تحصیل رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در اتریش

کشور اتریش دارای چندین دانشگاه است که در بین بهترین رتبه های دانشگاهی جهان قرار دارند، دلایل زیادی برای تحصیل رایگان در اتریش وجود دارد. اتریش از لحاظ جمعیت، تقریبا هم اندازه جمعیت انگلیس، شهر لندن می باشد. اما این کشور زیبای اروپای مرکزی، پر از مناظر خیره کننده و شهرهای پرجمعیت می باشد.

شرایط تحصیل رایگان در اتریش

اتریش مقصد ایده آلی برای تحصیل می باشد، اتریش در مرکز اروپا واقع شده است. در اتریش 70 دانشگاه برتر با بیش از 350،000 دانشجو وجود دارد، که از بین این دانشجویان 25٪ آنها دانشجویان بین المللی هستند. چند دلیل عمده برای تحصیل در اتریش را برای شما ذکر کرده ایم:

  • طیف گسترده ای از فرصت های تحصیلی
  • دروس مختلف به زبان انگلیسی تدریس می شود.
  • امنیت اجتماعی عالی و ثبات اقتصادی
  •  مهمان نوازی سخاوتمندانه و چشم اندازهای زیبا
  • جاذبه های فرهنگی جالب و فعالیت در فضای باز

آموزش در اتریش

در کشور اتریش آهنگسازان صاحب نامی همچون ولفگانگ آمادئو موتزارت و متفکران نو ظهوری مانند زیگموند فروید و لودویگ ویتگنشتاین پا به عرصه ی دنیا نهاده اند. همیشه نام کشور اتریش یک تصویر کلی از کشوری گران قیمت برای تفریح و گردشگری به فرد می دهد.

آموزش در اتریش

وین یکی از گران ترین پایتختهای اروپایی است و تعطیلات زمستانی در آلپ اتریش در میان افراد غنی مشهور است. با این حال، هنگامی که در مورد تحصیل در خارج از کشور صحبت از تحصیل در دانشگاه های کشور اتریش به میان می آید، اولین چیزی که موجب شوق مردم در سراسر جهان می شود این است که رایگان می باشد.

آموزش رایگان در اتریش

تحصیل رایگان در مدارس اتریش مانند دانشگاه های کشور آلمان ارائه می شود. دانشگاه های اتریش برای مطالعات پزشکی و بیوشیمی بسیار مشهور هستند. دانشجویان بین المللی دانشگاه های کشورهای آلمان، اتریش، نروژ و فنلاند را ترجیح می دهند زیرا دانشگاه های آنها در مقایسه با دانشگاه های کشورهای انگلستان، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کانادا تحصیلات خود را به صورت رایگان دریافت می کنند، که در دانشگاه های کشورهای انگلستان یا آمریکا دانشجویان باید هزاران دلار برای یک نوع معافیت تحصیلی پرداخت کنند. برخی از دانشگاه های اتریش سهم زیادی در تحقیق و توسعه در اروپا را دارا می باشند.

هزینه زندگی دانشجویی در اتریش

دانش آموزان از کشورهای در حال توسعه و کشورهای اصلاحات اروپای مرکزی و شرقی ممکن است از پرداخت هزینه های تحصیلی به طور کامل یا به طور جزئی طبق قوانین دانشگاهی معاف شوند یا درخواست معافیت از هزینه های پرداختی تحصیل را ارائه دهند.

هزینه زندگی در اتریش برای دانشجویان حدود 800 یورو در هر ماه است که مسکن، غذا و هزینه های شخصی را پوشش می دهد. دانش آموزان بین المللی که قصد تحصیل در اتریش را دارند و دانش آموزانی که نیاز به تحصیل رایگان در اتریش دارند، باید در کالج اتریش پذیرفته شوند. دانشگاه های اتریش برنامه های کاربردی را به طور مستقیم در سایت های خود قرار می دهند.

ویزای تحصیلی اتریش

جهت تحصیل در اتریش هنگامی که شما تأئیدیه یک کالج را دریافت می کنید، می توانید برای ویزا درخواست بدهید. کنسولگری های اتریش نیازمند متقاضیان ویزا برای جلب اعتماد پولی هستند. این ضرورت است که تضمین نمایند که متقاضیان در طول اقامت برنامه ریزی شده در اتریش به اندازه کافی پول نقد برای زندگی خود دارند. این مبلغ برای یک سال اقامت اتریش تخمین زده می شود. هزینه های اصولی روزمره در اتریش برای هر سال حدود 7000 یورو تخمین زده شده است. شرایط سیستم آموزشی اتریش را می توانید از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام ، روزبخیر با لیسانس جغرافیا از دانشگاه دولتی میتوان برای ارشد در اتریش اقدام کرد؟؟؟

    1. سلام
      برای تحصیل رشته مد نظرتان در مقطع ارشد، می توانید رزومه تحصیلی خود را برای دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ارسال نمایید و منتظر پاسخ از سمت آنها و تایید وضعیتتان بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شرایط و مزایای ویزای کار

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

پیشنهادات فوق العاده

ثبت درخواست مشاوره فوری