مرکز اقتصادی، و مرکز دانش در شرق گوانگدونگ می باشد. این شهرستان برای آب و هوای لذت بخش نیمه گرمسیری، کوه های زیبا، جزایر و سواحل، غذاهای دریایی خوشمزه، و فرهنگ منحصر به فرد محلی خود شناخته می شود.

همکاران و مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می توانند به شما در زمینه تحصيل پزشكي و دندانپزشکی در دانشگاه شانتو در چين راهنمایی و مشاوره دهند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری