دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو ایتالیا

پالرمو خودش در کنار ساحل شمالی سیسیل قرار دارد. با میل به دریای مدیترانه، شهرت آن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می شود. دانش آموزان در دانشگاه پالرمو ایتالیا همچنین به فرهنگ غنی و متنوع سیسیل دسترسی دارند و تاثیرات رومی، یونانی و عربی را که تقریبا در هر جنبه ای از شیوه زندگی سیسسیایی از آشپزی، هنر و زبان رخ می دهد، می آموزند.

تحصیل در دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو در سال 1806 توسط فردیناند سوم تاسیس شد و منطقه ای بود که از اواخر دهه 1500 برای یادگیری و تحصیل در ایتالیا استفاده شد. این دانشگاه امروز به عنوان یک نهاد برتر در پایتخت سیسیل وجود دارد. این مرکز دارای امکانات فراوانی در سراسر شهر و دارای یک پردیس بزرگ در خط ساحلی است و شامل باغ های زیبای گیاه شناسی پالرمو است.فارغ التحصیلان دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشجویان دانشگاه در موقعیت اول قرار دارند تا از دیدگاه ها و صداهای یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای ایتالیا لذت ببرند. دانشگاه پالرمو همچنین دوره های متنوعی جهت تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی و نیز دوره های زبان ایتالیایی ارائه می دهد که بخشی از دیدگاه بین المللی موسسه است. به همین ترتیب، دانشگاه مرکز مطالعات فلسفی و زبانشناسی سیسیلی است، مخصوصا برای اینکه دانش آموزان بتوانند در پیچیدگی و عناصر منحصر به فرد فرهنگ و زبان جزیره غوطه ور شوند.

فارغ التحصیلان دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو ایتالیا در طول سال ها تعدادی از فارغ التحصیلان مشهور را داشته است، از جمله شیمیدان Stanislao Cnizaro. رئیس جمهور ایتالیا، سرجیو ماتارلا نیز همچنین دراین دانشگاه تحصیل کرده است. در سال 1806 فردیناند III بوربون، پادشاه ناپل و دو سیسیلیس، آکادمی مطالعات پالرمو را به یک دانشگاه تبدیل کرد و قدرت آن را برای اعطای درجه های الهیات، پزشکی، قانون و هنر به دست آورد. حدود 122 دوره (چرخه اول و دوم) سالانه ارائه می شود و همچنین 44 کارشناسی ارشد و تخصص و 23 دوره PhD، هدف آموزش افراد حرفه ای خاص در این دانشگاه است. اغلب در همکاری با موسسات خارجی و شرکت ها یک کهکشان است که 11858 دانشجوی سال اول را جذب کرده است.

پژوهش در دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو دارای 20 بخش است، که در آن محققان هر روز برای یافتن راه حل جدیدی برای سوالات مطرح شده توسط طبیعت، علم و جامعه تحقیق می کنند. از فناوری اطلاعات به زیست شناسی، از ریاضیات به پزشکی، علوم اجتماعی و حفاظت از میراث فرهنگی، دانشگاه در تلاش است تا به نوآوری و پیشرفت خود در جامعه علمی بین المللی و جهان تولید همه جانبه دست یابد. COT مشاوره عمومی، مشاوره قبل از ثبت نام، مشاوره کارشناسی و مشاوره فارغ التحصیل را سازماندهی و دانشجویان را با فعالیت های پشتیبانی و اطلاعات و ارتباط با اپراتورهای محلی را فراهم می کند.

پذیرش در دانشگاه پالرمو ایتالیا

Relevance مربوط به داده های شماست که می توانید بسیاری از اطلاعات آنلاین را پیدا کنید که استفاده آن به نفع شماست. متقاضیان متخلف ممکن است منجر به عدم تقاضا برای تحصیلات بین المللی شوند. نقص ثبت نام ممکن است به خطراتی مانند فرم تکمیل شده اشتباه درخواست یا یک مرجع اشاره کند. ما به طور منظم در روند ثبت نام متقاضی در موسسات آموزشی سراسر جهان مشارکت می کنیم و تازه ترین اطلاعات را در مورد تمام تفاوت های ثبت نام در دانشگاه های خاص داریم. در صورت درخواست دانشگاه های برتر در خارج از کشور، با دانش آموزان با استعداد کشورهای مختلف رقابت می کنید. طبق آمار ، کمتر از 10٪ متقاضیان انتخاب شده از چالش های بسیار بالایی می گویند.

تحصیل و زندگی در ایتالیا چگونه است؟شما می توانید برای دریافت جواب این سوال به مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) مراجعه کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری