تحصیل در رشته جراحی دندانپزشکی روسیه

تحصیل رشته جراحی دندانپزشکی در روسیه

روسیه دانشجویانی از سراسر جهان در حوزه هایی مانند پزشکی را جذب می کند. کالج پزشکی در روسیه یک پله بالاتر از بقیه است. شیوه ی تدریس در این کشور پیشرفته تر از کشورهای دیگر است. کارکنان مخصوص کالج آموزشی بی بدیل و بی نظیر به دانشجویانی که آرزوی تبدیل شدن به پزشکان موفق در سر دارند را ارائه می دهند.  کشور روسیه در زمینه ی تحصیلی در میان تمام کشورهای اروپایی، پیشرو است. در این مقاله به بررسی تحصیل در رشته جراحی دندانپزشکی روسیه پرداخته شده است.

شرایط تحصیل در رشته جراحی دندانپزشکی روسیه

 در کلاس های کوچک، معلمان می توانند توجه افراد را به جزوات معطوف کنند. برخی از ویژگی های دانشکده های پزشکی روسیه این است که در میان رتبه بندی WHO و یونسکو است. دوره های ارائه شده توسط کالج روسیه توسط شورای پزشکی هند شناخته شده است.

تحصیل کارشناسی دندانپزشکی در روسیه

تحصیل در روسیه برای کارشناسی در دندانپزشکی، دانشجویان می توانند از دوره هایی که به خوبی طراحی شده اند بهره مند شوند. ارزیابی ها و آزمون ها به طور منظم برای ارزیابی درک دانشجویان برگزار می گردند.  ورود به این دوره  بدون هیچ زحمتی رایگان است که تعداد زیادی از دانشجویان را به این دوره جذب می کند. رویکرد علمی استادان باعث می شود یادگیری برای دانشجویان جالب شود. جزوات در کنار شیوه های بالینی و آموزش عملی قرار می گیرند. طول مدت برنامه 5 سال است. متوسط ​​آموزش دندانپزشکی به هر دو زبان روسی و انگلیسی است.

تحصیل در رشته جراحی دندانپزشکی روسیه

الزامات پذیرش تحصیل در رشته جراحی دندانپزشکی روسیه

به منظور ثبت نام برای کارشناسی در جراحی دندان یک دانشجو نیاز به کسب 50 درصد در فیزیک، شیمی و زیست شناسی دارد. این دوره توسط شورای پزشکی هند شناخته شده است.. 40٪ علائم برای نامزدها ی ذخیره کافی می باشد. هیچ امتحانات ورودی برای جزوات برگزار نمیشود. پذیرشی که در اولین بار داده می شود، در ابتدا با خدمات اساسی ارائه می گردد.

مدارک مورد نیاز تحصیل جراحی دندانپزشکی

برای مراحل اخذ پذیرش، دانشجویان نیاز به ارائه ی نسخه های محضری از برگه های نشان دار و متن های استاندارد 12th و استاندارد th10.دارند.  کپی محضری گواهی عبور نیز برای ارائه مورد نیاز است. یک کپی از گواهی ترک کالج نیز نیاز است تا  محضری شود و مورد تایید قرار بگیرد. یک کپی از گذرنامه بسیار ضروری است. یک گواهی پزشکی مورد نیاز است که نشان  دهد که داوطلب HIV  ندارد. چند عکس رنگی جدید در اندازه ی گذرنامه نیز ضروری است. پس از اخذ دعوت نامه از دانشگاه، داوطلبان نیاز دارند تا برای ویزای دانشجویی درخواست دهند که آنها را برای اقامت در روسیه واجد شرایط می کند. دانشجویان نیاز به ارائه ی یک نامه ی پذیرش وگواهی محل اقامت برای دفتر ویزا. دارند.  شواهدی در رابطه با اینکه چگونه دوره را تامین می کنید نیز بسیار مهم است. یک گذرنامه ی معتبر، همه ی گواهینامه ها و ریز نمرات، زمانی که ویزا پردازش می شود، مورد نیاز می باشد .

شهریه و هزینه تحصیل رشته تحصیل دندانپزشکی روسیه

اگر برنامه ی BDS در دانشجویان  روسی پیگیری  شود، نیاز به پرداخت 3500 $  تا $ 4000آمریکا دارد. مدت زمان البته، زمانی که به زبان انگلیسی تدریس شود 5.8 سال است. دانشجویان می توانند برای این دوره بدون تکمیل یک برنامه ی مقدماتی که لازم است، پذیرش بگیرند درست در زمانی که دانشجویان این برنامه را در روسیه تکمیل می کنند. اگر این دوره در روسیه به پایان رسید، دانشجویان نیاز به صرف 2200 $ تا $ 2900 آمریکا می باشد. دانشجویان نیاز به تکمیل یک دوره ی مقدماتی که به مدت 10 ماه می باشند، دارند. مجموع مدت زمان دوره 6.8 سال است. برای اقامت خوابگاه، دانشجویان باید به ما 330 $ تا 550 $. آمریکا پرداخت کنند. الزامی است برای دانشجویان  که سلامت خود. را پوشش دهند. هزینه ی  بیمه ی درمانی 100US $ تا 150 $ آمریکا است.

زبان مورد نیاز تحصیل رشته جراحی دندانپزشکی

دانشجویان لازم نیست نمرات تافل و آیلتس. را ارائه دهند. اگر دانشجویان به زبان انگلیسی مسلط هستند و دانش پایه از زبان روسی دارند، نیز مفید است.

طبق اطلاعیه جدید وزارت بهداشت دانشگاه کازان روسیه ، دوستی ملل یا رودن همچنین دانشگاه ملی سنت پطرزبورگ از جمله دانشگاه هایی هستند که مورد تایید واقع شده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری