دانشگاه هنر میلان

دانشگاه هنر میلان

مدیریت تحصیلات هنری در ایتالیا می تواند دانش آموزان را برای کارهای مدیریت سازمان های خلاق و هنری در مکان هایی مانند موزه ها، گالری ها، تئاتر ها و شرکت های رقص آماده کند. دانش آموزان در دانشگاه هنر میلان ممکن است برای صنایع موسیقی، تلویزیون و فیلم کار کنند.

تحصیل در دانشگاه هنر میلان

میلان به طور رسمی به عنوان جمهوری ایتالیا شناخته می شود، این کشور در جنوب اروپا قرار دارد. زبان رسمی ایتالیایی است و این کشور سرمایه غنی فرهنگی رم می باشد. بسیاری از قدیمی ترین دانشگاه های جهان جهت تحصیل در ایتالیا قرار دارند، به ویژه دانشگاه بولونیا که در سال 1088 تأسیس شده است.

سه رشته فوق دیپلم در دانشگاه وجود دارد، سه موسسه با درجه کالج های دکترا که در سطح تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد کار می کنند. این موسسات با هزینه معقول، آموزش عالی با کیفیت را ارائه می دهند. شهریه دانشگاه میلان و شهریه دانشگاه پلی تکنیک میلان بسیار مناسب است، که برخی از دانشگاه های شناخته شده در ایتالیا هستند.

آموزش هنر در میلان

برای همکاری با بیش از 1000 شرکت، کار بر روی پروژه های دنیای واقعی و به منظور تکمیل مطالعات خود با فرصت های کارآموزی منحصر به فرد را در میلان دنبال کنید. برای به دست آوردن یک تجربه یادگیری چند رشته ای و چند فرهنگی، با تمرکز بر آزمایش مستقیم بهترین فرصت در دانشگاه میلان فراهم شده است.

آموزش هنر در میلان

برای یادگیری از یک استاد برجسته از متخصصان حرفه ای و مربیان الهام بخش می توان کمک گرفت. برای شرکت در برنامه های پیشرفته که هر دو به زبان ایتالیایی و انگلیسی برگزار می شود، به شما درجه ای شناخته شده بین المللی داده خواهد شد.

کارشناسی ارشد در دانشگاه هنر میلان

رویکرد ” یادگیری از طریق انجام ” ترکیبی از رشته های بصری سنتی با فناوری های دیجیتال در دانشگاه هنر میلان است و مطالعات فردی را با کار پروژه گروه ترکیب می کند. ما مشارکت و پروژه های متعددی را با شرکت ها و موسسات ایتالیایی و بین المللی داریم تا دانش آموزان فرصت های کاری را برای توسعه تفکر انتقادی، حل مسئله مفهومی و مهارت های هنری و طراحی عملی فراهم کنند. مطالعه هنر و طراحی در میلان، به عنوان پایتخت مد جهان، شناخته شده است.

دوره های دانشگاه هنر میلان

مسیر آموزشی شامل دو دوره است: اول، فعالیت های کلاس درس و کارگاه های موضوعی اختصاص یافته به دانش آموزان اجازه می دهد تا مفاهیم آموخته شده را به کار گیرند. بازدید از گالری ها، نمایشگاه ها، بنیاد ها و موزه ها نیز بخشی از این برنامه است. چرخه دوم تمرکز بر کارآموزی است، که دانش آموزان را قادر می سازد تا تجربه های مختلف بازار را تجربه کنند.

در طی این دوره، دانش آموزان نیز پروژه های نهایی خود را آماده می کنند و در یک سفر سه روزه به بازل در ماه ژوئن در نمایشگاه ArtBasel، مهمترین رویداد سالانه این بخش، شرکت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری