تحصیل پزشکی در مالت

تحصیل پزشکی در مالت

مرکز آموزش پزشکی ممتاز (MPMTC) تحصیل پزشکی در مالت در تاریخ 1 ژوئن 2008 به طور رسمی آغاز به کار کرد و تا امروز آموزش هایی که به روشنی تعریف شده اند و هدفمند و فرموله شده بر اساس مسیرهای شغلی برای کارآموزان پزشکی ارائه دهد. هدف MPMTC تحصیل پزشکی در مالت دستیابی و حفظ استانداردهای بالا در عمل و مراقبت از بیمار، آموزش و پشتیبانی حرفه ای از کارآموزان پزشکی پس از مدرسه در تخصص های مختلف است که ما در این مطلب از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به آن پرداخته ایم.

شرایط تحصیل و اخذ پذیرش رشته پزشکی در مالت

با حمایت مربیان، شما در خود شجاعت و انگیزه یادگیری را پرورش می دهید. این دیدگاه شما را برای رویارویی با زندگی به عنوان یک پزشک حرفه ای اماده می سازد. شیوه های آموزشی این اطمینان را حاصل می کنند که می توانید اصل موضوع مباحث پزشکی را یاد گرفته و آن را جهت بهبود بیماران به کار گیرید. از جمله نکات مهم شیوه آموزشی ما شامل موارد زیر می باشد:

ادبیات

  • آموزش بر اساس مشکل ( PBL ): که عنصر مرکزی برنامه تحصیلی پزشکی می باشد. این شیوه، شیوه ای فعال جهت یادگیری است که استفاده از مهارت ها و کار گروهی را جهت حل مسائل و بهره گیری از دانش بیشتر را به آنان آموزش می دهد.
  • جلسات عملی: این جلسات در لابراتورها ، آزمایشگاه های IT و آزمایشگاه های بالینی برگزار می گردند.
  • مهارت های ارتباطی: این آموزش ها جهت افزایش هر چه بیشتر مهارت های ارتباطی میان پزشکان و دندانپزشکان با بیماران خود برگزار می گردند.
  • کار پروژه ای: این پروژه ارتباطی قوی میان شما و جامعه ایجاد می نماید.
  • E-learning: این شیوه امکان بهره برداری از سایت آنلاین دانشگاه جهت برطرف نمودن مشکلات درسی و پاسخ به سوالات دانشجویان به شیوه ای آسان را فراهم می آورد. همچنین می توان از این شیوه جهت اطلاع از سایر شیوه های آموزشی استفاده نمود.
  • مدرک MBBS و BDS به عنوان اولین مدارک
  • سال اول الی چهارم: می توانید در سایت دانشجویان بدون منبع درآمد ثبت نام نموده و از وام های دانشجویی بهره ببرید.

UCAT

تمامی متقاضیان رشته پزشکی ملزم به گذراندن امتحان صلاحیت بالینی UKCAT می باشند. نمره این امتحان معیار انتخاب دانشجویان جهت پذیرش در مصاحبه اولیه و سپس پذیرش در دانشگاه می باشد. جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به سایت www.ucat.ac.uk مراجعه فرمایید. چنانچه نمره شما در امتحان صلاحیت کمتر از حد تعیین شده باشد امکان شرکت در مصاحبه را نخواهید داشت. البته امکان قطعی پذیرش در مصاحبه در صورت بالا بودن نمره نیز وجود ندارد. فارغ التحصیلانی که در دوره 4 ساله شرکت نموده و دارای حداقل شرایط آکادمیک می باشند، در مقابل متقاضیانی که در امتحان صلاحیت شرکت نموده اند شانس 50:50 خواهند داشت.

هزینه و شهریه دانشگاه های پزشکی مالت
هزینه و شهریه دانشگاه های پزشکی مالت

هزینه و شهریه دانشگاه های پزشکی مالت

هزینه تحصیل در مالتا و در واقع همان شهریه برای دانشجویان بین المللی رشته پزشکی و دندان پزشکی ورودی 2019

  • تمام وقت 10000 الی 35000 یورو

هزینه زندگی

  1. اقامت از 220 یورو در ماه
  2. حمل و نقل ماهانه 26 یورو
  3. یک بطری آب 0.94 یورو
  4. نان ( قرص 500 گرمی ) 0.92 یورو
  5. برنک ( یک کیلو گرم ) 1.71 یورو
  6. قهوه ( کاپوچینو ) 1.64 یورو
  7. غذا ( در سالن غذاخوری دانشگاه ) 5 یورو
  8. غذای کمپ 11 یورو
  9. اتوبوس 1.50 یورو
  10. سینما 7 یورو
  11. یک بسته سیگار 5.00 یورو

تحصیل پزشکی در مالت به زبان انگلیسی

تحصیل در رشته پزشکی، مساله ای فراتر از اخذ مدرک MBBS و دکتر شدن است. پزشکی سفری در جاده متفاوتی از زندگی است. این شغل به معنای از خود گذشتگی و اولویت دادن به بیماران است. این شغل چالش برانگیز، شامل یادگیری مداوم و تلاش بسیار در کنار نتایج دلچسب آن می باشد. پزشک شدن تنوعی بسیار در محیط کاری خود به سبب گوناگونی بیماری ها و تفاوت های فردی بیماران دارد. از جمله مهمترین مهارت هایی که هر پزشک می بایست بیاموز، کار گروهی و توانایی ارتباط با استادان، بیماران و همراهان آنان است.

پزشکی حرفه ای بس دشوار است: افرادی که مناسب این حرفه نیستند، شاید دروس را متوجه شوند ولی سختی های آن را قادر به تحمل نیستند. اما پزشکان بسیاری را می شناسیم که این سختی ها را دوست دارند. با تمامی این دشواری ها، مسائلی هستند که هیچگاه شما را ترک نمی کنند: پزشکی حرفه ای هیجان انگیز است و تشخیص بیماری و شیوه صحیح درمان آن لذتی بس توصیف نشدنی دارد. 5 سال اول علوم طب از جمله پزشکی و جراحی دیدی کلی در رابطه با بیماری ها و شیوه درمان آن برای دانشجو ایجاد می نماید و اطلاعات بسیاری در زمینه داروها، علوم طبیعی و موارد بالینی در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار می دهد.

زبان

زبان مالتیز و انگلیسی زبان رسمی کشور می باشد اما دوره ها در دانشگاه به زبان انگلیسی برگزار می گردند. کسانی که در زبان انگلیسی مهارت دارند و در امتحانات مورد نیاز از جمله تافل و آیلتس به ترتیب نمرات 80 و 6.0 کسب نمایند می توانند در دانشگاه مالت در رشته پزشکی مشغول به تحصیل گردند.

شرایط کار پس از تحصیل رشته پزشکی در مالت

سیستم سلامت بهداشت مالت دارای موسسات خصوصی و عمومی می باشد. سیستم مراقبت بهداشتی دولتی به واسطه مالیات و بیمه ملی پابرجاست. اما، تمامی سیستم های مراقبت بهداشتی دولتی بدین صورت حمایت نمی شوند. ( به عنوان مثال، گاهی لازم است تا جهت بهره گیری از مراقبت بهداشتی مبلغی توسط بیماران پرداخت شود.) ماتر دِی بیمارستان دولتی اصلی مالت در امساید می باشد. این بیمارستان، بیمارستان آموزشی عمومی می باشد. همچنین بیمارستان دولتی آموزشی دیگری نیز در ناحیه گزو وجود دارد.

8 مرکز سلامت بهداشت دولتی در مالت و گزو وجود دارد. این مراکز دارای تمامی بخش های موجود در سایر موسسات خصوصی نیز می باشند که از جمله آن می توان به ایمن سازی، گفتار درمانی، مراقبت های مختص دوران جنینی و مراکز بهداشتی مرتبط با آسیب های ناشی از تصادفات مانند زخم ها اشاره نمود.

گواهی ارزیابی پزشکی

شورای پزشکی عمومی ( GMC ) تصمیم بر معرفی گواهی ارزیابی پزشکی ( MLA ) از سال 2022 دارد تا اطمینان یابد علاقه مندان به رشته پزشکی در بستری امن به تحصیل می پردازند. متقاضیان می بایست آگاه باشند که جهت برخورداری از این گواهی ملزم به گذر موفقیت آمیز از امتحانات مربوطه این گواهی هستند. این گواهی دارای دو بخش می باشد: امتحان دانشی که توسط GMC طراحی شده و ارزیابی دانشگاهی که توسط دانشگاه صورت می گیرد و مهارت های بالینی و حرفه ای دانشجویان را می سنجد.

دانشگاه های پزشکی مالتا
دانشگاه های پزشکی مالتا

دانشگاه های پزشکی مالتا

هدف ساخت دانشگاه پزشکی در مالت از آنجایی ایجاد شد که اولین مدرسه آناتومی و جراحی مالت توسط استاد بزرگ نیکولاس کوتونر در سال 1676 تاسیس و توسط استاد دیگری به نام پینتو در سال 1771 گسترش یافت و باعث ایجاد دانشکده پزشکی و جراحی گشت. در ورای دریای مدیترانه، مالت با تاریخ 400 ساله خود مرکز تحصیلات آکادمیک بسیاری از دانشجویان بین المللی گشته است. دانشگاه مالت از جمله برترین دانشگاه ها به حساب آمده و شیوه آموزشی خود را از دانشگاه های اروپا اقتباس نموده است.

مدرسه پزشکی و دندانپزشکی بارتز و لندن در مالت

از قدیم تا کنون، به سبب آموزش صحیح، سیستم مراقبتی و هم چنین عدالتی مالت به کلی پیشرفت نموده است. به سبب این پیشرفت و توسعه زندگی مردم مالت آسان تر گشته و موجب دستیابی به اهداف موفقیت آمیز شده است. در انتها اگر قصد مهاجرت به مالت را دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در مورد تحصیل پزشکی در مالت تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری