دانشگاه کارادنیز ترابزون

دانشگاه کاراندیز ترابزون

هیات علمی دانشگاه کاراندیز ترابزون همکاری قوی با اداره کل جنگلداری (OGM) دارد و مالک انفرادی جنگل های ترکیه است. هیات علمی تعدادی از پروژه های بزرگ مانند: ALTERFOR ،STARTREE ،AGORA و چند پروژه COST را که با برنامه های اتحادیه اروپا هماهنگ شده را به دست گرفته است که دانش آموزان می توانند در این پروژه ها شرکت کنند.

تحصیل در دانشگاه کاراندیز ترابزون

دانشگاه فنی کاراندیز (KTU)، که یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها جهت تحصیل در ترکیه است در 20 مه سال 1955 تاسیس شده است. این دانشگاه اولین دانشگاه در خارج از استانبول و آنکارا است. پس از یک دوره 8 ساله، در تاریخ 19 سپتامبر سال 1963، دانشکده های علوم طبیعی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و برق و جنگلداری، که پایه سنگ دانشگاه فنی دانشگاه کارادنیز هستند، تاسیس شد. چهار ماه بعد، در تاریخ 2 دسامبر 1963، دانشگاه فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد. سایت دانشگاه از آن به بعد به تدریج گسترش می یابد.

دانشگاه فنی کاراندیز ترابزون

جهت تحصیل در ترکیه 2018 دانشگاه فنی کاراندیز (KTU) یک دانشگاه دولتی بزرگ در ترابزون است، که در سال 1955 با 17 دانشکده، بیش از 60 اداره و نزدیک به 2400 کارکنان دانشگاه و 58000 دانشجو تاسیس شد. در میان 192 دانشگاه در کشور، این دانشگاه یکی از اولین دانشگاه هایی است که با برچسب ECTS و مکمل دیپلم مدارک خود را اعطا می کند.

دانشگاه فنی کاراندیز ترابزون KTU شامل هفت مدرسه، یکی از علوم طبیعی و کاربردی با حدود 2500 دانش آموز است. دانشگاه دارای تاریخچه طولانی در مورد روابط بین الملل در تحقیقات و آموزش، به ویژه با برنامه سقراط اراسموس است. محوطه اصلی در ترابزون واقع شده است، که از لحاظ تاریخی و اجتماعی و فرهنگی مهم ترین مرکز منطقه شرق دریای سیاه با تاریخ حدود 5000 سال است.

پذیرش در دانشگاه کاراندیز ترابزون

پذیرش متقاضیان این موسسه آموزشی را در حالی که مدیریت کل پروسه ثبت نام را هدایت می کنیم، بر عهده داریم. دانشکده جنگلداری در سال 1971 تاسیس شده است. این موسسه پیشرو در آموزش و تحقیقات جنگلداری در ترکیه است و تمرکز اصلی آن بر برنامه ریزی مدیریت چندگانه جنگلداری و سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSS)، حفاظت از تنوع زیستی، سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) و دارای مشخصات بالا در مدیریت آتش نشانی اعمال شده به ویژه در منطقه مدیترانه است.

اگر شما متقاضی جهت کسب اطلاعات کامل تر در خصوص شرایط تحصیل در ترکیه هستید می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با مشاورین ارشد حقوقی این موسسه، مشورت کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری