اگر شما قصد خرید تجارت در فرانسه را دارید، باید یک ارزیابی مستقل انجام دهید و به دنبال مشاوره حرفه ای بی طرف باشید، مثلا از یک مدیر بانک محلی یا حسابدار، به خصوص در مورد حقوق و تعهدات شما در مورد کسب تجارت بپرسید. اگر شما در حال خرید یک شرکت موجود و عامل هستید، قانون کار فرانسه، شما را مجبور به احترام به قراردادهای کاری قبلی می کند.

شرایط خرید تجارت در فرانسه

مهاجرت به فرانسه و عهده دارشدن یک تجارت ریسک بسیار پایینی دارد، اما ممکن است که معایبی نیز داشته باشید. فرانسوی ها عادت ندارند که کسب و کارهای موفق را به فروش برسانند، حتی برای کسب سود و کسب و کارها معمولا از نسلی به نسل دیگر منتقل می شوند. اگر یک کسب و کار برای فروش باشد، احتمال ناموفق بودن آن زیاد بوده است. اگر می خواهید کسب و کار مجاز در فرانسه داشته باشید (به عنوان مثال قصابی، آرایشگاه یا داروخانه)، باید، دارای تخصص در آن حرفه باشید.

کار در فرانسه

یک تجارت برای فروش در بازار کار فرانسه، اغلب قیمت های جداگانه برای دارایی های نامشهود کسب و کار دارند. مانند مشتریان، قراردادها، علائم تجاری و اختراعات و حقوق اجاره نامه، که به نام fonds de commerce یا به سادگی (fonds) نامیده می شوند. اموال شامل (murs)، ساختمان مسکن کسب و کار هتل یا رستوران، که ممکن است خریداری یا اجاره شود. دیگر دارایی های ملموس تجارت، مانند تجهیزات و ابزار، سهام و کار در حال انجام، معمولا از فروش جدا می شوند یا به صورت جداگانه در معرض خرید قرار می گیرند.کار در فرانسه

فروش تجارت در فرانسه

فروش تجارت به طور کلی انتقال دارایی ها است، اما نه بدهی ها، شما می توانید به مذاکره با انحلال بدهی های فروشنده بپردازید. فروشنده به طور قانونی مجبور است تمامی بدهی ها را افشا کند، اما از طرف دیگر، هیچ تضمینی برای خریدار نیست. قراردادهای خاص، به عنوان مثال قراردادهای کاری (و در نتیجه کارکنان موجود)، بیمه نامه ها و قراردادهای اجاره ای، به صورت خودکار با فروش fonds منتقل می شود، در حالی که دیگران، به عنوان مثال حق رای دادن، مجوزها و توافقنامه های عرضه قابل انتقال نیستند.

فرصت های تجاری در فرانسه

ارزیابی ارزش fonds یک تجارت فرایندی دشوار است که اغلب شامل هنر بیشتر نسبت به علم می باشد، اما برای دستیابی به حداقل یکی از ارزیابی های حرفه ای ضروری است که خودتان ارزش را بررسی کنید. خرید و فروش تجارت در هر نقطه از جهان از طریق تحقیق کامل صورت می گیرد. امکانات برای سرمایه گذاری در فرانسه زیاد است، اما تا حد زیادی محبوب ترین انتخاب یک کسب و کار به نوعی به صنعت گردشگری و تفریحی مربوط می شود، که شامل کافه ها، هتل ها، رستوران ها، پیست های اسکی، دریاچه های ماهیگیری یا مراکز سوارکاری هستند. این و بسیاری دیگر اغلب برای فروش در سراسر فرانسه عرضه می شوند.

مالیات در فرانسه

فروشنده مالی یک کسب و کار مسئول مالیات انتقال و هزینه های دیگر (droits de mutation) است و ممکن است این را در قیمت فروش قرار دهد. روش خرید یک تجارت اساسا مشابه شروع یک تجارت همراه با خرید یا اجاره ملک است. با این حال، چند مرحله متفاوت وجود دارد، این به نوعی وابسته به نوع تجارت، فرم حقوقی آن و نحوه انجام احزاب درگیر در خرید می باشد. شرایط کار در فرانسه را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، تا شما را در این زمینه به صورت کامل آشنا کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری