برای تحصیل پزشکی در کشور های مختلف لازم است تا شرایط تحصیل این رشته را به خوبی مورد بازرسی قرار دهید. تحصیل پزشکی در کشور های مختلف هر کدام مزایای خاص خود را دارد. از این رو شما می توانید به راحتی و با توجه به شرایط خود تصمیم گیری نمایید. پزشکی در کشور ایران با آزمون کنکور سراسری امکان پذیر است. در واقع دانش آموزان برای این که بتوانند مشغول به تحصیل در رشته پزشکی شوند، باید در آزمون کنکور سراسری قبول شوند. دقت داشته باشید که شرایط تحصیل در کشور های مختلف با هم متفاوت است. از این رو لازم است تا قوانین هر دانشگاه و هر رشته را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

مهاجرت به مجارستان این روز ها مانند هر کشور دیگری دچار تغییراتی شده است. عموم این تغییرات به دلیل شیوع ویروس کرونا می باشد. با این حال در این دوره هم با رعایت قوانین می توان اقدامات مهاجرتی را صورت داد. در واقع شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی به مجارستان، مهاجرت کاری به مجارستان، مهاجرت از طریق تولد فررند در مجارستان، مهاجرت از طریق ازدواج در مجارستان، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مجارستان و غیره اقدام نمایید. برای اطلاع از روش های مهاجرتی و شرایط مهاجرت در دوران کرونا می توانید به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه نمایید. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

شرایط جدید تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱

تحصیل در مجارستان بر مبنای رشته های مختلف و دانشگاه های مجارستان با هم متفاوت است. در واقع دانشجویان باید برای تحصیل در این کشور ابتدا به بررسی دقیق دانشگاه های مجارستان بپردازند و بنا به رشته تحصیلی خود اقدام به مهاجرت تحصیلی و انتخاب دانشگاه مورد نظر نمایند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان همراه با مزایای بسیار زیادی می باشد و شرایط مناسبی را برای دانشویان به همراه دارد. البته برای حضور در مجارستان و اقامت مجارستان می توان به راه های دیگری هم اقدام کرد.

در واقع شما می توانید با کار در مجارستان و اخذ ویزای کاری مجارستان هم روند مهاجرتی خود را انتخاب نمایید. شما با توجه به شرایط می توانید برای سرمایه گذاری در مجارستان به طور مثال خرید ملک در مجارستان یا ثبت شرکت در مجارستان هم اقدام نمایید. مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده است. پایتخت این کشور بوداپست نیز بزرگترین شهر آن است. بسیاری از افراد علاقه مند به سفر فرهنگی اروپای میانه برای تحصیل و یادگیری در هر یک از مراکز آموزش عالی به بوداپست سفر می کنند. به طور کلی ، مجارستان کشوری متنوع است که تعداد زیادی بازدید کننده و دانشجو خواهد داشت. مجارستان همیشه منطقه تحصیل کرده اروپا بوده است.

زمانی این کشور دارای اولین دانشگاه های منطقه Vesprem بود که در سال 1276 ساخته شد. امروزه این کشور همچنان یک منطقه مهم برای توسعه و آموزش عالی است. این شهرت بیشتر به خاطر برنامه های آموزش ریاضی در دانشگاه های آن است. بسیاری از این برنامه ها دانشمندان برجسته ای را تولید کرده اند ، از این تعداد 13 نفر جایزه نوبل دریافت کرده اند. تحصیل پزشکی و دندانپزشکی و زیر شاخه های دیگر مانند تحصیل داروسازی در مجارستان همراه با بیشترین مزایا است و شرایط بسیار مناسبی خواهد داشت. بسیاری از افرادی که برای یادگیری در سطح تحصیلات عالی به مجارستان می آیند در رشته پزشکی تحصیل می کنند. 

تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱

برای تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ لازم است تا شرایط تحصیل در این کشور را به دقت مورد بررسی قرار داد. قبل از هر چیزی باید بدانید که چه دانشگاه هایی ارائه دهنده رشته پزشکی در مجارستان هستند؟! یکی از مهم ترین نکاتی که برای تحصیل در مجارستان وجود دارد این است که تحصیل پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است. به همین دلیل اکنون می توانید برای تحصیل در پزشکی در مجارستان در بهترین مدارس پزشکی اتحادیه اروپا برای دوره هایی که از سال ۲۰۲۱ شروع می شود ، اقدام کنید. در مجارستان ، چهار دانشگاه در حال حاضر دوره های پزشکی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند ، که دانشجویان بین المللی را قادر می سازد تا پزشکی را در مجارستان با سهولت فرا بگیرند.

تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱
تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱

دوره های ارائه شده شامل پزشکی عمومی ، دندانپزشکی و داروسازی است. با روند درخواست ساده و هزینه های نسبتاً پایین تر تحصیل ، مجارستان را به گزینه محبوب بسیاری از دانشجویان از سراسر جهان که مایل به تحصیل پزشکی در اروپا هستند ، تبدیل کرده است. پس از فارغ التحصیلی ، افرادی که در مجارستان پزشکی می خوانند ، مجوز کار در انگلستان و سراسر اروپا را دارند ، زیرا دانشگاه های پزشکی توسط GMC پذیرفته می شوند. البته شرایط برای کار در مجارستان نیز فراهم خواهد بود و دانش جویان فارغ التحصیل شده از دانشگاه ها می توانند برای کار در این کشور به عنوان پزشک اقدام نمایند.

به عبارتی می توان این نتیجه را دریافت نمود که تحصیل در مجارستان در رشته های پزشکی همراه با مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان است. با اینکه شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور های مختلف مشکلاتی را ایجاد کرده است می توان گفت که هنوز هم شرایط را می توان برای تحصیل مهیا کرد. تحصیل در مجارستان در رشته های مختلف و خصوصا پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های این کشور مزایای زیادی برای دانشجویان خواهد داشت. تحصیل در دانشگاه های مجارستان علاوه بر شرایط مناسب تحصیلی، بسیار نیز مقرون به صرفه می باشد. تحصیل پزشکی در مجارستان هدف خاصی را دنبال می کند.

در واقع دانشجویان برای تشخیص، معالجه و پیشگیری از بیماری ها آموزش می بینند. این کار با هذف بهبود شرایط بیماران صورت می گیرد. پس اگر تمایل به تحصیل در مجارستان دارید، می توانید برای سال ۲۰۲۱ اقدام نمایید. شما حتی می توانید برای رشته های تخصصی پزشکی در دانشگاه های مجارستان هم می توانید رشته هایی مانند ژنتیک، ایمنی شناسی، علوم اعصاب، سم شناسی، فیزیوتراپی، علوم تغذیه، آناتومی و غیره اقدام نمایید. دقت داشته باشید که شرایط تحصیل در هر دانشگاهی در مجارستان دارای شرایط خاصی است. پس باید در زمینه شرایط تحصیلی دقت بسیاری داشته باشید. 

تحصیل پزشکی در دانشگاه های مختلف مجارستان ۲۰۲۱

بسیاری از دانشگاه های مجارستان دوره های مختلف تحصیلی خود را برای سال جدید ارائه داده اند. برای این که بتوانید به جهت تحصیل پزشکی و زیر شاخه های مختلف آن اقدام کنید، لازم است تا این دوره های ارائه شده را بررسی نمایید. شما باید رشته و دوره مورد علاقه خود را پیدا کرده و سپس برای اخذ پذیرش از دانشگاه های مجارستان در رشته های پزشکی اقدام نمایید. در ادامه این مقاله مهم ترین دوره های پزشکی ارائه می شود. برای تحصیل در این دوره ها و دانشگاه های معتبر بهترین کار این است که با مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشورت کنید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه دبرسن مجارستان ۲۰۲۱

یکی از دانشگاه های معروف مجارستان دانشگاه دبرسن می باشد. این دانشگاه به ارائه رشته پزشکی در سال ۲۰۲۱ میلادی می پردازد. دوره پزشکی در این دانشگاه برای دانشجویان مزایای بسیاری دارد و آن ها را با چالش های زمانی بهداشتی پیش رو آشنا خواهد کرد. دوره های پزشکی در این دانشگاه بسیار کامل و جامع هستند و در عین حال شرایط روحی و روانی دانشجویان را هم مورد بررسی خود قرار می دهند. رویکرد تحصیلی پزشکی در این دانشگاه نسبت به بیماران بر میناس سنت های پزشکی اروپا می باشد.

در این دوره ها دانشجویان به گونه ای آموزش می بینند که نسبت به جامعه مسئولیت پذیر خواهندبود. به عبارتی می توان گفت که تحصیل در این دانشگاه دانشجویانی حرفه ای را آموزش می دهد و آماده کار پزشکی می کند. از این رو دانشجویان در دوره های پزشکی این دانشگاه در مجارستان برای فعالیت های پیشگیرانه و درمانی بر مبنای همکاری و کار های گروهی آموزش می بینند. دانشجویان این دانشگاه در ارتباط با شرایط پیشگیری و درمان بیماری ها همراه با دانشی جدید در جهت بهبود شرایط توسط اساتید زبده آموزش می بینند. به همین دلیل می توانید به راحتی برای تحصیل در سال ۲۰۲۱ میلادی در این دانشگاه اقدام کنید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه سگد مجارستان ۲۰۲۱

دانشگاه های بسیاری در مجارستان به ارائه رشته پزشکی می پردازند. یکی از مهم ترین دانشگاه های این کشور که به ارائه رشته پزشکی و زیر شاخه های مختلف آن می پردازد دانشگاه سگد مجارستان یا دانشگاه Szeged با مخفف SZTE می باشد. این دانشگاه یکی از مهم ترین و برجسته ترین دانشگاه های مجارستان است که آموزش های عالی را در سطح بین المللی ارائه می دهد. دانشگاه سگد مجارستان در یکی از شهر های این کشور واقع شده است که با نام شهر آفتاب مجارستان شناخته می شود. سابقه این دانشگاه بسیار غنی و قوی می باشد. در واقع دانشگاه سگد مجارستان سابقه ای مربوط به سال ۱۵۸۱ میلادی دارد.

دانشکده پزشکی در این دانشگاه هر ساله بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی پزشکی را از سراسر دنیا و کشور های گوناگون پذیرش می کند. اصلی ترین نکته درباره قدمت دانشگاه سگد مجارستان این است که این دانشگاه بیش از سی سال است که دوره های پزشکی را با زبان انگلیسی برای دانشجویان ارائه می دهد. البته دقت داشته باشید که در دانشگاه سگد امکان تحصیل در رشته های داروسازی و دندانپزشکی هم موجود می باشد. این دانشکده ها به ترتیب از سال های ۱۹۷۵ و ۱۹۶۲ میلادی مشغول به فعالیت هستند.

برای این که بتوانید در این دانشگاه تحصیل کنید می توانید برای اخذ پذیرش اقدام نمایید. برای سال ۲۰۲۱ میلادی امکان اخذ پذیرش از این دانشگاه برای شما فراهم خواهد بود. برخی از کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند. در عین حال برخی دیگر هم با رعایت شرایط بهداشتی مربوط به کرونا برگزار می شوند.

هزینه تحصیل و شرایط تحصیل پزشکی مجارستان ۲۰۲۱

تحصیل پزشکی در دانشگاه های مجارستان برای دوره پزشکی عمومی ۶ سال زمان خواهد برد. برای پذیرش هر دانشگاهی تاریخ خاصی را اعلام کرده است. علاوه بر آن هزینه تحصیل در مجارستان برای رشته پزشکی در دانشگاه های مختلف نیز متفاوت از هم می باشد. به طور مثال می توان به هزینه تحصیل در دانشگاه سگد مجارستان اشاره نمود. هزینه تحصیل در این دانشگاه ۱۵۸۰۰ یورو برای هر سال تحصیلی می باشد. این دانشگاه که در رنکینگ جهانی QS در رتبه ۵۰۱ قرار گرفته است، تاریخ آپلای خود را ماه می سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام کرده است.

تحصیل به زبان انگلیسی و تمام وقت می باشد. تحصیل در دانشگاه پچس مجارستان نیز برای رشته پزشکی امکان دارد. این دانشگاه در رتبه ۶۵۱ جهانی قرار دارد. زمان پذیرش برای رشته پزشکی در این دانشگاه ماه جون سال ۲۰۲۱ میلادی می باشد. تحصیل پزشکی در این دانشگاه هزینه ای با مبلغ ۱۴۱۴۶ یورو در هر سال تحصیلی خواهد داشت. تحصیل پزشکی در این دانشگاه به زبان انگلیسی می باشد و تمام وقت است.

هزینه تحصیل و شرایط تحصیل پزشکی مجارستان ۲۰۲۱
هزینه تحصیل و شرایط تحصیل پزشکی مجارستان ۲۰۲۱

سوالات متداول در ارتباط با شرایط جدید تحصیل پزشکی در مجارستان 2021

  1. آیا مجارستان برای تحصیل پزشکی و زندگی مناسب است؟

    بله مجارستان یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل و زندگی می باشد.

  2. شرایط جدید تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ بر جه مبنایی است؟

    شرایط جدید بر مبنای شیوع ویروس کرونا در این کشور است.

  3. آیا دانشگاه های مجارستان برای تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ معتبر هستند؟

    بله دانشگاه های این کشور مورد تایید موسسات بهداشتی جهانی هستند.

  4. تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ چند سال به طول می انجامد؟

    تحصیل پزشکی در مجارستان ۶ سال طول می کشد.

  5. آیا امکان تحصیل پزشکی در مجارستان برای دوره های تخصصی موجود است؟

    بله تحصیل پزشکی در مجارستان برای دوره های تخصصی امکان پذیر است.

  6. چه دانشگاه هایی در مجارستان برای تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ مناسب هستند؟

    برخی از دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در مجارستان عبارتند از دانشگاه سگد، دانشگاه پچس و دانشگاه دبرسن.

  7. آیا امکان تحصیل پزشکی در مجارستان ۲۰۲۱ به زبان انگلیسی موجود است؟

    بله تحصیل پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

  8. هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان در دانشگاه سگد چقدر است؟

    هزینه تحصیل پزشکی در مجارستان در این دانشگاه ۱۵۸۰۰ یورو در سال می باشد.

  9. هزینه تحصیل در دانشگاه پچس مجارستان برای ۲۰۲۱ میلادی چقدر است؟

    هزینه تحصیل برای این دانشگاه سالیانه ۱۴۱۴۶ یورو می باشد.

  10. آیا تحصیل پزشکی در مجارستان در سال ۲۰۲۱ میلادی نسبت به سایر کشور های اروپایی مقرون به صرفه تر است؟

    بله دانشگاه های مجارستان هزینه مقرون به صرفه تری دارند.

  11. دانشگاه سگد مجارستان در رنکینگ جهانی چه رتبه ای دارد؟

    این دانشگاه در رتبه ۵۰۱ جهانی قرار دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری