تحصیلات تکمیلی در دانشگاه سیه نا در مدارس تحصیلات تکمیلی انجام می شود. برنامه های کارآموزی و پیشرفته، دوره های آموزشی پیشرفته و مدارس تابستانی، در حالی که پژوهش های تحصیلات تکمیلی در مدارس دکترا انجام می شود، نیز ارائه می شود.

تحصیل در دانشگاه سیه نا

جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه سیه نا اولین دوره چرخه و تک دوره ای طولانی را در 15 گروه زیر تقدیم می کند: گروه بیوتکنولوژی پزشکی، گروه پزشکی مولکولی و توسعه، گروه پزشکی، جراحی و علوم اعصاب، گروه اقتصاد و آمار، بخش حقوق، گروه علوم سیاسی و بین المللی، گروه اقتصاد و حقوق، گروه بیوتکنولوژی، شیمی و داروخانه، گروه مهندسی اطلاعات و ریاضیات، گروه علوم زیستی، گروه علوم فیزیکی، زمین و محیط زیست، دانشکده فیزیولوژی و انتقادی ادبی، وزارت آموزش و پرورش، علوم انسانی و ارتباطات بین فرهنگی، گروه علوم اجتماعی، سیاسی و شناختی، گروه تاریخ و میراث فرهنگی. علاوه بر این، چندین مدرک بین المللی در دسترس هستند.

آموزش در دانشگاه سیه نا

دانشگاه سیه نا برنامه های دکترا برای جوانان با تخصص ویژه ای در زمینه تحقیقاتی که مایل به کسب مدرک PhD هستند، راه اندازی کرده است. برنامه های دکترا طیف گسترده ای از برنامه ها را در موضوعات خاص علمی ارائه می دهند که در دانشکده تحصیلات تکمیلی Santa Chiara انجام می شود.

آموزش در دانشگاه سیه نا

پذیرش در برنامه های دکترا مستلزم فرآیند انتخاب است که برای افرادی که دارای دوره دوم ایتالیایی (یا درجه ای که تحت سیستم ایتالیایی قبول شده است) و یا معادل آن با یک دانشگاه خارجی مجاز است، نیز قابل قبول است. تحقیقات علمی در بخش های دانشگاه انجام می شود که به ترتیب به یک یا چند بخش تحقیقاتی بر اساس اهداف یا روش هایشان سازماندهی می شوند. در هر بخش، فعالیت های پژوهشی راه اندازی و هماهنگ شده و پیشنهادات برای ایجاد و سازمان برنامه های تحقیقاتی دکترا تعریف می شود.

امکانات در دانشگاه سیه نا

فعالیت های مشاوره و تحقیقاتی که در دانشگاه انجام شده برای اشخاص ثالث نیز معمولا در داخل ادارات انجام می شود. بر اساس قرارداد ویژه با دانشگاه سیه نا، فعالیت های مختلف فرهنگی و تفریحی را برای دانشجویان ترویج می کند. این دانشگاه منطقه ای همچنین بورس تحصیلی دانشجویان، آپارتمان ها و غذاهای دانشگاهی را اجرا می کند. DSU-Toscana دانش آموزان را تشویق می کند تا با شرکت دادن، کاهش نرخ ها، بازپرداخت های جزئی بلیط های سینمایی و یا گذراندن دوره های سینمایی و موسیقی، در اکثر دوره ها شرکت کنند.

خدمات مسکن در دانشگاه سیه نا

تعداد محدودی از مکان ها در خوابگاه دانشگاه متعلق به Azienda Regionale per il Diritto allo Studio (دفتر منطقه ای برای حق تحصیلات عالی) برای دانشجویان بین المللی محفوظ است. تقریبا همه اتاق ها دو نفره با 2 تخت است. قیمت کنونی هر فرد 297.00 یورو در هر ماه است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با مشاوران و متخصصان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس برقرار نمایید، تا به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند و در امر مهاجرت شما را یاری نمایند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری