پزشکی یکی از رشته های پر طرفدار در کل دنیا می باشد. افراد بسیار زیادی در کل دنیا برای تحصیل در رشته پزشکی اقدام می کنند. تخصص پزشکی در نیوزلند برای دانشجویانی در کل دنیا که علاقه مند به ادامه رشته در این زمینه هستند بسیار مهم می باشد. برای این که بتوانید در این زمینه تحصیل کنید لازم است تا در ابتدا برای تحصیل در پزشکی عمومی اقدام نمایید. تحصیل پزشکی عمومی در گرایش های عمومی و برای دانشجویان با شرایط ویژه امکان پذیر است. برای تحصیل در این رشته لازم است تا در دانشگاه های پزشکی اقدام به تحصیل نمایید.

مهاجرت به نیوزلند را می توانید از راه های گوناگونی انتخاب نمایید. برای این که بتوانید به کشور نیزولند مهاجرت نمایید می توانید از راه ها و روش های گوناگونی اقدام نمایید. از جمله راه های مهاجرت به کشور نیورلند عبارتند از: مهاجرت کاری به نیوزلند، مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند،‌ مهاجرت تحصیلی به نیوزلند، مهاجرت از طریق ازدواج در نیوزلند، مهاجرت از طریق تولد فرزند در نیوزلند، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در نیوزلند و … . کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما می کنند. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی هایی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، تبریز و مشهد می باشد.

تخصص پزشکی در نیوزلند

یک نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب تخصص پزشکی یک فرآیند پیچیده و پویا است و در طی یک دوره از سال به طور تکراری اتفاق می افتد. فاکتور های بسیار زیادی در زمینه انتخاب تخصص پزشکی در نیوزلند وجود دارد که می تواند برای هز شخص متفاوت باشد. به عنوان مثال دانشگاهی که برای اخذ تخصص پزشکی در نیوزلند انتخاب می کنید می تواند در این زمینه تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. از جمله فاکتور های مهم دیگر می توان به ماهیت آموزشی هر گرایش تخصصی، شرایط شخصی هر فرد، امکانات دانشگاهی موجود برای تحصیل تخصص پزشکی و …. اشاره نمود.

زمینه های گسترده تری در پشت صحنه تحصیل تخصص پزشکی در کشور نیوزلند وجود دارد. در واقع انتظار می رود مدارس پزشکی و ارگان های آموزشی تحصیلات تکمیلی مانند شورای پزشکی نیوزلند (MCNZ) و کالج ها و دانشگاه های پزشکی این کشور پرشکانی را در گرایش های تحصصی مختلف تربیت کنند که تمام نقش های پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی را به طور عادلانه در سراسر نیوزلند ارائه دهند. یکی دیگر از گروه هایی که بر مسئله اخذ تخصص پزشکی در نیوزلند تاثیر دارد نیروی کار بهداشت نیوزلند یا همان HWNZ است که بودجه های خاصی را برای کمک اختصاص می دهد.

وجود متخصصان در شرایط مختلف جامعه، بیمارستان ها، کلینیک ها و … ضرورت بسیار زیادی دارد از این رو تدریس دوره های تخصصی در این کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در گذشته نیوزلند به شدت به پزشكان آموزش دیده در خارج از كشور برای شكاف های نیروی كار در نیوزلند ، به ویژه در عملكرد عمومی ، وابسته بود. این عامل اصلی تصمیم دولت برای افزایش چشمگیر دانشجوی پزشکی در دوره های مختلف بود. تا جایی که پیشرفت روز افزون علم پزشکی در این کشور باعث شد تا دانشجویان بین المللی هم در نیوزلند مشغول به تحصیل شوند. 

دانشگاه های ارائه دهنده پزشکی در نیوزلند

تخصص پزشکی در نیوزلند و در کل تحصیل پزشکی در نیوزلند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در بخش قبلی مقاله دلیل این اهمیت را برای شما بیان کردیم و گفتیم که چرا دولت نیوزلند به این رشته اهمیت زیادی داده است. در این بخش نیز می خواهیم در ارتباط با دانشگاه های پزشکی نیوزلند صحبت کنیم و به این نکته اشاره داشته باشیم که پس از بررسی شرایط پزشکی در این کشور و پیشرفت پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند چه دانشگاه هایی به این منظور فعال شده اند.

در کشور نیوزلند دو دانشگاه اصلی برای تحصیل پزشکی در مقاطع مختلف و درجات گوناگون وجود دارد. این دانشگاه ها یا مدارس پزشکی در این کشور عبارتند از: دانشگاه اوکلند نیزولند و دانشگاه اوتاگو نیوزلند. این دو دانشگاه در کل دنیا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برنامه های علمی بسیاری را در زمینه های پرشکی عمومی و تخصصی برای دانشجویان ارائه می دهند. برای این که بتوانید در دانشگاه های نیوزلند اقدام به تحصیل در نیوزلند برای رشته پزشکی داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که پزشکی عمومی در نیوزلند شش سال زمان خواهد داشت و چالش های بسیاری را برای افراد به ارمغان می آورذ.

تخصص پزشکی در نیوزلند نیز با توجه به رشته تحصیلی و گرایش خاص هر فرد می تواند بین سه تا شش سال به طول بیانجامد. مدرک پزشکی در نیوزلند که چه در حالت عمومی و چه برای تخصص مورد تایید GMC ، GDC ، RCVS ، HCPC ، NMC در انگلستان و در سراسر جهان می باشد. شما پس از پایان تحصیلات خود در نیوزلند می توانید برای کار در نیوزلند و یا سایر کشور ها اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که مدرک دریافت شده از دانشگاه های نیوزلند بسیار مهم است و اعتبار بالایی دارد.

دانشگاه اوتاگو نیوزلند و تحصیل تخصص پزشکی

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با دانشگاه اوتاگو نیوزلند برای تحصیل تخصص پزشکی در این کشور صحبت کنیم. شما در اینجا ، یعنی در دانشگاه اوتاگو ، فرصت های بی سابقه ای برای تحصیلات خود در زمینه پزشکی خواهید داشت. متخصصان بین المللی به عنوان مدرسان با سابقه در این دانشگاه فعالیت می کنند و در زمینه های مختلف برای شما تدریس می کنند.

شما یک مدرک جهانی را کسب خواهید کرد و می توانید به سیستم تحقیقاتی در کل دنیا کمک کنید. این دانشگاه دارای رتیه صد و هفتاد و شش جهانی می باشد. دانشگاه اوتاگو یک محیط یادگیری با محوریت تحقیق را در اختیار شما قرار می دهد. این دانشگاه دارای بورسیه های تحصیلی بسیاری برای دانشجویان است که حتی می تواند تا هزینه شش هزار یورویی را هم در بر بگیرد.

تخصص پزشکی در دانشگاه اوتاگو

دانشگاه اوتاگو دارای کمپ های تحصیلی بسیار زیادی برای پزشکی است و دانشجویان می توانند برای تحصیل تخصص پزشکی در نیوزلند در یکی از این کمپ ها ساکن شوند. برای این که بتوانید در دانشگاه اوتاگو نیوزلند برای تحصیل تخصصی پزشکی که با عنوان دکترای پزشکی شناخته می شود تحصیل کنید می بایست شرایط خاصی را داشته باشد. متقاضیان تحصیل در رشته های تخصصی دانشگاه اوتاگو می بایست فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه اوتاگو ، یا فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه های دیگری در کل دنیا باشد.

تخصص پزشکی در دانشگاه اوتاگو
تخصص پزشکی در دانشگاه اوتاگو

علاوه بر آن دانشجویان باید در زمینه تجصیلات خود در دوره های قبلی پزشکی ارائه های مناسبی داشته باشند و در زمینه پایان نامه های تحصیلی خود اطلاعات کافی را کسب کرده باشند. پایان نامه افراد باید یک موضوع منسجم داشته باشد و شامل یک مقدمه باشد. همچنین شامل بحث های مناسب با تاکید بر موضوعات ویژه باشد. علاوه بر آن ارسال رزومه تحصیلی نیز حائز اهمیت می باشد.

رشته های مربوط به تخصص پزشکی در دانشگاه اوتاگو

زمانی که می خواهید برای تحصیل پزشکی در دوره های تخصصی اقدام نمایید باید در زمینه پذیرش از دانشگاه اوتاگو نیز اطلاعات کافی داشته باشید. برای ثبت نام در این دانشگاه و اخذ پذیرش پزشکی از دانشگاه های نیوزلند لازم است تا مدارک خود را ارسال نموده و سپس برا ثبت نام اقدام نمایید. اما ببینیم چه رشته های تخصصی در این دانشگاه برای دانشجویان ارائه می شود. در حقیقت در این بخش از مقاله قصد داریم برای متقاضیان تحصیل تخصصی در دانشگاه اوتاگو نیوزلند رشته ها و گرایش های مربوط به تخصص پزشکی را بیان نماییم.

اما به این نکته توجه داشته باشید که دانشگاه اوتاگو نیوزلند دارای کمپ های بسیاری است و این امکان وجود دارد که در کمپ های مختلف رشته های تخصصی با هم متفاوت باشند. برخی از رشته های تحصیلی تخصص پزشکی عبارتند از: طب داخلی با گرایش های مختلف، خون شناسی، کلیه و مجاری ادرار، عصب شناسی، دشتگاه گوارش، قلب و عروق، سیستم بهداشت و درمان در سنین مختلف، آنکولوژی و … .

در هر کدام از این گرایش ها که تصمیم به تحصیل می گیرید، لازم است تا به این نکته توجه داشته باشید که برای تحصیل درست تر از شما خواسته می شود تا در بیمارستان ها مشغول به کار پزشکی در نیوزلند شوید. یک نکته که در این دانشگاه حايز اهمیت است این می باشد که تحصیل در دانشگاه های نیوزلند و خصوصا در این دانشگاه برای تخصص پزشکی به زبان انگلیسی می باشد. هزینه تحصیل تخصص پزشکی در این دانشگاه سالیانه بیش از بیست هزار دلار می باشد.

تخصص پزشکی در دانشگاه اوکلند کشور نیوزلند

همان طور که در ابتدای این مقاله گفتیم، دو دانشگاه در نیوزلند وجود دارند که به ارائه رشته های مختلف پزشکی عمومی و تخصص پزشکی در نیوزلند می پردازند. البته شما می توانید برای تحصیل داروسازی در نیوزلند یا تحصیل پرستاری در نیوزلند نیز اقدام کنید و برای اخذ ویزای نیوزلند تلاش خود را نموده تا بتوانید برای اقامت نیوزلند در شرایط تحصیلی موقعیت مناسبی را اخذ کنید. در طول مدت زمان اخذ مدرک تخصصی پزشکی در دانشگاه اوکلند نیوزلند شما معمولاً به مدت سه تا چهار سال تمام وقت تحقیق می کنید.

از کاندیداهای نیمه وقت انتظار می رود که ظرف مدت هشت سال مدرک پزشکی تخصصی خود را تکمیل کنند. تحقیق انجام شده در طول دوره دکترای شما می تواند به طور مستقیم در مورد مسائل بالینی و عملی مورد استفاده قرار گیرد. البته دقت داشته باشید که دانشگاه اوکلند هیچ ضمانتی برای اشتغال به کار دانشجویان پس از فارغ التحصیلی نخواهد داشت. هنگامی که دانشجوی دانشگاه شدید ، می توانید با برنامه ریزی و پیشرفت شغلی خود از خدمات توسعه شغلی و اشتغال زایی کمک بگیرید.

در حقیقت امکان کار در زمان تحصیل در نیوزلند برای شما فراهم خواهد بود. توجه داشته باشید که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در تخصص پزشکی در دانشگاه اوکلند می بایست سالیانه مبلغ چهل و دو هزار و هفتصد و پنجاه و هشت دلار نیوزلند را پزداخت کنند. این هزینه ها هر ساله توسط هیئتی از دانشگاه تعیین می شوذ. بورسیه ها و وام های تحصیلی بسیاری هم در این دانشگاه در دسترس دانشجویان است.

تخصص پزشکی در دانشگاه اوکلند
تخصص پزشکی در دانشگاه اوکلند

نکات تکمیلی در ارتباط با تخصص پزشکی در دانشگاه اوکلند کشور نیوزلند

دانشگاه اوکلند در کشور نیوزلند برای تحصیل دانشجویان تخصص پزشکی فاکتور های بسیاری را مد نظر دارد. عوامل بسیار زیادی در زمینه آموزش پزشکی در نیوزلند اهمیت دارند. از جمله این عوامل می توان به سلامت افراد، شرایط رشته های تخصصی، نحوه برخورد با بیمار و … اشاره نمود. در حقیقت این دانشگاه رفتاری را با دانشجویان دارد که برای اطلاع یافتن از شرایط سخت در هر جو و موقعیتی قرار گیرند.

همین مسئله باعث می شود تا دانشجویان رشته های تخصصی در این دانشگاه بتوانند با بهترین دیدگاه های تخصصی پزشکی فارغ التحصیل شوند. تخصص های مختلف این دانشگاه در محیط های بهداشتی و با تفکر عملی در اختیاز دانشجویان خواهد بود و دانشجویان از طریق این نوع آموزش ویژه دانشگاه اوکلند می توانند ذهن خود را به پرواز در آورند. شما آموزش های تخصصی پیشرفته ای را در سال های مختلف تحصیل تخصصی خود در این دانشگاه خواهید داشت.

سوالات متداول در ارتباط با تخصص پزشکی در نیوزلند

  1. آیا کشور نیوزلند برای تحصیل تخصص پزشکی مکانی مناسب است؟

    بله نیوزلند یکی از کشور های بسیار عالی با دانشگاه های معتبر برای تحصیل تخصص پزشکی می باشد.

  2. تحصیل تخصص پزشکی در نیوزلند در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است؟

    تخصص پزشکی در نیولند در دانشگاه اوکلند و دانشگاه اوتاگو امکان پذیر می باشد.

  3. آیا مدرک تخصص پزشکی در نیوزلند معتبر است؟

    بله مدرک پزشکی نیوزلند هم در این گشور و هم در سایر کشور ها اهمیت بالایی دارد.

  4. دانشگاه اوتاگو نیوزلند در چه رنک جهانی قرار دارد؟

    این دانشگاه دارای رتیه صد و هفتاد و شش جهانی می باشد.

  5. هزینه تحصیل تخصص پزشکی در نیوزلند چقدر است؟

    هزنیه تحصیل عموما سالیانه بیش از بیست هزار دلار می باشد.

  6. زبان تحصیل در تخصص پزشکی در نیوزلند چیست؟

    تخصص پزشکی در دانشگاه های کشور نیوزلند به زبان انگلیسی ارائه می شود.

  7. آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی تخصص پزشکی در نیوزلند موجود است؟

    بله دانشگاه های این کشور برای تخصص پزشکی بورسیه های تحصیلی مناسبی را ارائه می دهند.

  8. چه رشته هایی برای تخصص پزشکی در نیوزلند در دانشگاه اوتاگو موجود است؟

    از جمله این رشته ها می توان به پزشکی داخلی، آنکولوژي، خون شناسی، بهداشت و درمان در سنین مختلف، قلب و عروق و … اشاره نمود.

  9. تحصیل تخصص پزشکی در نیوزلند چقدر به طول می انجامد ؟

    تخصص پزشکی در این کشور به طور میانگین بین سه تا هفت سال به طول می انجامد.

  10. آیا پایان نامه های دوره قبل از تخصص پزشکی در نیوزلند در پذیرش دانشگاه ها تاثیر دارد؟

    بله در صورتی که پایان نامه های دوره های قبل تخصیلی دارای موضوعاتی ویژه باشند در کسیر تحصیلی تخصص تاثیر بسیاری خواهد داشت.

  11. آیا امکان کار در زمان تحصیل ‌تخصص پزشکی در نیوزلند موجود است؟

    بله دانشگاه های این کشور برای دانشجویان امکان کار در زمان تحصیل را فراهم کرده اند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری